Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Здравейте на всички!Искам да ви споделя това което ме притеснява,и много се надявам да ми помогнете,с мнение или опит.Днес пих Ескапеле,по принцип несе пазим с мъжът ми но другия месец ще пътуваме в извън БГ,и неискахме точно сега да става бебето.Това което ме притеснява обаче,данеби това хапче дами попречи за понататъчно забременяване.Някоя от вас минавала лие през такъв етап?Направо съм уплашена
Цитирай

Хасково

Мнения: 16
Спокойно, това хапче само ще предизвика менструацията ти и няма по никакъв начин да възпрепятства забременяване дори следващия месец... newsm78 поне така мисля, пила съм го няколко пъти...
Цитирай

на най-обичания мъж в сърцето . . .

Мнения: 2 270
Спокойно, това хапче само ще предизвика менструацията ти ...

И разбърква сериозно хормоналния баланс в организма ти!
Цитирай

Бургас

Мнения: 3 621
Спокойно, това хапче само ще предизвика менструацията ти ...
И разбърква сериозно хормоналния баланс в организма ти!

консултирай се с лекар...учудва ме факта че толкова много момичета пият такива хапчета на своя глава без да подозират какви неприятности могат да си докарат ... с хормоните шега не бива
Цитирай

Стара Загора

Мнения: 6 318
Консултирай се с лекар  Peace
Цитирай
А дали е нормално да вдигна температура?Днес е 4 ден от както го пих,и от вчера имам t 37,2.
Ще ви споделя още нещо ,преди въпросния полов акт с мъжът ми,заради който го пих това Ескапеле,бехме правили секс в деня в който ми свърши менструацията.От тогава минаха околу 13 дена.Вчера правих тест беше отрицателен.И все пак дали има вероятност да съм забременяла тогава???Мъжът ми е извън БГ и ще се пребере към края на месеца,дано да не съм полудяла от притеснение до тогава
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.