Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Дом
Дом
15 220 членове Включете се
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 909
Имам сушилня Горение, от която до скоро бях доволна.Преди около 2 месеца се развали, взеха я от сервиза, доста се забавиха, но най-неприятното е, че я върнаха с друг проблем.Тоест едно оправили, друго развалили.Обаждам се за 2-ри път като казвам, че сушилнята пак не работи, а те нагло ми заявяват, че са я върнали работеща.Да, ние с техника я пуснахме, но той няма как да стои вкъщи час и нещо, за да се види дали всичко е наред.А проблемът се появи на петнайстата минута сушене.Взеха я пак, като я върнаха, техника обясни, че проблемът този път бил друг, но са го отстранили.Той отказва да стои вкъщи, за да мине 1 пълен цикъл сушене, а аз не вярвам, че сушилнята е ремонтирана.Той, разбира се, си тръгва на 2-рата минута, аз няма как да го заставя да стои, сушилнята е пусната и след още 15 минути отново спира да работи...и сега пак не работи.
Много ядосана се обадих за пореден път в сервиза, а оттам вече ме обвиняват, че аз лъжа.Тоест уредът работи, а аз незнайно с каква цел си измислям, че е развалена.Шокирах се!
Че са некадърни за мен вече е ясно.Трябваше още първия път, когато ме попитаха дали мога в една торба да занеса сушилнята в сервиза да се сетя!Сега пък ми казаха, че вкъщи нямам добро налягане на водата!!!
Сега, на 29.05. очаквам пак същия техник да дойде вкъщи, за да направи експертиза работи или не сушилнята!Този път той ще трябва да стои един пълен цикъл сушене, ако уредът работи, ще му плащам пътните и времето.
Аз понеже съм сигурна, че не работи, се притеснявам, че всъщност няма кой да ми я ремонтира!Те очевидно не могат!
Посъветвайте ме нещо, моля!
Цитирай


Мнения: 118
Здравей, ако приемаш съвет от препатили със сервиза на Gorenje първо звънни на Комисията за защита на потребителя 070 011 122. Обясни им ситуацията и помоли да те посъветват какво да правиш, после направо отивай на среща с управителя на сервиза и изисквай да се оправи или смени сушилнята. Преди да отидеш увери се че управителя ще е там. Като дойде техника у вас никакви пари няма да му даваш, ти си в гаранция. Ако настоява кажи, че си знаеш правата по ЗЗП. /като преди това си се информирала по този пункт от КЗП/
Цитирай


Мнения: 909
Maria Ilva, благодаря.
Трябва да уточня, че живея в Асеновград, а гаранционният сервиз е в Пловдив.
По телефона до сега съм разговаряла с управителката, с която, за съжаление, много трудно ще се разбера!Ще се повторя:
"Че са некадърни за мен вече е ясно.Трябваше още първия път, когато ме попитаха дали мога в една торба да занеса сушилнята в сервиза да се сетя!Сега пък ми казаха, че вкъщи нямам добро налягане на водата!!!"

Точно управителката ги говореше тези глупости с налягането на водата!
Освен това, безумното и твърдение, че аз лъжа и сушилнята работи, ме кара да си мисля, че не трябва да очаквам адекватно отношение.
Техникът ще идва сега, за да прецени сушилнята работи или не!
Може би си мислят да ми я взимат и връщат докато ми изтече гаранцията. 35

Цитирай


Мнения: 2 771
                      Ако имаш възможност да заснемеш пребиваването на въпросния техник и работата на сушилнята през това време, после ще имаш време да прецениш къде да изпратиш записа. Ако все още се налага, де. Не знам какво пише в закона, но предполагам, че имаш право да си снимаш в собствения дом...
Цитирай

там, където каже сърцето

Мнения: 282
Имах подобен проблем с прахосмукачка, от сервиза ме разиграваха доста пъти, уж я поправяха, като я пуснех вкъщи да поработи малко пак излизаше повредата, накрая при последния ремонт техника повредил един филтър, защото пречел. Чак вкъщи като я чистех забелязах, че го няма, ходих пак в сервиза онзи ми се хили, че аз съм го била махнала, че всичко си работело нормално и т.н.
Писна ми и отидох в защитата на потребителите, ама не по телефона, а на място там.
Хората любезно ми обясниха какви са правата ми в този случай и обещаха, ако сама не се справя, те вече да задвижат нещата, но до там не се стигна.

Значи какво трябваше да направя - повече да не се занимавам аз лично със сервиза, а да отида направо в магазина, откъдето е купена, там да заявя, че имам рекламация и да поискам да я впишат в книгата за рекламациите. Да не се връзвам на обяснения, че такава книга няма и не са длъжни да имат, ако трябва да заявя, че съм се консултирала и си знам правата. Не съм длъжна аз да се моля в сервиза да ми оправят уреда, магазина е длъжен да се погрижи уреда да бъде отремонтиран така, че да остана доволна.

Отидох в магазина казах каквото ме бяха инструктирали, поисках книгата, няколко от персонала се засуетиха около мен, нямало такава книга /всъщност не искат нищо да се вписва в нея, защото това е единствения законен начин да докажеш, че си правил рекламация и тя не е била удовлетворена/.
Накрая повикаха управителя, той даже ме покани в кабинета си, обясних му ситуацията, заявих му, че повече няма да стъпя в скапания им сервиз при наглите майстори, дадох му да разбере, че много добре си знам правата и няма да се откажа да си ги търся. Човека много бързо влезе в час, повика един служител и му нареди да намери такъв филтър и утре прахосмукачката да е ремонтирана, дори ако трябва да разглобят някоя нова и да вземат нужните части. Онзи нещо му замърмори, че в момента нямал време да се занимава, но шефът го скастри "... а с ония от потребителите занимава ли ти се?".
Пак не вписаха нищо в книгата, но на другия ден наистина прахосмукачката си работеше нормално, така е и до сега.

Това е единия начин да се справиш с проблема, другият е просто да посетиш друг, сервиз ако има такъв. Едно ДВД в сервиза на Технополис не искаха да го ремонтират, въпреки че е в гаранция.
 Занесох го за рекламация в Метро, окъдето е купено, там ме посъветваха първо да пробвам да го дам в другия сервиз от гаранционната карта - наистина го взеха и  го оправиха, не се наложи пак да го връщам в магазина.

Търсете си правата, ако в сервиза не става, връщайте калпавата стока в магазина и искайте да ви впишат в книгата за рекламации.
Ако не ви решат проблема, достатъчна е касовата бележка за покупката, за да пуснете жалба в защитата на потребителите, там са достатъчно отзивчиви и компетентни да ви помогнат.

И още нещо искам да споделя, като носех прахосмукачката 5-6 пъти подред на ремонт, майстора само  повтаряше -" еми що купувате такива боклуци / за 270 лева  Shocked/ , всички го дават този дефект, ама носят ги 1-2 пъти и повече не идват". Оказват се хората, не им се занимава, а и не си знаят правата - търговците и майсторите използват точно тази примиренческа психология и неинформираност на клиентите, за да продават калпавата си стока. А има законен начин да се справим с тях и да не си хвърляме парите на вятъра.

Дано съм била полезна на авторката на темата. Very Happy

Цитирай

Варна

Мнения: 1 632
  bouquet zarinka браво на теб!
Аз нямам проблем,но ако имам ще се възползвам от това инфо!
Цитирай


Мнения: 909
Дано съм била полезна на авторката на темата. Very Happy

Много даже си полезна!
Благодаря! Hug

Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.