Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама

Оток на лицето

  • 19 май 2008, 20:01 ч.
  • Преглеждания  9 293  Мнения  17  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 10 028
Този следобед забелязах, че лицето на Рая е подпухнало, а очите й- притворени. Обадих се на педиатърката (която е в отпуск) и тя каза, че вероятно нещо я е ухапало и е получила алергична реакция. Да й дам "нещо" противоалергично. После помисли малко и допълни ако решим да я заведем някъде на лекар да я видят. Аз влязох в първата аптека й купих Кларитин и като се прибрахме й дадох една лъжичка. Обаче нещо взе да ме гложди... дали не е опасно? И кога да очаквам ефект от лекарството? Досега не съм се сблъсквала с такъв вид алергична проява. Някой ако има опит- дайте съвет какво да правя и дали да отиваме в спешно отделение.

Реклама
# 1
  • близо до Витоша
  • Мнения: 4 053
....ми, аз бих тръгнала веднага към спешното  Confused

# 2
  • София
  • Мнения: 730
Веднага на лекар. Синът ми на 2 годинки получи алергичен обрив- направо уртикария си беше, педиатърката се усъмни за хранителна алергия, защото ухапано нямаше. Първо му подпухна лицето, после големи петна по тялото. 3 пъти му биха урбазон докато спадне отока. Това не е шега работа.

# 3
  • близо до Витоша
  • Мнения: 4 053
Рени, как е дете то, ходих те ли на лекар ?

# 4
  • Мнения: 10 028
Да, ходихме- тя се наду още повече. Казаха ни, че е алергична реакция вследствие от ухапване (нямам представа от какво, но има една малка пъпчица на челото). Клепачите й са надути, очите- притворени, а под очите има лилави кръгове. Ще продължа с Кларитина и изписаха още някакви капки и Калций с вит. Ц.
Неприятна работа, сега ще ме е страх от всякакви насекоми.

# 5
  • близо до Витоша
  • Мнения: 4 053
да, много неприятно,
дано скоро да и мине, а, ти не се психясвай

# 6
  • Самоков
  • Мнения: 1 816
Ау, Рени, имам опит с това - дъщеря ми изглеждаше точно така след многобройни ухапвания от комари. Веднага ни приеха в болница на системи и й биха урбазон. Мисля, че Кларитина в този случай няма да помогне, ще трябва веднага урбазон. Има опасност да отече и езика - това е опасно.

# 7
  • Мнения: 10 028
Ох, Маги, наистина ли може да е толкова сериозно? Shocked Аз я оставих на свекърва ми и се върнах на работа, а тя недовижда... и сега се притесних Sick

# 8
  • Мнения: 10 028
Ходихме пак на лекар. Оставаме на същото лечение, а ако се появят някакви признаци за оток на Квинке- веднага в някое спешно отделение.

# 9
  • Мнения: 909
Аз получавам подобен оток на лицето след употреба на аспирин, аналгин, спазмалгон и др.
Винаги в такъв случай са ми били урбазон.
Естествено, избягвам от години тези лекарства, но скоро ми се случи отново.Не разбрах от какво точно, единственото нещо, което ми хрумва е, че пих една лъжичка сироп за кашлица Тусавит.
Да, тези отоци не са никак безобидни!

# 10
  • Мнения: 10 028
Леле, pe6ka, ти можеш ли да пиеш някакви болкоуспокояващи?... Аз ги ползвам ежедневно Crazy
За Урбазона ми казаха само в краен случай (понеже е кортикостероид) Rolling Eyes

# 11
  • Мнения: 909
РЕНИ, парацетамол е единственото, което пия без притеснение. Simple Smile
Тези лекарства, които изброих съм ги пила без никакъв страничен ефект до 16-тата си година.И изведнъж, спомням си бях настинала, пих аспирин и се подух.Не набедих аспирина защото до скоро съм го пила без проблем.Помислихме, че ме е ухапало нещо.Продължих при нужда да пия от изброените лекарства, съответно се подувах и така докато се разбра коя е причината.

# 12
  • Самоков
  • Мнения: 1 816
Ох, Маги, наистина ли може да е толкова сериозно? Shocked Аз я оставих на свекърва ми и се върнах на работа, а тя недовижда... и сега се притесних Sick

Рени, миличка, как сте днес? Има ли подобрение?

Вярно е, че урбазон се слага в краен случай и лекарите отлагат до последно употребата, а Кларитина е добро лекарство. Но, доколкото зная, когато има алергичен оток в областта на главата, има опасност от оток на меките тъкани (езика, гърлото), който да доведе до задушаване. А дъщеря ми изглеждаше точно, както описваш твоето детенце - и очите й бяха подпухнали (лекарите наричат този симптом "очила"), ушите също. Като й биха инжекцията урбазон, веднага започна обратно развитие на отоците. Но щом лекарката ви е спокойна, мисля, че нямаш повод да се притесняваш.

# 13
  • Мнения: 10 028
Маги, благодаря, мисля, че е по-добре. Струва ми се, че отока започна да спада. Давам и 2 пъти на ден по 20 капки Фенистил и по 5 мл. Кларитин.

# 14
  • Мнения: 2 387
Рени, използвам темата да попитам тези отоци при първи прием на лекарството ли се получават или си трябва определена натрупана доза?
Питам, понеже от вчера съм на антибиотик Кларитромицин, към който вече проявих чувствителност (метален вкус, замаяност и т.н.), но не трябва да го спирам. Възможно ли е тепърва да се надуя, изпила съм 4 хапчета до момента..

Иначе не се притеснявай, ще се оправи детето. Може да му направите алергичен тест по-нататък, безобиден е, а може да ви предпази доста. Аз така разбрах, че съм силноалергична към плесен, например.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт