Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Клюкарник
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 36 отговора


Мнения: 5 623
Знаете ли за тях?Мнения?
Цитирай


Мнения: 4 340
Знам, видях ги днес няколко пъти, като към обяд бяха блокирали входа на Варна уж опитвайки се да се включат в движението от една пресечка, правеха си кръгчета хората из града, после пък сти стояха спокойно на крайезерния път.
Все пак не създадоха твърде голям хаос.

Знам, че искат да свалят акциза на дизела.

Цените на горивата не се вдигат, защото правителството е вдигнало акциза, не виждам тогава какви подаръци искат от държавата.
Цитирай


Мнения: 5 623
f(x) ,разбирам не те касае .
И всъщност това е едно от исканията.
Цитирай

Varna

Мнения: 95
Подкрепям стачки всякакви  Peace   
С наведени глави не става  Naughty
Цитирай

През девет форума в десети

Мнения: 11 492
Всеки, който е изокал в тази държава, все е имало защо.

f(x), аз пък останах с друго впечатление - не искат подаръци от държавата, а контрол и ред. Наивници...
Цитирай


Мнения: 5 623
Медиите не отразяват реално събитията или от некомпетентност или нарочно.
В някой от тях вече наложиха цензура. Доколкото разбрах от понеделник се включват автобусите и такситата.
f(x) както писах вече исканията са доста по- сериозни .Предсрочното вдигане на акциза всъщност оформи бюджетния излишък.
Ние не искаме подаръци искаме да спрат да ни се подиграват.
Цитирай


Мнения: 5 667
И аз чух по тв, но нищо не ми стана ясно.
Илиана, разкажи с подробности, ако си по-наясно?
Цитирай


Мнения: 4 340
Аз много ТВ не гледам, чета няколко информационни портала и това ми се набило на погледа, че искат да им връщат част от акциза.
Снощи обаче по NTV улучих късните новини и чух, че всъщност протестирали срещу заложеното увеличение на акциза и срещу дъмпинга на турски фирми.

Днес обаче видях камион с надпис "ВЪРНЕТЕ НИ АКЦИЗА". Тоест какво искат пак не ми е ясно. Пари на ръка от сега вземания акциз или той да не се увеличава?

В някой от тях вече наложиха цензура. Доколкото разбрах от понеделник се включват автобусите и такситата.

От въпросния репортаж ,останах с впечатление, че след като са им обещали 2 години без вдигане на акциза, стачката е на път да приключи.

Едно обаче ми прави добро впечатление, че изглеждат единни шофьорите. Което си е цяло чудо за българина, който все нещо иска, но не му стиска да си го отстоява.

Цитирай

Бургас

Мнения: 2 744
подкрепям с двете ръце всеки един решил да се бори. Подкрепях и лекари, и учители, и мед.сестри. Яд ме е пак на това, че не дават точна, а тенденциозна информация.
Цитирай


Мнения: 13 235
Знам, и ги подкрепям, засяга и работата ми и няма как да не знам
Медиите са ...да кажем само че май всичко се отразява тенденциозно, не вярвам вече и на дума от медиите...по никакви въпроси
Да ви напомня, че все още тече стачката и на сестрите, макар че не се пише

Цитирай

България-Швейцария

Мнения: 2 348
Цените на горивата не се вдигат, защото правителството е вдигнало акциза...
Дали пък?
Цени на горива в Швейцария, от днес.
При курс на CHF 1.20 към лева излиза, че там са по-евтини newsm78
Значи вече сме една Швейцария на Балканите, да ни е честито.

Подкрепям стачката, и мен ме засяга пряко.
« Последна редакция: ср, 21 май 2008, 10:48 от CTramell »
Цитирай

Етрополе

Мнения: 2
КУЧЕТАТА СИ ЛАЯТ.КЕРВАНА СИ ВЪРВИ.
/съжалявам знам ,че главните букви са за висок тон ама ми се реве като гледам цените на горивата/
Горивата в България са едни от най - калпавите в Европа , но за сметка на това са на едни сносни цени.
Затова завиждам на гърците като нещо не им изнася целия народ се вдига едва ли не на метеж.
А ние си траем.
Цитирай

Варна

Мнения: 2 305
Основният проблем на превозвачите е ежедневно скачащата цена на горивото, докато цената за превоз си стои непроменена. От януари до сега дизелът скочи от 2.04 до 2.52 лв/л. Цените на транспорта не са се променили.  Излиза, че превозвачите са буфера, който отнася негативите и по този начин задържат общата инфлация, ама те не са банки и не могат да го понесат твърде дълго.

За да оцелеят искат подкрепа от държавата - тоест тя да се откаже от част от сумите, които събира като акциз, за да се намалят разходите им. И без това чета, че към момента държавния бюджет е вече с някой и друг милиард излишък, защо трябва да се събират още пари, а хората да фалират?

Дано се промени нещо скоро, иначе ще пострада цялата икономика, тоест всички ние.
Цитирай


Мнения: 4 340
Цените на транспорта не са се променили.  Излиза, че превозвачите са буфера, който отнася негативите и по този начин задържат общата инфлация, ама те не са банки и не могат да го понесат твърде дълго.

Цените на транспорта регулират ли се? Какво им пречи да скачат?

Цените на горивата не се вдигат, защото правителството е вдигнало акциза...
Дали пък?
Lilibon казва, че от януари до сега цената е скочила 48 стотинки /на дизела/. Вдигани ли са акцизите през това време?

Не знам тежките камиони, занимаващи се с транспорт. колко ще го отнесат, но най-много ще го отнесат дребните и средни земеделски производители, които и сега едва успяват да докарат положителен финансов резултат. Имам преки наблюдения и също знам, че въпросните малки и средни земеделски производители масово купуват нафта именно от шофьорите на големи камиони. Сметнете с колко литра нафта се обработват 1000 - 1500 декара земя и си представете как закупеното от бензиностанция гориво е не- повече от 10-20%. Всичко останало е крадено от ТИР- шофьори и препродадено. И познавам доста повече от 1 човек с толкова декари обработвана земя, нито един не е изключение от казаното.

Защо казах горното: да, увеличаването на транспортните разходи е голям проблем и рефлектира във всички сфери на стопанството и от там по джоба на всички ни. Но ТИР-аджиите да се имат за най- засегнати ми се струва лицемерно от гледна точка на това, че те като работници масово крадат и в сравнение със персонала във здравеопазването и образованието, съвсем не са толкова онеправдани нито откъм заплати, нито откъм печалби.

Признавам безразличието ми по темата, клонящо към неодобрение се базира по - скоро на емоция, но си мисля че и одобрението на повечето е емоция - имат близки в професията или работата им е свързана или пък се водят от принципа "Държавата за вичко е виновна, кой за каквото да протестира, все ще е малко".

Извинете за фермана.
Цитирай


Мнения: 5 623
Трети ден сме на пътя днес решаваме какво ще правим.
Репортажът по Нова беше от Русе и е на-реалния .От другите ТВ намекнаха ,че "От високо е наредено да не се разлайват кучетата"
Относно акциза искаме да ни връщат % от него както е при земеделските производители и което е практика в други европейски държави за автомобилния транспорт.
Следващото вдигане на акциза по план е било за 2011г. така че това със замразяването е подигравка.

От 2009г. пътните такси стават европейски,а пътищата ни за съжаление не са.Лошите пътища увеличават разхода на гориво и разходите по подръжка на автомобила.

За кризата на пазара на първо място искаме да се осъществява качествен контрол в/у превозвачите пълно е с "черни камиони" без лиценз ,които не плащат осигуровки и данъци карат си ден за ден .Второто е за навлезлите на нашия пазар чужди фирми с български лицензи.

Другите ни искания са насочени към спедициите-да се въведат лицензи и за тях ,както и банкови гаранции.


Вчера големите браншови организации/считайте комунистически/  де факто "уж" са постигнали споразумение ,но връзката им с власта е толкова близка и роднинска ,че на нас /средните и дребни превозвачи/ ни напълно ясно ,че това е поредния БЛЪФ.

Това е в основни линии .
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 36 отговора