Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 21 май 2008, 14:26 ч.
  • Преглеждания  944  Мнения  4  Онлайн  1
Отговори
  • BG
  • Мнения: 1 884
Искам да питам на някоя от вас дали се  еслучвало -кърма почти нямах само ми капеше малко и ми писаха да пия бромокриптин.Докато ги пиех ми спря нацяло кърмата,но от два дена като се стисна и пак ми тече малко.ДА ги взимам ли отново хапчетаа или какво да правя нормално ли е това?

Реклама
# 1
  • Мнения: 2 334
Не е нужно да  пиеш отново хапчета и при мен се получи същото. Не се пипай и след някъде 10-20 дни ще спре от самосебе си  Peace

# 2
  • Sofia
  • Мнения: 13 581
Добре е да те прегледа лекар - за всеки случай.

# 3
  • Анкх-Морпорк
  • Мнения: 3 374
Кърмата не спира като с кранче.
Не се опитвай да цедиш, освен ако не усещаш напрежение.
Доколкото разбирам, имаш само няколко капки?
Една роднина кърми до годинка и нещо, после отби постепенно и пак така имаше малко кърма, ходи на доктор и й казаха, че до 2 год след раждането може да има, ако и да не кърми вече. Не се тъпчи излишно с хормони, изчакай и ще спре.
Ако има дискомфорт или температура или болка ходи на лекар.

# 4
  • София
  • Мнения: 2 199
Наистина е възможно и не е обезпокоително,ако са няколко капки.
По-важно е да не са напрегнати гърдите и да не са болезнени.
Аз съм пила Парлодел(Бромкриптин),не спира изведнъж кърмата,
а хем и моята вече беше съвсем малко.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт