Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Здравейте! От няколко дена имам чувството, че ми се появяват гъби. И вчера вече разбрах сто процента, че имам. Купих си въпросното лекарство Мусомах и изпих едно хапче. Дотук добре, но... преди няколко дена "мъжът ми се изпусна", а по мои сметки ми бяха дните на овулация (11ден) и докато се чудим какво да правим ако съм бременна, изтекоха трите дена, в които можех да пия Ескапел. Сега има вероятност да съм бременна, а вчера изпих това проклето хапче и ми е супер притеснено. Кажете ми на някой от вас случвало ли се е. В упътването на лекарството пише, че не трябва да се пие по време на бременност, освен ако животът на майката ...
Ще кажете да си купя тест, ама с малката три теста ми бяха отрицателни, а тя е налице. И не знам какво да правя, бих си родила бебето, то ни е вече време за второ, ама пустото хапче ме шашка страшно много да не окаже влияние на плода, в случай че съм бременна.
Цитирай

София

Мнения: 647
Не се безпокой - увреждането не става от един единствено хапче. Все пак, ако имаш такива съмнения, спираш всякакви лекарства до установяване на бременността.

Смело!

Цитирай

Тук и сега

Мнения: 311
Благодаря за успокоението, но на листовката е написано много остро и не знам дали няма да има последствия и при едно хапче.
Цитирай

София

Мнения: 1 816
Според мен щом си го изпила преди "изпускането" няма проблем.
То вече е действало квото е имало да действа  Peace
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.