Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

На пазар
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 37 отговора


Мнения: 2 846
Да се оплача на кратко:
Преди около 6 месеца закупих от интернет маркет GET.BG GSM SAMSUNG SGH-U700.Телефонът работи безупречно, но преди около 3 месеца лайсната около капака започна да се напуква и да се бели.До момента лайсната е наполовина обелена.Когато предявих претенциите си в офиса, служителката се позова на текст от гаранцията, а именно: "Гаранцията започва да тече от датата на поръчката и се прилага при повреди, некасаещи следните части: зарядно устройство, акумулаторна батерия, антена, дисплей, капаци, лентов кабел". Но от друга страна в гаранцията е записано, че може да бъде отказана (т.4): Когато има повреди по корпуса на устройството от изпускане, удар, надраскване, намокряне, неправилно съхранение или какъвто и да е друг вид механично въздействие."
Обърнах внимание на служителката, че телефонът е без драскотина и обелването не се дължи на нормално износване, а на дефект на материала или на производството, но тя отказа да приеме телефона за подмяна на капаците. Смятам, че имам пълното право да настоявам за такава подмяна, защото беленето на корпуса не може да се причисли към нормално износване и това е скрит дефект, за който не съм могла да зная в момента на покупката.
В момента телефона е грозна гледка,отдолу се подава грозна бяла пластмаса.Четох,че този случай не е единствен,този модел често давата точно такъв дефект.
Прилагам снимки,за да видите за какво говоря и да ме посъветвате към коя инстанция да се обърна.Вече писах жалба до комисията за защити на потребителите.Телефона не е евтин за да го прежаля така лесно.Помагайте!




« Последна редакция: пт, 23 май 2008, 18:33 от BG-Mamma »
Цитирай


Мнения: 2 161
Ако е китайски боклук...Преди време питах за една нокия н 76 дали се бели и някои казаха,че да.Аз,обаче, я взех от магазин и доста скъпо и до този момент няма проблем.А се използва от дете,все пак.На кутията пишеше,че е произведена във Финландия.Аз също имам нокия,но произведена в Германия и също няма проблем.
Цитирай

София

Мнения: 6 036

Обърнах внимание на служителката, че телефонът е без драскотина и обелването не се дължи на нормално износване, а на дефект на материала или на производството, но тя отказа да приеме телефона за подмяна на капаците.


Извинявай, ама какво са ти виновни гет.бг за материала? Обади се в Самсунг и се жалвай.
Цитирай

Кори Селести

Мнения: 5 543
Четох,че този случай не е единствен,този модел често давата точно такъв дефект.

Ами, това е отговорът.

Какво има да се пише повече.
Несполучлив модел, просто.
Цитирай


Мнения: 2 846

Обърнах внимание на служителката, че телефонът е без драскотина и обелването не се дължи на нормално износване, а на дефект на материала или на производството, но тя отказа да приеме телефона за подмяна на капаците.


Извинявай, ама какво са ти виновни гет.бг за материала? Обади се в Самсунг и се жалвай.
Ами аз съм го купила от тях,не от Самсунг.
Цитирай

Варна

Мнения: 2 168
И аз не разбирам защо търговецът трябва да поеме смяната на панела. В края на краищата в гугъл има тонове информация на всички езици за всеки модел телефон излязъл/че дори и само представен/ на пазара. Дори тук в клюкарника неколкократно се коментира че се бели този модел. И точно защото телефона не е евтин си е струвало да поровиш и прочетеш мнения на хора, които са го ползвали. Аз съм маниак на тема гсм-и и често ги сменям, но телефон избирам след щателно проучване на марката, възможностите му и евентуалните дефекти.
Цитирай

София

Мнения: 6 036
 ooooh!

А кой го е произвел? Надраскване, олющване... няма как да докажеш, че не е заради немарливо ползване. Все едно да си занеса монитора за гаранционна смяна, щото е надран. Или готварската печка, щот плота й е надран. Мисли малко, аз такова нещо за гаранционна повреда не бих приела.
Цитирай


Мнения: 4 437

Обърнах внимание на служителката, че телефонът е без драскотина и обелването не се дължи на нормално износване, а на дефект на материала или на производството, но тя отказа да приеме телефона за подмяна на капаците.


Извинявай, ама какво са ти виновни гет.бг за материала? Обади се в Самсунг и се жалвай.
Ами аз съм го купила от тях,не от Самсунг.

Ами аз всички дето знам с такива телефони им се белят,без значение от къде са купени,така че вината не е в гет.бг.
Цитирай


Мнения: 937
Юли месец купих Нокиа, от гет.бг, два месеца след това телефона се развали, очевадно софтуерен дефект.
Върнах го, след 32 дена (30 по закон) ми се обадиха че уж телефона е мокрен, иди доказвай че не е. След дълги спорове по телефона се разбрахме да си платя сервиза. Върнаха ми го оправен, след един месец същата ситуация, пак им го пратих, седя сума ти време в тях, пак ми го върнаха, засега е добре, видимо е преинсталиран софтуера, дано да няма проблеми този път.
Обаче аз повече няма да повторя от тях да поръчам нещо. За мен те не бяха коректни.
Цитирай

София

Мнения: 6 036
Много се съмнявам, че сервизът им е личен. Пише ли на гаранционните карти някакъв друг сервиз? Странно.
Цитирай


Мнения: 2 846
Ами те искат телефона да се остави при тях и те си го носят в сервиза.
Цитирай

София

Мнения: 6 036
Значи най-вероятно не са забавили гет.бг поръчката, а сервизът. Много е тъпо така, фирмата, в която работя действа по същия начин с гаранционните стоки. Клиентите носят при нас, а ние в специализираните сервизи. И когато колегите от сервиза се бавят ние си го отнасяме.  Tired
Цитирай


Мнения: 4 923
Юли месец купих Нокиа, от гет.бг, два месеца след това телефона се развали, очевадно софтуерен дефект.
Върнах го, след 32 дена (30 по закон) ми се обадиха че уж телефона е мокрен, иди доказвай че не е. След дълги спорове по телефона се разбрахме да си платя сервиза. Върнаха ми го оправен, след един месец същата ситуация, пак им го пратих, седя сума ти време в тях, пак ми го върнаха, засега е добре, видимо е преинсталиран софтуера, дано да няма проблеми този път.
Обаче аз повече няма да повторя от тях да поръчам нещо. За мен те не бяха коректни.

Вносителите на Нокиа държат всеки телефон в гаранция на марката да се ремонтира в техния фирмен сервиз, независимо от кой магазин или сайт е купен. Ако си от Малко Търново, носиш Нокиа-та в магазина (примерно), те я пращат до София, там я бавят не по-малко от месец понеже имат много апарати, връщат я в М.Т. и ти си я получаваш не по-рано от 6 седмици след като си я дала.
« Последна редакция: пт, 23 май 2008, 18:17 от argun »
Цитирай


Мнения: 2 846
И аз не разбирам защо търговецът трябва да поеме смяната на панела. В края на краищата в гугъл има тонове информация на всички езици за всеки модел телефон излязъл/че дори и само представен/ на пазара. Дори тук в клюкарника неколкократно се коментира че се бели този модел. И точно защото телефона не е евтин си е струвало да поровиш и прочетеш мнения на хора, които са го ползвали. Аз съм маниак на тема гсм-и и често ги сменям, но телефон избирам след щателно проучване на марката, възможностите му и евентуалните дефекти.
Когато съм го купувала през ноември,не само че на никой не се белеше телефона,а и много малко хора имаха такъв,защото беше нов модела.
Цитирай


Мнения: 2 846
ooooh!

А кой го е произвел? Надраскване, олющване... няма как да докажеш, че не е заради немарливо ползване. Все едно да си занеса монитора за гаранционна смяна, щото е надран. Или готварската печка, щот плота й е надран. Мисли малко, аз такова нещо за гаранционна повреда не бих приела.
А ще доказвам,то се вижда от какво е.
Не е нужно да се чудиш...прекрасно се вижда как боята пада.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 37 отговора