Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

На пазар
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 23 отговора

Gorni Bogrov

Мнения: 573
искам да попитам някой знае ли колко дни след като си си закупил дадена стока можеш да и направиш рекламация във магазина от който е закупена?Става на въпрос за един телефон,закупен на 20.05,който ми създава проблеми със цветовете при снимане.ще мога ли утре(24.05) да го занеса във магазина за рекламация или трябва да го занеса във сервиза?
« Последна редакция: пт, 23 май 2008, 23:19 от cecko05 »
Цитирай

...

Мнения: 2 872
занеси го в магазина и виж там какво ще ти кажат  Hug
Цитирай

Gorni Bogrov

Мнения: 573
така и ще направя утре,но все пак исках да знам,защото има вероятност и да ме метнат.Имам такъв пример от онзи ден и затова сега искам първо да съм информирана,а не после да съжалявам.
Цитирай

София

Мнения: 1 836
Чувала съм например /за Техномаркет сме го спрягали/, че по закона за потребителитея когато една стока дефектира в рамките на 3 дни от закупуването-или трябва да ти върнат парите. или да я сменят с нова директно. Мойе да прочетеш закона, да си актуализираш знанията за правата ти като клиент. Ако това се случи след тези 3 дни-тогава подлежи на сервиз и ремонт. Ако стоката покаже един и същи дефект 3 пъти мисля или 2 пъти, при поредната рекламация са длъжни да ти я сменят или върнат парите-зависи какво пише в гаранционната карта. Това си спомням, дано съм била полезна.
Цитирай


Мнения: 118
Здравей, обади се на 070011122, това е телефона на Комисията за защита на потребителите. Ще ти отговорят най-изчерпателно и пълно.
Цитирай

Gorni Bogrov

Мнения: 573
Много ви благодаря на всички!  bouquet
Цитирай

София

Мнения: 1 836
пПиши после какв си научила и как са протекли нещата.
УСпех Laughing
Цитирай

Gorni Bogrov

Мнения: 573
Обадих се на Комисията за защита на потребителя и от там ми казаха,че вече нямало такова нещо.щом си си тръгнал от магазина нямаш право да връщаш или заменяш там,а само във сервиза.Казаха ми ,че това било въведено отдавна newsm78
Цитирай

Бургас

Мнения: 154
Прочети чл 108 от ЗЗП http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd&group_id=4&document_id=120
Цитирай


Мнения: 269
И аз искам да попитам - имам ли право на рекламация в следния случай:
Купихме блуза мъжка,на която след първото изпиране и падна боята по яката и раменете. Въпреки , че не е така голяма цената както на техниката искам да знам. До сега не ми се е случвало такова нещо. И да кажа , че внимавам като пера за препарата и задължително суша на сянка. Просто ми се струва, че не е нормално една блуза да бъде за еднократна употреба.
Цитирай

Sofia

Мнения: 3 656
И аз искам да попитам - имам ли право на рекламация в следния случай:
Купихме блуза мъжка,на която след първото изпиране и падна боята по яката и раменете. Въпреки , че не е така голяма цената както на техниката искам да знам. До сега не ми се е случвало такова нещо. И да кажа , че внимавам като пера за препарата и задължително суша на сянка. Просто ми се струва, че не е нормално една блуза да бъде за еднократна употреба.
преди месец и аз иах подобна покупка.
Купих си снежно бял панталон, който имаше една черна емблема на колана.Пуснах го на 30 град. и ми се боядиса голяма част от прането, както и панталона, естествено #Cussing out
Много се вкиснах, защото отдавна исках точно такъв панталон и се харесах как ми стои.
Отидох в магазина и им го показах, бяха изключително любезни- извиниха се многократно и ми предложиха да си избера нещо друго, дори и да е по-скъпо! Въобще не очаквах,че ще ми съдействат! Става въпрос за магазин "Мадок" в Сити Сентър!Предполагам,че зависи от магазина и от политиката им!Големите магазини обикновено съдействат и не оставят клиентите си недоволни!
Отиди в магазина, от който си купила блузата и им кажи!
Цитирай

BG

Мнения: 1 868
Първо отиди в магазина да видиш какво ще ти отговорят и после предприемай други мерки.
Цитирай


Мнения: 269
Да, аз така и направих отидох днес в магазина " UB " и Управителката каза че нищо не може да направи , трябвало тя да го плати ако го вземела. Ядоса ме , честно - нито направи опит да се поинтересува, направо ме отряза.И реших аз да се поинтересувам.
Цитирай

Бургас

Мнения: 11
При закупена  дефектна стока имате право на рекламация. Това трябва да  стане в търговският обект. Съгласно закона за защита на потребителите, чл.127 рекламацията Ви трябва да бъде заведена в регисъра за рекламации през цялото работно време на тър.обект. Може да предявите претенции: за безплатен ремонт, който е до 1 месец. Ако стоката не може да се отремонтира в този срок, следва да Ви бъде заменена с нова или да ви върнат заплатената от Вас сума.
тези три дни за връщане на стоката вече не важат.  Новият закон за ЗП е в сила от м.юни 2006г.
Дано да съм Ви била полезна.
Цитирай


Мнения: 1 316
Щом е нов телефона няма ли гаранция?
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 23 отговора