Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Здравейте! Искам да попитам за съвет,значи от лекар ми бяха предписани протияозачатъчни Линдинет 20 ,след 5 месеца употреба той ги смени на Линдинет 30 (които са по силни). Появиха ми се проблеми с месечния цикъл почна да ми идва през 15 дни и ми караше по десетина.Отидох пак на лекар,но при друг и той ми каза,че не е трябжало да пия Линдинет изобщо.Предписа ми Доксициклин 6 дни по 2 хапчета и Оргаметрил 20 дни по 2 хапчета,каза ми след като ми дойде да започна Регулон.Итака 5 дни преди да свърша Оргаметрила ми дойде.Започнах да пия Регулон,но проблема ,че вече съм на 11-тото хапче ,а все още не ми свършва.Нормално противодействие от Регулона ли е?Възможно ли да ми е от цигарите(аз пуша по много)? Възможно ли е и да някакъв страничен ефект от чай "Сание"(и него го пия редовно)?
Цитирай

София

Мнения: 1 334
Приемът на толкова хормонални препарати е довел до дисбаланс. Извънменструалното кървене е страничен ефект на хапчетата. Счита се, че отшумява в рамките на 1-3 месеца. Хубаво е да спреш изобщо да пушиш (което няма пряка връзка с кървенето). Чаят по никакъв начин не взаимодейства с приема на Регулон или който и да е хормонален препарат.
Извънменструалното кървене би трябвало да отшуми до месец-два. Ако не се случи, говори с лекаря си и поискай изследване на всички репродуктивни хормони. Не сменяй просто препарата, защото това може да задълбочи хормоналния дисбаланс.
Цитирай

София

Мнения: 60
посъветвай се с гинеколог-ендокринолог,и при мен се получи нещо подобно от хормонолните препарати.Не спирай рязко хормоните,аз ги спрях на своя глава и получих кръвоизлив.Продължителното обилно кървене може да доведе до анемия/отново от опит /
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.