Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 27 май 2008, 13:37 ч.
  • Преглеждания  4 735  Мнения  20  Онлайн  1
Отговори
Здравейте момичета, отдавна чета темите тук и сега бих искала и аз да попитам нещо-До вчера пих антибиотик и се чудя дали този месец можем да възобновим опитите за бебеправене или да изчакаме както се казва"един чист месец"?

Реклама
# 1
  • Бургас
  • Мнения: 3 621
аз си мисля че 1 седмица е достатъчна да се изчистиш от антибиотика, късмет в бебеправенето

# 2
  • Мнения: 153
аз си мисля че 1 седмица е достатъчна да се изчистиш от антибиотика, късмет в бебеправенето
Peace

# 3
  • София
  • Мнения: 145
Здравей,
Ами да, но ако искате може да изчакате и месец - за по-сигурно .
Успех  Peace Hug

# 4
  • София
  • Мнения: 1 935
Най-добре ще ти отговори лекар.

# 5
  • Мнения: 7 199
аз си мисля че 1 седмица е достатъчна да се изчистиш от антибиотика, късмет в бебеправенето
PeaceНапълно достатъчно е.

# 6
  • София
  • Мнения: 697
Антибиотици се пият дори и по време на бременност. Така че действайте си и успех Simple Smile

# 7
  • И аз не знам къде...
  • Мнения: 642
Антибиотици се пият дори и по време на бременност. Така че действайте си и успех Simple Smile


 Peace

# 8
  • Мнения: 945
Ако в един определен цикъл ми се наложи да пия антибиотик, бих иzчакала да ми дойде и тогава бих подновила опитите. Според мен с въzможно антибиотикът да увреди яйцеклетката преди да zабременея и дори след 1 седмица аz да съм се иzчистила от антибиотика, тя да си носи грешната информация.
Каzват принципно, че ако има увреждания в такъв ранен стадий, то плода zагива, но аz не бих рискувала, все пак става въпрос zа живота на бъдещото ми дете, а не zа това колко силно ми се иска сега да съм бременна, а не утре.

Антибиотици се пият дори по време на бременност, но не всеки антибиотик става zа дова. И дори в такива моменти се преценява кое ще е по опасно... щетите, които един антибиотик може да нанесе или това майката да боледува продължително и тежко.

Последна редакция: пн, 02 юни 2008, 15:36 от .:Geri:.

# 9
  • София
  • Мнения: 1 851
Здравейте и от мен,
Много съм притеснена. От този месец възобновихме опитите, овулацията ми тъкмо мина и действахме активно. От вчера обаче имам много силно болки при уриниране, направо нетърпими и кръв в урината. Сега се връщам от лекар, диагнозата е Хеморагичен цистит. Изписа ми антибиотик- Aksef, защото положението е тежко. И сега съм в паника (макар ,разбира се изобщо да не се знае дали съм бременна), но не мога да не го пия, защото много ме боли и пишкам кръв.
Някой от вас пил ли е такъв антибиотик и може ли да даде някакви отражения при евентуална съвсем съвесем ранна бременност?
Много благодаря за всеки отговор  bouquet

# 10
  • Бургас
  • Мнения: 3 621
А каза ли на лекаря, че има вероятност да си бременна

# 11
  • София
  • Мнения: 1 851
А каза ли на лекаря, че има вероятност да си бременна

Да.
Каза, че този вид АБ не носят опасност.
Ама мен си ме е шубе...

# 12
  • Стара Загора
  • Мнения: 6 327
Щом лекаря е казал,че няма проблем се успокой

# 13
  • Мнения: 890
Можеш да провериш тук http://www.safefetus.com/Search.asp

# 14
  • Пловдив
  • Мнения: 3 673
При мен се получи нещо такова -пих антибиотици , но имах цикъл и забременях.Споменах го просто между другото на гинкото . Но той държеше да знае кога и как .Важно било да не се приема антибиотик по време на овулация

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт