Какво правят тези в Глобул

  • 4 123
  • 44
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • 3
  • Всички
  • Варна
  • Мнения: 10 493
Преди месец шефа ми купи нова служебна карта с безплатни разговори в група между колегите,идва ми вчера сметката с 30 лв. навъртяни разговори.На никой извън групата не съм въртяла.В първия момент помислих че е Интернет,тъй като пише wap срещу номера,а служебния ми телефон е съвсем прост Сименс А 70,който не поддържа Интернет.Обаждам се на оператор и някакъв ми се пени,че и телефон от 1 лв. има вече Интернет.Реших,че може би съм в грешка,затворих и взех да си ровя в менюто,но Интернет няма и пак се обадих.Еле попаднах на по-разбран служител и момата провери и се оказа,че наистина телефона не поддържа Интернет,но навъртяното е международен разговор.Забравих да спомена,че работното ми време е до 17 ч.,след което си оставям телефона под бюрото и си заминавам,а всички разговори са след 18.30ч.И то не са разговори,а са по 3-4 секунди през минута-две,демек вдигано и затваряно и така през минута десетина пъти през ден,през два.Сметката не е кой знае колко голяма,но цялата ситуация е тъпа,защото шефа ще каже тази егати кифлата върти от служебния до Франция,сякаш не знае че ще ми дойде разпечатка на края на месеца.Та въпроса ми е какво правят тези от глобул товарят допълнително сметките ли?Грешка ли е станала?В шах съм Thinking

# 1
  • Мнения: 189
Към един и същи номер ли са разговорите?

# 2
  • Варна
  • Мнения: 10 493
Да към един и същ номер.Проверих си в последно набрани номера,такъв номер няма.

# 3
  • Мнения: 656
Преди месец шефа ми купи нова служебна карта с безплатни разговори в група между колегите,идва ми вчера сметката с 30 лв. навъртяни разговори.На никой извън групата не съм въртяла.В първия момент помислих че е Интернет,тъй като пише wap срещу номера,а служебния ми телефон е съвсем прост Сименс А 70,който не поддържа Интернет.Обаждам се на оператор и някакъв ми се пени,че и телефон от 1 лв. има вече Интернет.Реших,че може би съм в грешка,затворих и взех да си ровя в менюто,но Интернет няма и пак се обадих.Еле попаднах на по-разбран служител и момата провери и се оказа,че наистина телефона не поддържа Интернет,но навъртяното е международен разговор.Забравих да спомена,че работното ми време е до 17 ч.,след което си оставям телефона под бюрото и си заминавам,а всички разговори са след 18.30ч.И то не са разговори,а са по 3-4 секунди през минута-две,демек вдигано и затваряно и така през минута десетина пъти през ден,през два.Сметката не е кой знае колко голяма,но цялата ситуация е тъпа,защото шефа ще каже тази егати кифлата върти от служебния до Франция,сякаш не знае че ще ми дойде разпечатка на края на месеца.Та въпроса ми е какво правят тези от глобул товарят допълнително сметките ли?Грешка ли е станала?В шах съм Thinking
Над това мислила ли си?

# 4
  • Мнения: 4 068
И М-тел правят така не се притеснявай. Аз даже тъкмо бях решила да си прехвърля две от картите към Глобул пък ти как ме разубеждаваш сега. Егати!

И един въпрос извън темата-получихте ли си вече електронните фактури от Глобул? Питам, защото моята още я няма публикувана в сайта им.

# 5
  • В една Дупка.
  • Мнения: 629
Според мен тр ад си обясниш всичко на шефа, което пишеш тук. А има ли свидетел , който е видял, че наистина оставяш телефона в работата си. Ако  - да- според мен нямаш проблем.
 А... и не разбрах, след като е служебен и ти се поема от фирмата, не виждам основание за притеснение. 30лв не са чак толкоз страшна сума.

# 6
  • Мнения: 299
А възможно ли е някой,който остава след теб на работа, да използва телефона ти?

# 7
  • Варна
  • Мнения: 10 493
Мислила съм да.Работя заедно с мъжа си,той си заминава последен и заключва магазина,едва ли той ще ме натопи пред шефа.Казвам натопи,защото това не е да е взел някой телефона и да си поговори с чужбина,а въртяно и затваряно.За 3-4 секунди трудно се провежда разговор.

# 8
  • Варна
  • Мнения: 10 493
Според мен тр ад си обясниш всичко на шефа, което пишеш тук. А има ли свидетел , който е видял, че наистина оставяш телефона в работата си. Ако  - да- според мен нямаш проблем.
 А... и не разбрах, след като е служебен и ти се поема от фирмата, не виждам основание за притеснение. 30лв не са чак толкоз страшна сума.
Да обясних на шефа и сякаш ми повярва.Всички знаят че  си оставям телефона и си заминавам.Не са ми проблем 30-те лв.,казах на шефа че ще си ги платя,а той не ги и иска.Проблема е в съмнението,което остава след подобен случай.Дори и да се докаже че не съм въртяла аз,съмнението си остава.

# 9
  • Мнения: 189
След като се изключва възможността някой да ти ползва телефона, провери в Глобул. Виждала съм подобно нещо, но с смс-и, изпращани един след друг в много малък интервал от време, т.е. физически невъзможно за човек да пише и изпраща. Оказва се, че е проблем на системата, която засича, представи си го като диск, който прескача. Само те биха могли да проверят. Съветът ми, обаче е да си подадеш писмено искане, което да бъде придвижено към съответния им отдел за проверка. В офис едва ли ще ти дадат адекватна информация.

# 10
  • В една Дупка.
  • Мнения: 629
Значи причината според мен е в оператора, след като мъжът ти  затваря последен.

# 11
  • Варна
  • Мнения: 10 493
И М-тел правят така не се притеснявай. Аз даже тъкмо бях решила да си прехвърля две от картите към Глобул пък ти как ме разубеждаваш сега. Егати!

И един въпрос извън темата-получихте ли си вече електронните фактури от Глобул? Питам, защото моята още я няма публикувана в сайта им.
Личния ми телефон също е на Глобул от 5-6 години вече такова нещо не ми се е случвало.Довежда ме до мисълта,че се прави основно на служебни карти.Какво  ли си викат при сметка 200-300 лв. кой ли ще забележи 30 лв отгоре,но нашата фирма е малка и основно говорим по между си.Те дори не са си направили труда да разберат какви сметки и какви разговори сме провеждали предни месеци.

# 12
  • Варна
  • Мнения: 10 493
След като се изключва възможността някой да ти ползва телефона, провери в Глобул. Виждала съм подобно нещо, но с смс-и, изпращани един след друг в много малък интервал от време, т.е. физически невъзможно за човек да пише и изпраща. Оказва се, че е проблем на системата, която засича, представи си го като диск, който прескача. Само те биха могли да проверят. Съветът ми, обаче е да си подадеш писмено искане, което да бъде придвижено към съответния им отдел за проверка. В офис едва ли ще ти дадат адекватна информация.
Да казах на шефа,тъй като той е титуляр на картите той трябва да подаде молбата.

# 13
  • Мнения: 9 991
И на мен ми се е случвало същото , навъртани някакви номера , до Германия, няколко секунди и затворено. До Германия видях че е от кода. Сумата беше малка и не съм се разправяла, беше 1. 30 или нещо такова. Ами надписват сметки си мисля аз, както в БТК така и на всякъде. И  аз съм на сметка в група към Глобул , и да звъня и да не звъня , пак ми е 30 лв. сметката , така че мисля пак да си купя ваучер.

# 14
  • Мнения: 2 631
Не е само при Глобул, а и при Мтел.
На майка ми и бяха нахакали 8 минути международен разговор с Испания, когато тя беше във Франция!
Върна се в БГ, развихри им се в офиса на Мтел и веднага и приспаднаха 15лв. от сметката!  Peace

Авторката спомена, че няма такъв номер в последно набрани номера в телефона и! Старите телефони нямат опция да изтриеш само последния набран номер, а изтриват целия списък с набрани номера.
Отпада според мен опцията друг да говори от физическия телефон.

А Глобул са големи тъпанари и заради това, че нарушават личното спокойствие като си пращат всеки месец sms-ите за неплатена фактура в 7:20ч. сутринта!!!  ooooh!

Иначе сайта им е муцка! Проверяваш си сметката когато поискаш, следиш си всичко и прочее... Бива!  Crazy

# 15
  • Мнения: 20
И аз имах подобен проблем преди няколко години. Попитах моята приятелка, която работи в Глобул какво да направя и те ми каза да забраня от настройките на телефона изходящи международни повиквания. После нямах проблеми.
Опитай и ти!

# 16
  • Кори Селести
  • Мнения: 5 538
При всички възможности за настройки по обажданията, не разбирам защо не си вържете гащите, ами все операторите са виновни.

Абонат съм на Глобул от 6 години и не са ми правили проблеми досега.
Винаги си заключвам телефона, гледам да не го оставям безпризорен и съм безкрайно благодарна на този оператор, че ми дава възможност да говоря безплатно 500 минути в чужбина.

# 17
  • Мнения: 656
Този телефон колко набирания помни? Малко е странно ако са от Глобул да са гледали винаги да е след 18,30.

# 18
  • Мнения: 183
Моята и на милото карти-са служебните на Глобул и за две години никога не сме имали такива проблеми,той по едно време само с мен говореше и даже 1-2 месеца нямаше и сметки за плащане,не знам по каква причина,а сега понеже си има друг служебен и с мен говори неограничено безплатно и плаща само месечна такса и нито стотинка отгоре Money

# 19
  • Варна
  • Мнения: 10 493
При всички възможности за настройки по обажданията, не разбирам защо не си вържете гащите, ами все операторите са виновни.

Абонат съм на Глобул от 6 години и не са ми правили проблеми досега.
Винаги си заключвам телефона, гледам да не го оставям безпризорен и съм безкрайно благодарна на този оператор, че ми дава възможност да говоря безплатно 500 минути в чужбина.
Вече ще си вържа гащите,но до сега не ми се бе случвало и дори не ми е идвало до акъла,че може да стане нещо подобно.
Този телефон колко набирания помни? Малко е странно ако са от Глобул да са гледали винаги да е след 18,30.
Не съм сигурна,но май не повече от 10

# 20
  • Мнения: 5 393
Нещо съвсем са се побъркали тези хора. След като миналия месец всички в групата платихме безумно високи сметки, сега си погледнах фактурата за този месец. Не ми отчита никакви разговори с други мобилни оператори и извън групата, което е невъзможно. Crazy

# 21
  • Linz
  • Мнения: 11 619
От тази сутрин вече не съм абонат на Глобул и съм щастлива Grinning

Преди няколко дена видях, че имам изпуснат разговор от непознат номер (а не беше звънял телефона). Звъннах на този номер да видя кой ме е търсил и се обади непозната жена, която ми каза, че от моя номер й е изпратен празен смс. Аз смс-и не пиша от години... Ей-такива обърквания много ми лазеха по нервите. И другото- отивам да си платя сметката (което много ме затруднява- отивам след работа в друг квартал), обаче системата най-редовно не им работи, а на другият ден ми спират телефона Close

# 22
  • Мнения: 2 229
Според мен тези от Глобул са ти надписали сметката, кой ще звъни до чужбина и ще затваря ей така. Rolling Eyes Поне щеше да си поговори...като няма кой да ти прави "номера"...

И малко офф, но да не пускам тема -
от няколко седмици, като звъня на някои телефони към мтел (май са лууп, повечето, може и всички newsm78) вместо звънене ми се пуска някаква мелодия. Защо е това? Мислех, нещо свързано с това, че вече можеш да си смениш оператора, без номера, но защо пък ще го правят с мелодия. Rolling Eyes И на различните телефони е различна, песнички някакви. Confused

# 23
  • Мнения: 189
Според мен тези от Глобул са ти надписали сметката, кой ще звъни до чужбина и ще затваря ей така. Rolling Eyes Поне щеше да си поговори...като няма кой да ти прави "номера"...

И малко офф, но да не пускам тема -
от няколко седмици, като звъня на някои телефони към мтел (май са лууп, повечето, може и всички newsm78) вместо звънене ми се пуска някаква мелодия. Защо е това? Мислех, нещо свързано с това, че вече можеш да си смениш оператора, без номера, но защо пък ще го правят с мелодия. Rolling Eyes И на различните телефони е различна, песнички някакви. Confused



Musicall се нарича това. Услуга, която вече от две години се предлага, или поне аз от толкова я ползвам.

# 24
  • Мнения: 2 229
Musicall се нарича това. Услуга, която вече от две години се предлага, или поне аз от толкова я ползвам.

Тая услуга не е ли ако сам си я включиш? За телефоните, за които говоря, никой не си е слагал музика, изведнъж се появи. Моят луупски включително, от седмица като някой ми звъни, казва, че му се пускала песничка. Rolling Eyes

# 25
  • Linz
  • Мнения: 11 619
Musicall се нарича това. Услуга, която вече от две години се предлага, или поне аз от толкова я ползвам.

Тая услуга не е ли ако сам си я включиш? За телефоните, за които говоря, никой не си е слагал музика, изведнъж се появи. Моят луупски включително, от седмица като някой ми звъни, казва, че му се пускала песничка. Rolling Eyes
Това ви е екстра... Но може би не безплатна Mr. Green

# 26
  • Мнения: 7 263
Подай жалба в оператора.

# 27
  • Мнения: 69
и при баща ми се получи нещо такова само че сумата беше 120 лв,пак международен.Тия в Глобул маи съжсем за мезе ни взеха #Cussing out

# 28
  • Мнения: 76
Глухарче, а откъде си закупила въпросния Gsm апарат? Предполагам от магазин за телефони каквито ги има стотици навсякъде. Ако е така трябва да знаеш, че тези апарати, които продават в Бг са много често взети от държава където местния мобилен оператор е запаметил всякакви свои настройки в тях и които настройки нашите мили "търговци" не си правят труда да изтрият. Така че дори без ти да подозираш може да имаш запаметен в апарата си международен номер от къде ли не - най-често европейски.
Казвам го от личен опит защото работя в един от операторите(не е Глобул Simple Smile) и съм трила какво ли не от хорските телефони с 80-100 лв. сметки дето не знаят от къде са им се стоварили на главата. И първото, което правят е да обвинят оператора - така че ако идеш в някой от магазините им и попаднеш дай боже на достатъчно компетентен служител, може и да разбереш къде се крие международния номер Simple Smile

# 29
  • Мнения: 3 569
Има вариант да не е Voice, а data traffic. Софтуерен проблем ... Това, че няма иконка Wap не е гаранция, че няма нет. Телефона си изпраща данни до номер в държавата от която е внесен. Смени апарата е моят съвет или пък искай код за забрана за пращане на данни от оператора ти.... Възможно е утре пак да ти направи този проблем.

Ето за това е рисковано да си купувате апарати от случайни магазинчета... Евтиното винаги идва по-скъпо в последствие.

# 30
  • Мнения: 3 569
Според мен тези от Глобул са ти надписали сметката, кой ще звъни до чужбина и ще затваря ей така. Rolling Eyes Поне щеше да си поговори...като няма кой да ти прави "номера"...

Наистина ли вярвате, че операторите надписват ?! Сядат и си измислят, че е говорено с еди кой си номер .... Стига смешки.

И малко офф, но да не пускам тема -
от няколко седмици, като звъня на някои телефони към мтел (май са лууп, повечето, може и всички newsm78) вместо звънене ми се пуска някаква мелодия. Защо е това? Мислех, нещо свързано с това, че вече можеш да си смениш оператора, без номера, но защо пък ще го правят с мелодия. Rolling Eyes И на различните телефони е различна, песнички някакви. Confused

http://www.mtel.bg/entertainment/musicall/index.php

Musicall се нарича това. Услуга, която вече от две години се предлага, или поне аз от толкова я ползвам.

Тая услуга не е ли ако сам си я включиш? За телефоните, за които говоря, никой не си е слагал музика, изведнъж се появи. Моят луупски включително, от седмица като някой ми звъни, казва, че му се пускала песничка. Rolling Eyes

Звъниш на *88, безплатно е, натискаш 9 за свързване с оператор и питаш.

# 31
  • Мнения: 3 569
От тази сутрин вече не съм абонат на Глобул и съм щастлива Grinning

Преди няколко дена видях, че имам изпуснат разговор от непознат номер (а не беше звънял телефона). Звъннах на този номер да видя кой ме е търсил и се обади непозната жена, която ми каза, че от моя номер й е изпратен празен смс. Аз смс-и не пиша от години... Ей-такива обърквания много ми лазеха по нервите.

Има случаи, в които сам изпраща смс-и. И то не един а 1000. През 3,4,5 секунди. До всички от телефонния указател или пък на произволни номера....  радвай се, че е пратил само един.

И другото- отивам да си платя сметката (което много ме затруднява- отивам след работа в друг квартал), обаче системата най-редовно не им работи, а на другият ден ми спират телефона Close

Вверно ли ходиш чак до друг квартал, за да си платиш ?! Има банкомати, epay.bg и т.н.
И това със спирането на телефона е при всички оператори доколкото знам. Който не плаща, не говори. Не ти е виновен Глобул според мен.

# 32
  • Мнения: 824
С Глобул проблеми съм нямала,но подобен случай имах с Мтел.
Звъни ми телефона,обаждане от Турция.Жената ме пита защо съм я търсила и не могла да разбере нищо от разговора,лоша била връзката.И аз в недоумение отговарям,че от този номер никой не я е безпокоил.И съм 100%сигурна,защото телефонът беше на бюрото до мен.Обаждам се на сътрудник на Мтел и се оказва,че системата е засякла такъв разговор.Вдигнах им луд скандал и естествено станах клиент на Глобул.

# 33
  • Варна
  • Мнения: 10 493
Глухарче, а откъде си закупила въпросния Gsm апарат? Предполагам от магазин за телефони каквито ги има стотици навсякъде. Ако е така трябва да знаеш, че тези апарати, които продават в Бг са много често взети от държава където местния мобилен оператор е запаметил всякакви свои настройки в тях и които настройки нашите мили "търговци" не си правят труда да изтрият. Така че дори без ти да подозираш може да имаш запаметен в апарата си международен номер от къде ли не - най-често европейски.
Казвам го от личен опит защото работя в един от операторите(не е Глобул Simple Smile) и съм трила какво ли не от хорските телефони с 80-100 лв. сметки дето не знаят от къде са им се стоварили на главата. И първото, което правят е да обвинят оператора - така че ако идеш в някой от магазините им и попаднеш дай боже на достатъчно компетентен служител, може и да разбереш къде се крие международния номер Simple Smile
Телефоните са купувани от офиса на Глобул,голяма бройка за всички служители.Не са от случаен магазин.
А какъв е адреса на сайта за проверка на сметките и само за приключен месец ли е информацията или за настоящия

# 34
  • Linz
  • Мнения: 11 619

И другото- отивам да си платя сметката (което много ме затруднява- отивам след работа в друг квартал), обаче системата най-редовно не им работи, а на другият ден ми спират телефона Close

Вверно ли ходиш чак до друг квартал, за да си платиш ?! Има банкомати, epay.bg и т.н.
И това със спирането на телефона е при всички оператори доколкото знам. Който не плаща, не говори. Не ти е виновен Глобул според мен.

Така и не успях да се регистрирам, пък й нямам голямо желание на този етап (на една позната й дръпнали парите докато плащала по интернет). Глобул ги обвинявам в това, че редовно им се скапва системата и не мога да си платя сметката... и в резултат се оказвам без телефон! Случвало ми се е да ходя и в поредни дни до касата!

# 35
  • Мнения: 183
Глухарче, а откъде си закупила въпросния Gsm апарат? Предполагам от магазин за телефони каквито ги има стотици навсякъде. Ако е така трябва да знаеш, че тези апарати, които продават в Бг са много често взети от държава където местния мобилен оператор е запаметил всякакви свои настройки в тях и които настройки нашите мили "търговци" не си правят труда да изтрият. Така че дори без ти да подозираш може да имаш запаметен в апарата си международен номер от къде ли не - най-често европейски.
Казвам го от личен опит защото работя в един от операторите(не е Глобул Simple Smile) и съм трила какво ли не от хорските телефони с 80-100 лв. сметки дето не знаят от къде са им се стоварили на главата. И първото, което правят е да обвинят оператора - така че ако идеш в някой от магазините им и попаднеш дай боже на достатъчно компетентен служител, може и да разбереш къде се крие международния номер Simple Smile
Телефоните са купувани от офиса на Глобул,голяма бройка за всички служители.Не са от случаен магазин.
А какъв е адреса на сайта за проверка на сметките и само за приключен месец ли е информацията или за настоящия
my.globul.bg може по-всяко време да си я провериш както и минутите,спестява ти звъненето на 123 и чакането на смс  bouquet

# 36
  • Варна
  • Мнения: 10 493
Благодаря ти honey™  bouquet

# 37
  • Мнения: 11
Пробвай да си изключиш телефона преди да го прибереш.Така ще разбереш по-лесно от къде идва проблема.

# 38
  • Варна
  • Мнения: 10 493
Гостенин не те разбрах,да си държа изключен телефона докато не съм на работа ли имаш предвид.И как ще разбера,като така или иначе не се върти от моя телефон.

# 39
  • Sofia
  • Мнения: 9 716
Гостенин не те разбрах,да си държа изключен телефона докато не съм на работа ли имаш предвид.И как ще разбера,като така или иначе не се върти от моя телефон.

Добре де, аз доколкото разборам тези разговори са всеки път след 18.30, когато си оставяш телефона в работата. Не ти ли се струва супер странно, че някой в Глобул не само ти върти сметки, но и знае точно кога телефона не е в теб, за да прави така newsm78

# 40
  • Мнения: 11
Добре де, аз доколкото разборам тези разговори са всеки път след 18.30, когато си оставяш телефона в работата....

Именно,и аз останах с такова усещане.Когато го изключиш ще си сигурна че проблема не идва от апарата а от някъде другаде.

# 41
  • Мнения: 1 680
Musicall се нарича това. Услуга, която вече от две години се предлага, или поне аз от толкова я ползвам.

Тая услуга не е ли ако сам си я включиш? За телефоните, за които говоря, никой не си е слагал музика, изведнъж се появи. Моят луупски включително, от седмица като някой ми звъни, казва, че му се пускала песничка. Rolling Eyes
Това ви е екстра... Но може би не безплатна Mr. Green

Напротив БЕЗПЛАТНА е!

# 42
  • Мнения: 7 640
Преди месец шефа ми купи нова служебна карта с безплатни разговори в група между колегите,идва ми вчера сметката с 30 лв. навъртяни разговори.На никой извън групата не съм въртяла.В първия момент помислих че е Интернет,тъй като пише wap срещу номера,а служебния ми телефон е съвсем прост Сименс А 70,който не поддържа Интернет.Обаждам се на оператор и някакъв ми се пени,че и телефон от 1 лв. има вече Интернет.Реших,че може би съм в грешка,затворих и взех да си ровя в менюто,но Интернет няма и пак се обадих.Еле попаднах на по-разбран служител и момата провери и се оказа,че наистина телефона не поддържа Интернет,но навъртяното е международен разговор.Забравих да спомена,че работното ми време е до 17 ч.,след което си оставям телефона под бюрото и си заминавам,а всички разговори са след 18.30ч.И то не са разговори,а са по 3-4 секунди през минута-две,демек вдигано и затваряно и така през минута десетина пъти през ден,през два.Сметката не е кой знае колко голяма,но цялата ситуация е тъпа,защото шефа ще каже тази егати кифлата върти от служебния до Франция,сякаш не знае че ще ми дойде разпечатка на края на месеца.Та въпроса ми е какво правят тези от глобул товарят допълнително сметките ли?Грешка ли е станала?В шах съм Thinking

ето това е съмнителното и спроред мен идва "отвътре", а не от човек, имащ достъп до картата.

# 43
  • Мнения: 22
Musicall се нарича това. Услуга, която вече от две години се предлага, или поне аз от толкова я ползвам.

Безплатна е. Има промоция някаква на Мтел в момента - всички loop карти имат безплатен Music call. Мисля, че е до август.
Тая услуга не е ли ако сам си я включиш? За телефоните, за които говоря, никой не си е слагал музика, изведнъж се появи. Моят луупски включително, от седмица като някой ми звъни, казва, че му се пускала песничка. Rolling Eyes
Това ви е екстра... Но може би не безплатна Mr. Green

Напротив БЕЗПЛАТНА е!

# 44
  • Варна
  • Мнения: 10 493
Ами аз вече го вземам със себе си,но съм убедена,че не е въртяно от телефона.Ще видим другия месец какво ще е положението Thinking

Общи условия

Активация на акаунт