Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

На пазар
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 45 отговора
Здравейте!

Искам да ви разкажа какво ни се случи днес в Джъмбо, за да предупредя всички, които ще се втурнат да пазаруват там за първи юни.

Първо - при положение, че в магазина имаше хиляди клиенти, работеха само половината каси. може да си представите опашките!

Второ - когато някак си изчакаш реда си мирно и кротко, едва на касата става ясно, че имат проблем с пост терминалите. И при това едва след като си си дал картата, въвел си няколко пъти ПИН-а си, чакал си 10 минути.

На нас ни казаха, че нямали връзка с банката. Пратиха мъжа ми да тегли пари от банкомата на Билла.

И тук проработи нашият късмет - мъжът ми знаеше точно колко пари има в сметката. Отива човекът до Билла (през това време аз чакам с дете на ръце, права, наказана до касите) и вижда, че от сметката му са изтеглени 150 лв, колкото струва покупката в Джъмбо. Връща се той и много дипломатично (той е много спокоен човек) обяснява, че сигурно е станала грешка, защото парите са изтеглени.

Онези правиха-струваха нищо не можаха да разберат и продължиха да твърдят, че не сме си платили. Ако сме искали да си ходим и да се върнем друг ден да се разберем.

Избрахме друг вариант - мъжът ми половин час обикаля Борово, за да намери банкомат, който дава бележка за последни транзакции. През това време аз продължам да стоя права, потна с пищящо дете на ръце. Никой не счете за нужно да ми предложи стол, вода за детето или каквато и да е помощ. Напротив - отнасят се с теб, все едно си крадец и измамник. Карат те да се чувстваш пълен боклук пред 200 човека на касите.

След като мъжът ми се върна с бележка, от която естествено става ясно, че пари са изтеглени от пост-терминала на магазина, едниственото, което счетоха за нужно да кажат е: "Проблемът не е в нас, банката е виновна!"

Съгласна съм, че може и така да. Но кой им дава право да се държат с клиентите като с престъпници.

Пиша тук, защото докато чаках пред касите, изпратиха още няколко души до банкомата на Билла да теглят пари и да плащат кеш, защото пост-терминалите не можели да осъществят транзакция от картите им. Та ми е жал за тези хора, които за разлика от нас може би не са знаели колко точно пари имат по сметката и са си платили двойно за едно и също нещо.

Възмутена съм от отношението на персонала, които, когато попитах какво ще направят за другите хора, ми се изсмяха!
Цитирай
Такива неща ни отдалечават от Европата.Тези византийци трябва да разберат,че ние клиентите сме тези заради които те съществуват.Да престанем да се извиняваме на продавачките при питане в магазините и да си търсим правата  чрез мениджърите винаги когато имаме проблем!Браво на Надя за реакцията във форума!!!
Цитирай


Мнения: 179
Благодаря за информацията. Ще бъдем нащрек, когато плащаме с карта.
Цитирай


Мнения: 4 923
Ужас   Shocked  Аз нямаше да ги хавана, понеже никога не знам колко пари имам в картата  Rolling Eyes
Цитирай

Пловдив

Мнения: 2 435
Едно пояснение да направя по въпроса с проблемите с транзакциите на постерминал /по принцип ,не само за Джъмбо/ - парите най-вероятно са само блокирани, а не изтеглени! Това се получава,когато връзката постерминал - банка е проблемна!
И наистина при проверка на транзакциите се появава като осъществена такава,но всъщност парите са само блокирани и ако търговеца не потвърди плащането към банката, която е издател на картата, те се отблокират след 45 дни /при различните банки е различен срока/.
Най-добре е да се обадите на телефон на банката да ви потвърдят със сигурност,че парите са блокирани! Peace

Надявам се да съм била полезна!
Цитирай

Ланкър, планините Овнерог

Мнения: 6 247
1. Може да работят половината каси, защото останалите почиват. И аз работя в голям магазин, където на касите работи само по един човек, т.е. когато почива, друг не отваря касата. Това е положението, не може друг да бърка в касата, освен един.

2.За провалената транзакция е виновна банката, не магазина. Вадите си документ от банката с часът на транзакцията, носите го в Джъмбо и там би трябвало да се разберете. Мисля, че и те работят със същата банка, с която и ние-и при нас се е случвало да стане гаф, но не зависи от нас. Не излезне ли бележка от терминала, за мен не е минало плащането, т.е. не мога да го броя за О.К. Разкарване е за клиента, но оплакването по-скоро се отнася за банката, на която са терминалите.

Кофти е, че не са ти предложили стол поне.
« Последна редакция: сб, 31 май 2008, 18:42 от Гита Ог »
Цитирай

София

Мнения: 5 102
аз в Джъмбо досега за 4 посещения, нито веднъж не съм могла да платя с карта (аз имам 3 и мъжа ми 2 - с нито една на става). Това ще ме накара да не пазарувам повече там. От откриването имат проблеми с с ПОС терминалите - ами да си ги оправят (бая време мина). Аз лично в 21-ви век не искам да нося пари кеш и да си стискам чантата като ненормална. 90% от покупките ни в т.ч. и в заведения са безкасови и проблеми имам много рядко, явно проблемът е в тях и в услугата, която са закупили от банката.
Цитирай


Мнения: 4 923
По БНТ даваха репортаж в новините, че банката е имала проблеми целия ден - т.е. всички магазини и банкомати не са отчитали транзакциите.
Цитирай

На дивана, под юргана

Мнения: 535
Нито една от по-горе изброените причини за оневиняване на магазина, не ги освобождава от задължението им да проявяват нормално човешко отношение към клиентите.
Грешки и неблагоприятни стечения на обстоятелствата могат да се случват постоянно и навсякъде. Важно е как се реагира в такива случаи обаче, нали?
Цитирай

София

Мнения: 38 338
Кофти случка.
Но факт е, че този магазин от самото начало си има проблеми с  терминалите....та, който е чел темите за Джъмбо тук мисля, че е наясно за две неща - паркира се не в техния паркинг, а в този на билла и плащасе се в БРОЙ Wink

И още нещо - ако имате възможност (и желание някой път да отидете пак там) пазарувайте през седмицата през деня - магазина е почти празен обикновенно - няма такова спокойствие Wink
Цитирай


Мнения: 3 458
и като се сетя ,че вчера карах моя мъж да ходим днес до Джъмбо за подаръци  и той на сила ме отказа-да вземя да го черпя ,че все с карти плащаме и рядко знаме какво има по тях  Smile

Гледайте БТВ НОВИНИТЕ В 22 часа ,казаха за проблем с голям столичен детски магазин  Peace
Цитирай

София

Мнения: 38 338
То новините разказват точно същия случай май Wink
Цитирай


Мнения: 2 186
То новините разказват точно същия случай май Wink
Da i az go gledah reportaja. Mnogo gadno. #2gunfire Kakvo stana, kak shte vyztanoviat parite Vi? newsm78
Sorry za latinicata, ama neshto se bugna kompa. Sick
Цитирай
Уважаема г-жо Надя от София, или г-жо Кривошиева..

Във връзка с днешния инцидент, изказвам извинения от името на фирмата, въпреки, че вината е изцяло на банката. От банката са потвърдили и в медиите, че е имало проблем със един от сървърите. Работим с най-голямата банкова система в България, и ако не ви е ясно и ние сме клиенти. Негативи от "сринати сървъри" има и за нас!
Факт е, че не ви е взета два пъти сумата. При положение, че банката не вдигаше телефоните повече от час, и при положение, че от пос терминала не е отпечатана бележка, никой магазин няма как да установи дали има надвзети суми. След като съпругът ви е намерил начин да докаже, че сумата му е изтеглена от картата, въпросът е счетен за приключен. Няма как да стане, без да се загуби време..

Ако има проблеми и има дублиране, в сътрудничество с банката, ще бъде възстановена всяка надвзета сума.

Нека не създаваме излишна паника и да не клеветим, без причина, само защото сме ядосани.

От аднимистрацията.
« Последна редакция: нд, 01 юни 2008, 01:29 от nescafe »
Цитирай

София

Мнения: 1 573
Кофти случка.
Но факт е, че този магазин от самото начало си има проблеми с  терминалите....та, който е чел темите за Джъмбо тук мисля, че е наясно за две неща - паркира се не в техния паркинг, а в този на билла и плащасе се в БРОЙ Wink


Не искам да правя реклама на магазина, но ние сме успявали да плащаме с карта, както и нормално сме паркирали на паркинга им.  Hug
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 45 отговора