В магазин Джъмбо таксуват двойно!!!

  • 32 865
  • 45
  •   1
Отговори
Здравейте!

Искам да ви разкажа какво ни се случи днес в Джъмбо, за да предупредя всички, които ще се втурнат да пазаруват там за първи юни.

Първо - при положение, че в магазина имаше хиляди клиенти, работеха само половината каси. може да си представите опашките!

Второ - когато някак си изчакаш реда си мирно и кротко, едва на касата става ясно, че имат проблем с пост терминалите. И при това едва след като си си дал картата, въвел си няколко пъти ПИН-а си, чакал си 10 минути.

На нас ни казаха, че нямали връзка с банката. Пратиха мъжа ми да тегли пари от банкомата на Билла.

И тук проработи нашият късмет - мъжът ми знаеше точно колко пари има в сметката. Отива човекът до Билла (през това време аз чакам с дете на ръце, права, наказана до касите) и вижда, че от сметката му са изтеглени 150 лв, колкото струва покупката в Джъмбо. Връща се той и много дипломатично (той е много спокоен човек) обяснява, че сигурно е станала грешка, защото парите са изтеглени.

Онези правиха-струваха нищо не можаха да разберат и продължиха да твърдят, че не сме си платили. Ако сме искали да си ходим и да се върнем друг ден да се разберем.

Избрахме друг вариант - мъжът ми половин час обикаля Борово, за да намери банкомат, който дава бележка за последни транзакции. През това време аз продължам да стоя права, потна с пищящо дете на ръце. Никой не счете за нужно да ми предложи стол, вода за детето или каквато и да е помощ. Напротив - отнасят се с теб, все едно си крадец и измамник. Карат те да се чувстваш пълен боклук пред 200 човека на касите.

След като мъжът ми се върна с бележка, от която естествено става ясно, че пари са изтеглени от пост-терминала на магазина, едниственото, което счетоха за нужно да кажат е: "Проблемът не е в нас, банката е виновна!"

Съгласна съм, че може и така да. Но кой им дава право да се държат с клиентите като с престъпници.

Пиша тук, защото докато чаках пред касите, изпратиха още няколко души до банкомата на Билла да теглят пари и да плащат кеш, защото пост-терминалите не можели да осъществят транзакция от картите им. Та ми е жал за тези хора, които за разлика от нас може би не са знаели колко точно пари имат по сметката и са си платили двойно за едно и също нещо.

Възмутена съм от отношението на персонала, които, когато попитах какво ще направят за другите хора, ми се изсмяха!

# 1
Такива неща ни отдалечават от Европата.Тези византийци трябва да разберат,че ние клиентите сме тези заради които те съществуват.Да престанем да се извиняваме на продавачките при питане в магазините и да си търсим правата  чрез мениджърите винаги когато имаме проблем!Браво на Надя за реакцията във форума!!!

# 2
  • Мнения: 178
Благодаря за информацията. Ще бъдем нащрек, когато плащаме с карта.

# 3
  • Мнения: 4 916
Ужас   Shocked  Аз нямаше да ги хавана, понеже никога не знам колко пари имам в картата  Rolling Eyes

# 4
  • Пловдив
  • Мнения: 2 565
Едно пояснение да направя по въпроса с проблемите с транзакциите на постерминал /по принцип ,не само за Джъмбо/ - парите най-вероятно са само блокирани, а не изтеглени! Това се получава,когато връзката постерминал - банка е проблемна!
И наистина при проверка на транзакциите се появава като осъществена такава,но всъщност парите са само блокирани и ако търговеца не потвърди плащането към банката, която е издател на картата, те се отблокират след 45 дни /при различните банки е различен срока/.
Най-добре е да се обадите на телефон на банката да ви потвърдят със сигурност,че парите са блокирани! Peace

Надявам се да съм била полезна!

# 5
  • Ланкър, планините Овнерог
  • Мнения: 10 353
1. Може да работят половината каси, защото останалите почиват. И аз работя в голям магазин, където на касите работи само по един човек, т.е. когато почива, друг не отваря касата. Това е положението, не може друг да бърка в касата, освен един.

2.За провалената транзакция е виновна банката, не магазина. Вадите си документ от банката с часът на транзакцията, носите го в Джъмбо и там би трябвало да се разберете. Мисля, че и те работят със същата банка, с която и ние-и при нас се е случвало да стане гаф, но не зависи от нас. Не излезне ли бележка от терминала, за мен не е минало плащането, т.е. не мога да го броя за О.К. Разкарване е за клиента, но оплакването по-скоро се отнася за банката, на която са терминалите.

Кофти е, че не са ти предложили стол поне.

Последна редакция: сб, 31 май 2008, 18:42 от Гита Ог

# 6
  • София
  • Мнения: 6 559
аз в Джъмбо досега за 4 посещения, нито веднъж не съм могла да платя с карта (аз имам 3 и мъжа ми 2 - с нито една на става). Това ще ме накара да не пазарувам повече там. От откриването имат проблеми с с ПОС терминалите - ами да си ги оправят (бая време мина). Аз лично в 21-ви век не искам да нося пари кеш и да си стискам чантата като ненормална. 90% от покупките ни в т.ч. и в заведения са безкасови и проблеми имам много рядко, явно проблемът е в тях и в услугата, която са закупили от банката.

# 7
  • Мнения: 4 916
По БНТ даваха репортаж в новините, че банката е имала проблеми целия ден - т.е. всички магазини и банкомати не са отчитали транзакциите.

# 8
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 563
Нито една от по-горе изброените причини за оневиняване на магазина, не ги освобождава от задължението им да проявяват нормално човешко отношение към клиентите.
Грешки и неблагоприятни стечения на обстоятелствата могат да се случват постоянно и навсякъде. Важно е как се реагира в такива случаи обаче, нали?

# 9
  • София
  • Мнения: 44 095
Кофти случка.
Но факт е, че този магазин от самото начало си има проблеми с  терминалите....та, който е чел темите за Джъмбо тук мисля, че е наясно за две неща - паркира се не в техния паркинг, а в този на билла и плащасе се в БРОЙ Wink

И още нещо - ако имате възможност (и желание някой път да отидете пак там) пазарувайте през седмицата през деня - магазина е почти празен обикновенно - няма такова спокойствие Wink

# 10
  • Мнения: 3 457
и като се сетя ,че вчера карах моя мъж да ходим днес до Джъмбо за подаръци  и той на сила ме отказа-да вземя да го черпя ,че все с карти плащаме и рядко знаме какво има по тях  Simple Smile

Гледайте БТВ НОВИНИТЕ В 22 часа ,казаха за проблем с голям столичен детски магазин  Peace

# 11
  • София
  • Мнения: 44 095
То новините разказват точно същия случай май Wink

# 12
  • Мнения: 2 231
То новините разказват точно същия случай май Wink
Da i az go gledah reportaja. Mnogo gadno. #2gunfire Kakvo stana, kak shte vyztanoviat parite Vi? newsm78
Sorry za latinicata, ama neshto se bugna kompa. Sick

# 13
Уважаема г-жо Надя от София, или г-жо Кривошиева..

Във връзка с днешния инцидент, изказвам извинения от името на фирмата, въпреки, че вината е изцяло на банката. От банката са потвърдили и в медиите, че е имало проблем със един от сървърите. Работим с най-голямата банкова система в България, и ако не ви е ясно и ние сме клиенти. Негативи от "сринати сървъри" има и за нас!
Факт е, че не ви е взета два пъти сумата. При положение, че банката не вдигаше телефоните повече от час, и при положение, че от пос терминала не е отпечатана бележка, никой магазин няма как да установи дали има надвзети суми. След като съпругът ви е намерил начин да докаже, че сумата му е изтеглена от картата, въпросът е счетен за приключен. Няма как да стане, без да се загуби време..

Ако има проблеми и има дублиране, в сътрудничество с банката, ще бъде възстановена всяка надвзета сума.

Нека не създаваме излишна паника и да не клеветим, без причина, само защото сме ядосани.

От аднимистрацията.

Последна редакция: нд, 01 юни 2008, 01:29 от nescafe

# 14
  • София
  • Мнения: 2 020
Кофти случка.
Но факт е, че този магазин от самото начало си има проблеми с  терминалите....та, който е чел темите за Джъмбо тук мисля, че е наясно за две неща - паркира се не в техния паркинг, а в този на билла и плащасе се в БРОЙ Wink


Не искам да правя реклама на магазина, но ние сме успявали да плащаме с карта, както и нормално сме паркирали на паркинга им.  Hug

# 15
  • Мнения: 2 231
Pyrvo pak sorry za kirilicata, ama ne se li pish e Джъмбо #Crazy
I vtoro, vasha ili ne greshkata bi triabvalo ako iskate da zadyrjite klientite si da gi "obezshtetiawate" za vsiaka vasha greshka Crossing Arms
Tova e preporyka. Az syshto sum  Vash klient, taka che ne Vi napadam, ama kato potrebitel ne jelaia da mi se sluchvat takiva neshta!

# 16
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 563
Стом гърците казват це е джАмбо, знаци е джАмбо!  Grinning

Абе толкова ли е сложно да сложат един банкомат в този джъмбо? най-добре малко преди касите...  Laughing

# 17
  • Мнения: 1 650
Angel_Dust
пък на паркинга какво му е? и той ли е вързан с бандата ?
аз не съм ходил в Джъмбо, ама не се сещам какво може да не му е наред на един паркинг ...

# 18
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 563
Angel_Dust
пък на паркинга какво му е? и той ли е вързан с бандата ?
аз не съм ходил в Джъмбо, ама не се сещам какво може да не му е наред на един паркинг ...

Ами, имаше една шахта дето може да ти оперира колата отдолу при изкатерването когато излизаш... Някой писа, че са я били коригирали малко, ама не можело да я махнат съвсем. Не сме ходили отдавна и не знам дали е така.
А иначе много неща може да не са му наред на един паркинг! За повечето можеш да се сетиш ако отидеш до този на Джъмбо.

# 19
  • Мнения: 1 650
е няма да се юрна да гледам творческото мислене на неизвестен строителен и архитектурен гении. Кат си зема пикап може би, да не пропадна в шахтата ... макарче и сегашната ми кола има голям клиренс

# 20
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 563
Не бе, шахтата стърчи нагоре и може да ти изстърже сериозно колата отдолу. В това и е проблема! И аз няма да се впечатлявам от тъпотиите на "неизвестните строителни и архитектурни гении" ако преживяването не ме застрашава с финансови действия с отрицателен (за мен) знак и загуба на време!

# 21
  • Мнения: 8
аз затова си обичам стария начин на плащане,в кеш,в брой или на ръка,нямам главоболия Laughing

# 22
  • Мнения: 1 650
да де, затова казах за клиренс
въпреки, че е кола а не джип е сериозно по-висока от лека кола..

# 23
Pyrvo pak sorry za kirilicata, ama ne se li pish e Джъмбо #Crazy
I vtoro, vasha ili ne greshkata bi triabvalo ako iskate da zadyrjite klientite si da gi "obezshtetiawate" za vsiaka vasha greshka Crossing Arms
Tova e preporyka. Az syshto sum  Vash klient, taka che ne Vi napadam, ama kato potrebitel ne jelaia da mi se sluchvat takiva neshta!

И как да точно да ги обезщетяваме?? Покажете практики от други вериги магазини и ще помислим по въпроса.

Това към всички, които не престанаха да ни дъвчат 6 месеца :
Не ви ли писна? Намерете си работа и престанете да заливате форумите с тъпотии..

# 24
  • Мнения: X
Angel_Dust
пък на паркинга какво му е? и той ли е вързан с бандата ?
аз не съм ходил в Джъмбо, ама не се сещам какво може да не му е наред на един паркинг ...

Ами, имаше една шахта дето може да ти оперира колата отдолу при изкатерването когато излизаш... Някой писа, че са я били коригирали малко, ама не можело да я махнат съвсем. Не сме ходили отдавна и не знам дали е така.
А иначе много неща може да не са му наред на един паркинг! За повечето можеш да се сетиш ако отидеш до този на Джъмбо.

На излизане е много зле положението, не ми стана ясно защо е сложено това нещо? Нашата кола не е много ниска, но задра гадно и се върнахме и излезнахме през входа. Повече в този паркинг не влизам.

# 25
Чета темата.... пак чета.... и какво разбирам:
Ефектно заглавие, но продукт по-скоро на емоция отколкото на здрав разум..... О.К., афектирана е дамата
3-ма, 4-ма не си знаят парите в картите и да се попохвалят.... и това О.К. отбелязали са го елегатно. (още толкова карат джипчета.... и това го разбрах. Браво на тях, да ги возят още много километри!)
После дама с ник steli-ssd дава светлина..... кратко и коректно.... браво на нея! Наистина полезна. От Гита-ог още светлина..... и който може разбира за какво става въпрос.
И какво стана, заглавието е ЛЪЖА!

Чудя се няма ли във форума някой работещ в банка и да обясни на прост език, че с карта не се извършва фактическо плащане, а по-скоро се оторизира (или разрешава, или упълномощава) банката на която сте клиент да извърши плащане от ваше име към клиент посочен от Вас. Вие сте си избрали с коя банка да работите и тя носи цялата отговорност по извършване на желаните транзакции. Тя е и 100% отговорна за качеството на услугата. Имате проблеми с картите... сменете си банката! Търговеца няма нищо, ама нищо общо с качеството на предлаганата услуга.

Останаха обаче и детайли пълна загатка за мен. С какво в магазина са накарали оплакващата се дама да се чувства като престъпник? НЕЙНАТА банка не извършва плащане поради някакви си проблени техни, а търговеца чака потвърждение дали е заплатена стоката, която ще напусне магазина.... не виждам нищо шокиращо и необичайно, дори го намирам за напълно нормално. Не са предложили стол и вода.... ами аз не знам някаде да предлагат. Може би липса на такт, може би на много голяма натовареност.... не знам. Не съм забелязал да речем в Метро да прожектират филми на изчакващите, или в Била на черпят с безалкохолни и аниматори да занимават децата за да не плачат. Май просто няма такава практика, що за Джъмбо се хванахте?!?! А в същия час и в тези магазини не са работели устройствата.... Обаче описанието "права, потна с пищящо дете на ръце" събужда в съзнанието ми картини на военни действия, който са силно смущаващи. Липсва ми единствено "осветлението премигаше, и отвън се чуваха взривове".... щеше да е още по-драматично и изразно! Ужасна картина!
Останах и оздачен как Bibi с нейните 5 фамилни карти за 4 посещения не е успяла да заплати НИТО ВЕДНЪЖ??!?!?? Та това прави поне двайсет опита и нито един успешен!!??! Тук също откривам доста драматизъм Simple Smile)))))

Хайде да не влагаме толкова емоции в дребни проблеми, хайде и да не се правим на по-европейци отколкото сме!

P.S. Защо трябваше толкова шокиращо заглавие? Коректно ли е спрямо магазина? Всъщност..... с това заглавие на темата кой е некоректният в случая магазина или оплакващия се клиент? На мен би ми станало неудобно ако пусна подобно нещо, плод единствено на афект и емоции....

# 26
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 563
Pyrvo pak sorry za kirilicata, ama ne se li pish e Джъмбо #Crazy
I vtoro, vasha ili ne greshkata bi triabvalo ako iskate da zadyrjite klientite si da gi "obezshtetiawate" za vsiaka vasha greshka Crossing Arms
Tova e preporyka. Az syshto sum  Vash klient, taka che ne Vi napadam, ama kato potrebitel ne jelaia da mi se sluchvat takiva neshta!

И как да точно да ги обезщетяваме?? Покажете практики от други вериги магазини и ще помислим по въпроса.

Това към всички, които не престанаха да ни дъвчат 6 месеца :
Не ви ли писна? Намерете си работа и престанете да заливате форумите с тъпотии..

Дори и да сте прави, отговора ви е злобен. Не разбирате ли, че така гоните клиенти? Обиждайки, най-много да навредите на магазина и бизнеса си.

# 27
  • Мнения: 1 650
предполагам че камъните с джипа бяха по мен
не карам джип, а кола, ама верно ми стана интересно какво може толкоз да му се сбърка на един паркинг, е явно има какво
и явно не е от вчера сбъркано, и явно не е и оправено, и явно няма и тенденция да се оправи
иначе успех, като гледам всяка седмица ни радвате с нови изненади и с възможности какво да се коментира.
А колкото до литературното отклонение - хората са казали какво мислят, не за да стават обект на тренировки по сърказъм от страна на Джъмбо, явно имате талант, защо не купите вестник Стършел ?
Между другото с този пост съм уверен, че на Биби (която и да е тя) единственото което е получила в магазина е било ПРИСМИВАНЕ и ПОДИГРАВКИ

# 28
Уважаеми господа и госпожи от магазин ДжАмбо, от името на всички майки - трогна съм, че четете нашия форум Wink. Но може би е добре да не демонстрирате точно тук ароганстнотта и пренебрежението към клиентите, присъщо за повечето търговци в БГ. Според мен ако това се беше случило в някой от магазините ви в Гърция, щеше да има наказания (особено предвид отзивите по медиите)
Да, заглавието е малко пресилено. Да, дамата сигурно е афектирана. НО бъдете честни - аз добре изчетох поста й и смятам, че не е излъгала. Тя сама е отбелязала,  че проблемът е банков.
Но всъщност недоволството й е отношението на персонала към една майка, попаднала в неприятна ситуация. Не смятам, че описанието е драматизирано, както твърди Markony111. Напротив, смятам, че й дължите извинение и трябва сериозно да преосмислите отношението си към клиентите. Най-малко не ги нападайте в този форум, защото само ще загубите Peace
Освен това аз съм имала сходни пробллеми с ПОСтерминали и мога да ви кажа, че проблемът не е в банката на госпожата, а в банката, която обслужба ПОСтерминалите на вашия магазин.
За паркинга и другите проблеми - моля дайте си ясна сметка, че ако стиснете очи и повтаряте "няма проблем, няма проблем!", това няма да го реши.

# 29
  • Мнения: 4 916
Pyrvo pak sorry za kirilicata, ama ne se li pish e Джъмбо #Crazy
I vtoro, vasha ili ne greshkata bi triabvalo ako iskate da zadyrjite klientite si da gi "obezshtetiawate" za vsiaka vasha greshka Crossing Arms
Tova e preporyka. Az syshto sum  Vash klient, taka che ne Vi napadam, ama kato potrebitel ne jelaia da mi se sluchvat takiva neshta!

И как да точно да ги обезщетяваме?? Покажете практики от други вериги магазини и ще помислим по въпроса.

Това към всички, които не престанаха да ни дъвчат 6 месеца :
Не ви ли писна? Намерете си работа и престанете да заливате форумите с тъпотии..

Г-жо,
сама си вредите повече, отколкото, ако бяхте замълчали.
Поне да се бяхте научили как се пише името на магазина.
Смятам, че дължите извинение на клиентите си.

# 30
Чета темата.... пак чета.... и какво разбирам:
Ефектно заглавие, но продукт по-скоро на емоция отколкото на здрав разум..... О.К., афектирана е дамата
3-ма, 4-ма не си знаят парите в картите и да се попохвалят.... и това О.К. отбелязали са го елегатно. (още толкова карат джипчета.... и това го разбрах. Браво на тях, да ги возят още много километри!)

Наивно и недалновидно от ваша страна е да се заяждате точно с клиентите с по няколко кредитни карти и хубави коли Laughing Мислех, че на заплата работите в магазина... Но от поста ви разбирам, че собственикът може спокойно да ви остави да бачкате за чест и слава Wink Аз при всички случаи не бих държала хора с подобно отношение към клиентите (било то богати, или не чак толкова)!
Иначе ви поздравявам за фейлетона, Алеко ряпа да яде Mr. Green! Подкрепям идеята да възродите вестник Стършел и да започнете да громите тез наглеци клиенти със силата на сатиричното си перо! Дерзайте! Mr. Green


P.S.
Това към всички, които не престанаха да ни дъвчат 6 месеца :
Не ви ли писна? Намерете си работа и престанете да заливате форумите с тъпотии..

Хвала Богу има хора като Вас, които да пълнят форумите с "умнотии" и да ни насочват в правия път, когато кривнем от него!  bouquet

# 31
  • Мнения: 3 457
От нападките си с/у клинетите само губите,ние сме хората които ви изкарваме заплатите ,така че по-кротко -не си гонете клиентелата Peace

# 32
  • Мнения: 721
Висенето на касите и забавянето на транзакциите с карта определено ми скапваха почти всеки път хубавото настроение от пазаруването в Джъмбо  Peace

# 33
НЕ работя в Джъмбо... просто съм пазарувал и съм доволен, че този магазин ми спестява доста обикаляне.
НЕ спирам на паркинга по никакъв повод... въпреки твърдението, че са го оправили. Опарих се в началото, не ми се рискува пак.

Някак си обаче намирам за неуместно да се публикуват "драматични и шокиращи заглавия". Оставам с впечатлението, че един магазин е взет "на мушка" за нещо, за което няма вина и се търси под вола теле.
Все си мисля, че ако наложилата се да изчака майка с дете, просто САМА си беше поискала стол и чаша вода... нямаше да и бъдат отказани и може би по-спокойно щеше да изчака разрешаването на проблема. Тя обаче не пише нищо подобно! Някой не се е сетил да и го предложи.... О.К. пропуск, но тя не можа ли да попита (не да моли, просто да попита). Ако го беше направила и и бяха отказали, сега коментарите ми щяха да са точно в обратна посока.... Струва ми се толкова лесно... логично....
Относно кой на кого изкарва заплатите.... чрез данъците ни "изкарваме" заплатите на държавна и общинска администрация и др. Държавата ни задължава да го правим. НО... частните компании, независимо в коя сфера се развиват си "изкарват" заплатите САМИ, като те са функция или следствие на услугите или качеството на услугите, които предлагат. Никой не е длъжен да се ползва от тях и точно това му е хубавото. Клиентите не са една компактна маса, един обобщен образ за да се спекулира с него, а мислещи индивиди с право на избор. В този смисъл и клиентите с 20 лева в джоба и с 10 000, би следвало да получават едно и също качество на услугата.
Останалото са комплекси.

# 34
  • Мнения: 1 650
може ли да не повярвам че не работиш джъмбо ? или в ПР Фирмата му ?
дори и да не работиш там явно взимаш доста присърце репутацията му, щом пускаш такива тиради, и си правиш труда да изчетеш всички мнения. Или го правиш от "комплекси", добрия самарянин ?
Кой как си изкарва парите, мен лично не ме интересува, казано чесно и Джъмбо не ме интересува, детето ми е голямо, и няма никаква нужда да ходя там.
Жената е казала какво мисли и какво и се е случило, както отбелязваш сме мислещи индивиди и ще преценим всеки за себе си дали има право или не. Все пак благодаря Ви за поясненията и адвокастването за да се получи по ясна картинка

# 35
НЕ работя в Джъмбо... просто съм пазарувал и съм доволен, че този магазин ми спестява доста обикаляне.
   smile3503 newsm53 smile3503 Да, бе, да! Ти си сатирик на свободна практика, разбрахме!
Първоначално ме заблуди, че си един от тези, които са пропуснали да предложат на жената стол и вода (не я е срам да не си каже, че не може да стои права с дете на ръце докато си оправите нередностите на касата Rolling Eyes!!!) и сега си гузен и се извиняваш многословно по форумите smile3534
А това за самофинансиращите се частни компании, направо заслужи Нобелова награда за икономика newsm62! Уважаеми markony111, ако една частна компания се самофинансира, а заплатите и назначенията не зависят от клиентите и потреблението, може да означава само, че тя е една от т.нар. "перални за пари" newsm10 (казвам ти го като собственик на частна компания, от онези комплексарите с по няколко кредитни карти Wink)

# 36
Хахаха, в Джъмбо май са приели буквално максимата "Клиентът винаги е ПРАВ"!

# 37
  • Мнения: 2 231
Хахаха, в Джъмбо май са приели буквално максимата "Клиентът винаги е ПРАВ"!
Искаш да кажеш в ДжАмбо rotfImao rotfImbo smile3532

# 38
  • София
  • Мнения: 6 559
Останах и оздачен как Bibi с нейните 5 фамилни карти за 4 посещения не е успяла да заплати НИТО ВЕДНЪЖ??!?!?? Та това прави поне двайсет опита и нито един успешен!!??! Тук също откривам доста драматизъм Simple Smile)))))
Да, съвсем точно при това на 3 различни банки. Имам съвсем точни спомени - опитите не бяха 20, защото само малоумник може да пробва и 5-те карти при всяко посещение и тук май Вие сте този, който се опитва да внася драматизъм другото в изказването Ви няма да коментирам - всеки си прави изводите сам, но ако разполагате с излишно време може да се поровите във форума. В една от предишните теми за магазин Джъмбо, една от пишещите тук майки (за съжаление не помня коя), но беше от счетоводството, обясни, че наистина има проблем с терминалите.

# 39
  • София
  • Мнения: 6 559
Между другото с този пост съм уверен, че на Биби (която и да е тя) единственото което е получила в магазина е било ПРИСМИВАНЕ и ПОДИГРАВКИ
Ами не точно, касиерките бях по-скоро притеснени и започваха с "... дайте да опитаме с карта, но с госпожата преди вас не се получи ..." (стоката на г-жата стоеше настрани и чакаше госпожата да се изтърчи да банкомата (с бебе в ръцете) за кеш.

# 40
  • Мнения: 4 153
Проблема с картите и терминалите е на банката, която обслужва ПОС термналите в магазина, не на банката, която е издала картата.
Аз имах 2 случая на проблеми с ОББ. Вече гледам да имам достатъчно пари в брой, защото се чувствах ужасно неудобно. Да имаш пари в картата и да не може да платиш.
Преди седмица в Шел терминала им отказа плащане с картата ми. А същевременно получих СМС от банката, че сумата е заявена. Дадоха ми бележка, че плащането е отказано и платих в брой. След 2 часа получих СМС, че транзакцията е анулирана. Но пък имах бележката и можех да оспоря двойното плащане.
Това, че в Джъмбо (или Джамбо) не е излязла бележка е странно.

# 41
  • София
  • Мнения: 197
Добре де...може ли още едно мнение - във въпросния ден и аз пазарувах там, правя го често Simple Smile
Да - имаше проблем с терминалите
Да, не ми потвърди трнзакцията, при което най-учтиво ме помолиха да опитам от банкомат да получа разпечатка на последните 5 транзакции, за да се потвърди дали все пак плащането  магазина е минало - отидох, проверих, беше минало - показах го на касата, извиниха ми се за причиненото неудобство  - и толкоз.
Какви драми стават тук - не зная, обаче с мен никой не се е държал "като с престъпник". При достa големия наплив преди 1 юни, всички бяха притеснени при създадения проблем.
В крайна сметка никой не може да отрече, че магазина е хубав, голям и може да намериш за малките човеци всичко. Simple Smile Защо всички говорят само за негативи, а никога за хубавите неща?!?

# 42
  • Мнения: 7 723
Не знам за картите, но знам, че с касиерките определено има проблем.
С паркинга- също.....
...абе не ми е любим тоя Джъмбо от началото и тва си е...
Визайнтийска му работа...

# 43
  • София
  • Мнения: 1 524
Това е форум мили хорица защитаващи този магазин. Случката е неприятна, а персоналът на магазина не са си свършили работата. Точка по въпроса. Спокойно може стол да се предложи, вода, а не така безотговорно да се държат с клиентите. Проблеми имате много  - оправете ги защото скоро ще ви осъди някой имащ повече време. Първо стоките трябва да имат надписи на български, второ жегата вътре е просто ужасна, трето шахтата на паркинга още си е висока, четвърто - подредете го най-накрая този магазин - от маркетингова гледна точка е под всякаква критика. Самият персонал не може да запомни кое къде е. Има още - на пръв поглед това се сещам, разбира се не всичко е за съд, но е доста дразнещо - например книжки за децата да учат гръцската азбука - за какво са ни тук? Или бодита на който пише за 12 месеца, а на дъщеря ми вече почти не и стават, а е на 8 и е доста слабичка и дребничка.
Ходя в този магазин, но не с кеф.

# 44
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 729
Бяхме в Джъмбо миналия вторник, не беше жега, малко хора имаше в магазина.
Или бодита на който пише за 12 месеца, а на дъщеря ми вече почти не и стават, а е на 8 и е доста слабичка и дребничка.
това за бодита не е само с тези от този магазин така, синът ми е 71 см, има бодита 74/80 ръст на Кимекс и на Мимоса, едва ги закопчавам, вземам му 86/92 пределно ми е ясно, че са за година и половина поне.
Не ми хареса че няма обозначения на стоките, взех две комплектчета на касовата бележка излиза, че са пижами и сега съм в чуденка  на вън да му ги слагам ли или за спане да ги оставя  newsm78

# 45
  • София
  • Мнения: 44 095
Сега пък за бодитата ли се хванахте - на моя син пък са му точно.даже сега е на 2,5 още му стават тези за 24 месеца....
Абе и на мен ми е пресилена тази драматизация - да не говорим, че майката с детето можеше вместо да виси и да изнервя и себе си и детето, да се поразходи или дори да си отиде и в къщи, а бащата да се оправи с това недорозумение....примерно......

Общи условия

Активация на акаунт