Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Деца с увреждания и хронични заболявания
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 431 отговора

София

Мнения: 1 710
Ето и новата темичка - дано да е полезна за повече хора и да бъде помогнато на много дечица.  Hug
Ето и линк към старата http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=21363.0
Цитирай

Павликени

Мнения: 791
Вероника-  bouquet благодаря, надявам се да се справя, и да открия защо и какво го тревожи
Цитирай

Варна

Мнения: 1 008
Вероника-  bouquet благодаря, надявам се да се справя, и да открия защо и какво го тревожи
  bouquet  bouquet  bouquet
Цитирай

София

Мнения: 838
запис  bouquet
Цитирай

Павликени

Мнения: 791
Много е затворено детето ми Sad
Не знам как да го предразположа ли, но не иска да сподели какво чувства. Каза ми само че чувства нещо и не знае защо се държи така.
Помогнете ми!

Може ли да ми дадете инфо за значението на детските рисунки или от къде да прочета

Цитирай

Варна

Мнения: 1 578
Много е затворено детето ми Sad
Не знам как да го предразположа ли, но не иска да сподели какво чувства. Каза ми само че чувства нещо и не знае защо се държи така.
Помогнете ми!

Може ли да ми дадете инфо за значението на детските рисунки или от къде да прочета



Контеса, ние имахме този проблем.Дъщеря ни беше много срамежлива и затворена.Не общуваше с никой. Миналата година поканихме детето на едни приятели от София да изкара ваканцията при нас във Варна.А това дете беше другата крайност- много контактно и отракано. Само след няколко седмици прекарани денонощно с това дете, и нашата стана като нея.
Цитирай

Варна

Мнения: 1 008
Контеса-значението на рисунките-не е в научните обяснения-а в това,че детето има възможност да изрази преживяванята и страховете си-няма смисъл да се превръщаш в "анализатор" на детето-едва ли ще се отрази добре и на теб и на нея. Консултирането на деца не се провежда като при възрастни-детето споделя-чрез играта,рисунките,чрез невербалното си поведение.Доколкото разбирам детето е по-чувствително,улавя неща,които не всички улавят-има по-силни радари за преживявания,емоции.Най-лесният начин да се отвори врата към споделяне е ти да се научиш да споделя ш с детето -искрените си чувства.Пожелавам успех и търпение!
Цитирай
Здравейте
Цитирай
Имам проблем с малкият ми син който е на 6 години. Не знам към кой да се обърна за  съвет.
Тази година тръгна на предучилищна в училище, записахме го по късно. Приеха го в класа, учителката е много добра.
Дава им награди за добро поведение, рисунка, букви написани красиво и т.н. Наградите са малки красиви ключета,
един ден се прибра в къщи с цяла шепа. Попитах го и той спокойно ми отговори, че ги е откраднал от другите деца който имали
много тъй като ходели повече време на училище. Поговорих с него обясних му, че няма значение колко ключета има важното
те да са негови и дори и да не получи нито едно аз го обичам. Това беше първият път.
Сега се бяхме на почивка, извън страната в един магазин влязохме и той пожела малки млека купих ме му ги, изпи ги и докато ги пиеше ни обясни как ще отиде и ще си открадне още едно. Зададох въпроса ами ако те хване полицията има камери на всяка де, започна да ни разказва как
щял да обясни на полицай те, че други хора са му родители ... и така нататък обяснявахме му подробно всички последици и той ни
обясняваше спокойно изхода от всяка ситуация, .....като напълно голям зрял човек. Изумени останахме с баща му и брат му, през цялото време го
следяхме да не открадне нещо от магазините. Как да се справя?   
Цитирай

Варна

Мнения: 1 008
Здравейте Лина-първото нещо,което си помислих,когато четях написаното е-какво означава за това дете кражбата.От опита ми като училищен психолог мога да кажа,че голям процент от децата,които присвояват чужди вещи са израстнали в семейства,в които често им повтаряно колко са бедни,как са зле финансово,как другите хора-забогатяват нечестно.Тогава детето решава да възстане срещу тази явна несправедливост и да уравновеси везните.Това все още не означава,че при вас случаят е такъв-всичко е много индивидуално и е важно да се разбере функцията на фантазията за кражба.Какво смята,че му липсва,в какво се чувства онеправдан,кое му е отнето несправедливо-според него.Много въпроси.Отговорът е конкретен за вашето дете.Пожелавам всичко добро.
Цитирай
Никога не му е отказвано, нищо гледан е с любов финансово сме доста добре аз работя мажат ми  и той.
Влезе ли в  магазин се затруднява коя играчка да си избере.
Никога не са обсъждани проблеми свързани с парите.
Знае, че имаме пари, знае че е всичко за нас и че е без него не можем да живеем,
няма значение какво си е пожелал цената не се обсъжда освен ако и играчка от 100 лева
казвам, че е скъпа и по добре друга да си хареса пак толкова хубава и голяма.

Цитирай
Има по голям брат на 11
Брат му го обича много пази го, дава играчките си.
Гледа го вечер когато излизаме и бабите не са наблизо.
Не се бият, карат се понякога.
Малкият иска да се облича като брат си, да има телефон като на брат си,
косата да му е същата...
Разказвам това тъй като търся отговор, благодаря Ви предварително.
Питайте и ще Ви отговоря.
Цитирай

Варна

Мнения: 1 008
Здравейте отново Лина-при всички случаи поведение на присвояване на 6 години все още не може да се нарече кражба.Това е свързано с особености на детската психика и все още силният егоцентризъм-тоест детето все още вярва,че е център на света и му е трудно да разбере позицията на правата на другите хора.Мисля,че детето е разбрало най-важното в случая-че вие като родители осъждате подобно поведение.
Цитирай

Пловдив

Мнения: 1 382
Здравейте, имам син на 4г. и 8 месеца. Като бебче беше много кротък и тих, спеше и се храниши прекрасно, кърмен е до 11 месеца и половина. А сега е най страшния"тайфун" който може да се види някъде. Въпреки че имаме съмнения за хиперактивност с дефицит на концентрацията, искам да попитам, може ли да ми дадете адрес на специалист( по възможност от Пловдив) който да направи диференциална диагноза, тъй като имаме и атопичн дермати( при атопиците често има атопична характеропатия) и алергия към кравия белтък.
Иначе с говора сме доста назад от връстниците си, познаваме 7 цвята и ги назоваваме, не искаме да рисуваме обаче, с пластелина се справя доста добре, може много дълго да си"кара" количките по килима, строи "мост" от кубчета, пробва се да си маже филия с масло.
Друго което ме притеснява е, че често повтаря едно нещо безброй път, докато не му кажа - добре, разбрах - например купи торта! купи торта , кепи торта и така докато аз не кажа - Ок, отиваме дза торта.
Понякога ни в клин ни в ръкав изтърсва нещо, което се е случило преди време - отдавам го че се е сетил за случката, но пак си ме притеснява де.
Също се изнервя от силен шум както пишеха и майките в предната тема, когато има много хора на едно място, е още по-активен двигателно, буквално не се спира на едно място.
Ходим и на логопед и на психолог, те казват че има очен контакт, но аз забелязвам, че когато е във " вихър" не иска зда ме гледа в очите, гледа ме, когато ми говори нещо, когато иска нещо  например.
Цитирай

Варна

Мнения: 1 008
Здравейте мама Мариана,доколкото разбирам детето  има безгранична енергия,сякаш от въздуха се зарежда.Сравнението с връстниците по какъвто и да е повод води до съмнения в способностите на собственото дете и тревоги за родителите.Доколкото разбирам проява способност упорито да следва целите си.
Относно специалистите в Пловдив-в предната тема повдигнахме въпроса-това,от което се нуждаете е диагностика на внимание-от клиничен психилог. Диагноза
 се поставя от детско-юношески психиатър,в екип с клиничен психолог.За съжаление не разполагам с координати на специалисти-такива има или в държавните болници или в медицинските центрове-надявам се да намерите лесно колегите в Пловдив!Пожелавам от сърце всичко добро  bouquet
П.С.За София с хиперкинетичност много се занимават-http://www.adhd-bg.com/
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 431 отговора