Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 10 юни 2008, 10:40 ч.

книга за похвали и оплаквания

  • 1 999
  • 10
  •   1
Отговори
  • Мнения: 370
чувала съм, че във всяко заведение и магазин трябва да има такава. как и къде е регламентирано това? кой следи за нарушения?
какво да направим когато откажат да ни я дадат "защото нямат" такава? вече два пъти ми се случва това- аз искам просто да се оплача от обслужването без скандали, но уви, всеки си я стиска тази книга... не трябва ли да е на видно място?

Последна редакция: вт, 10 юни 2008, 13:45 от zero

# 1
  • Мнения: 607
Що реши, че някой я взема на сериозно тази книга?

# 2
  • Мнения: 2 772
                       Момичето пита за закона... Но да, кой ли взима закона на сериозно в Бг  Tired... И аз искам да знам за тази книга....

# 3
  • Пазарджик / Анкх Морпорк. Сега в София-временно надявам се!
  • Мнения: 1 069
Вече от доста време е задължително във всеки търговски обект да се води регистър на рекламациите. Ако ти кажат, че нямат, звъниш на Комисията за защита на потребителите.

Звъниш пред въпросните търговци, като любезно си поискала да ти предоставят телефонният им номер. Ще им стане нервно докато разговаряш, но не претупвай разговора, като отчетливо обясняваш нарушението, в което ги обвиняваш.

Те най-вероятно само с нервното напрежение покрай телефонния разговор ще си останат, за това не бързай. Принципно трябва да бъдат глобени.

# 4
  • Мнения: 370
Що реши, че някой я взема на сериозно тази книга?
еми 'щото на кого да се оплача, на магазинерката ли? или на арменския поп Simple Smile
до колкото съм виждала, са прошнуровани и номерирани... просто искам собственика или който и да е там по- висшестоящ от нея да знае, че има недоволни клиенти... от там нататък.... негова си работа, аз, че няма да пазарувам там- няма Simple Smile

# 5
  • Мнения: 2 161
Определено им припарва,когато им поискаш книгата за оплаквания.Щом нямат книга,напиши жалба и изискай да ти я заведат под входящ номер.И когато не ти отговорят в определеният срок,с удоволствие можеш да посетиш комисията за защита на потребителя.

# 6
  • при децата
  • Мнения: 3 405
реших, че е книга за похвали и олаквания към форОма  Mr. Green
време ми е да се оттегля

# 7
  • Мнения: 2 386
И аз така реших.. Идвам с теб.  Laughing

# 8
  • Мнения: 3 424
Aуууу, какви теми за химери съзирам...

# 9
  • KAVARNA
  • Мнения: 257
Що реши, че някой я взема на сериозно тази книга?

Peace

# 10
  • Мнения: 604
И аз така реших.. Идвам с теб.  Laughing
Значи станахме три!

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт