Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 9 юни 2005, 11:10 ч.
  • Преглеждания  419  Мнения  5  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 1 179
Да попитам - да дам ли панадол при Т 37,3? Предполагам че температурата е от ваксината ДТК която ни правиха вчера. Не мога да открия педито а не знам дали да давам сега или да изчакам, но сунтринта беше с 37,0 а сега с 37,3.

Реклама
# 1
  • sofia
  • Мнения: 764
Няма нужда при толкова ниска Т..., ако стигне 38, тогава дай 1 доза.

# 2
Знаеш, че в повечето случаи се казва посъветвай се с доктора, но ако наистина не можеш бих ти казала, че лично аз не давах панадол или друго за Т когато ни слагаха ДТК. По принцип до 38-38.5 не давам такива препарати ако няма някакви други симптоми.
Посъветвай се с педиатъра, но се успокой такава Т  вдигат доста деца след тази ваксина. Във форумите можеш доста да прочетеш по въпроса
успех Simple Smile

# 3
  • Мнения: 1 179
благодаря ви момичета, засега няма да давам и дано не я вдигне повече. А да попитам още нещо - ръчичката му е зачервена на мястото на ваксината та какъв компрес се слагаше, с риванол ли беше?

# 4
  • София
  • Мнения: 215
Да, потапяш тампончето в риванола, след това добре го изстискваш и го оставяш върху зачервеното място, най- добре през нощта. Ваксината ви обаче е поставена още вчера, така че май няма смисъл от компрес вече....ще мине и без нея...

# 5
  • София
  • Мнения: 266
Компресът е с риванол,но не го стягай и не му слагай отгоре найлон например,за да предпазиш дрешките-така каза моята лекарка.А панадол- другите мами са ти казали и аз правя така.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт