Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 13 юни 2008, 21:14 ч.
  • Преглеждания  2 161  Мнения  10  Онлайн  1
Отговори
  • Варна
  • Мнения: 1 072
Моля, който знае да ми отговори, какви са правата на потребителя, ако иска да върне стока, купена предишния ден? Искам да знма има ли смисъл и ако да как да се аргументирам утре.
Днес за съжаление се оставих да бъда убедена от приятелка да си купя обувки, които наистина са много хубави и изгодни, но .. са ми малки. Убедиха ме,ч е понеже са естествена кожа ще се отпуснат, но сега в къщи като ги обух , направо са ми като менгеме. Нямам надежда че ще се отпуснат достатъчно, пък и трябва доста да ходя с тях, а вчер да тичам и разхождам с детето.
имам касов бон гаранционна карта, кутия, всичко си е ок. Обувките в къщи ги обух за 3 мин. и толкова
дано ми поомогнете, че не мога да си позволя да ги преглътна  Embarassed

Реклама
# 1
  • Sofia,Оrange Caunty
  • Мнения: 1 006
Незнам дали можеш да ги върнеш,но мисля ,че могат да ти ги сменят за по-голям номер.Отиди утре в магазина и помоли да ти ги сменят.

# 2
  • София
  • Мнения: 38
За съжаление правата ти на потребител се изчерпват само с производствените дефекти. Това, че си си купила по-малък номер не е повод да ти уважат гаранцията. По-добре ги преглътни и си купи новички  Peace И друг път не слушай съветите на тази добра приятелка   Simple Smile

# 3
  • ...
  • Мнения: 3 019
Незнам дали можеш да ги върнеш,но мисля ,че могат да ти ги сменят за по-голям номер.Отиди утре в магазина и помоли да ти ги сменят.
   и аз мисля , че може и а ти ги сменят  Peace 
 

# 4
  • Пловдив
  • Мнения: 636
Без да съм абсолютно сигурна, мисля, че до 3тия ден можеш да ги върнеш и без причина. В нашия магазин клиентите имат право да върнат закупената стока в рамките на една седмица без да посочват причина, независимо дали са я поръчали по интернет или е закупена директно от магазинаа. Задължителното условие е да е запазен търговския вид на стоката, какъвто явно е и твоя случай.
В Германия и други държави срокът за връщане е до 1 месец, та се надявам тук поне 3 дни да е. Мисля, че това е европейско законодателство и би трябвало и тук да е валидно, нищо, че никой не го спазва. Ти, обаче, си длъжна да опиташ  Peace

# 5
  • Мнения: 28
Поне опитай,за по голям номер.Аз така варнах едни обувки на детето и нямаше никакъв проблем.Но зависи и от продавачката.

# 6
  • Мнения: 2 186
Срокът за връщане без причина е до 7 дни, като е запазена оригиналната опаковка и продуктът не е видимо използван. Дори и в интернет магазините е така, като са цитирани законите. В България сме и едва ли ще ти върнат парите. Може да пробваш де, но поне могат да ти ги заменат с по-голям номер или друг модел. Трябва да пазиш и касовата бележка. Успех и да споделиш.

# 7
  • Варна
  • Мнения: 1 072
Благодаря ви момичета за отговорите  Hug Аз също изнамерих Закона за защита на потребителите, откъдето разбрах за възможност за връщане до 7 дни само ако стоката е закупена дистанционно - интернет, тв реклама итн. И ако разбира се се окаже дефектна. Аз също бях чула от приятел за това, че имаш право да върнеш без причини до 3 дни, обаче не бях сигурна, затова въобще не споменах в магазина. Още на вратата ми каза продавачката, че ще ги замени без проблем, но ПРОБЛЕМЪТ беше, че тези обувки бяха намалени и нищо от останалите на промоция не ми хареса или нямаше номер. На редовна цена също не си избрах, пък и са над 230- 240 лв. Embarassed. Все пак доплатих 22 лв. и си взех модел на Уолстрийт, който вероятно ще нося. Но това ще ми е за урок.
Все пак ще похваля магазина, защото бяха любезни - "Адам'с", улицата май е Шопен във Варна.

# 8
  • Мнения: 2 186
stenly , жалко за недотолкова успешната ти, при това соленичка, покупка. Но Важното е, че си успяла да ги замениш и дано новите ти харесват, да са ти удобни и дълго време да им се радваш. Wink

# 9
  • Sofiq
  • Мнения: 187
За съжаление правата ти на потребител се изчерпват само с производствените дефекти. Това, че си си купила по-малък номер не е повод да ти уважат гаранцията. По-добре ги преглътни и си купи новички  Peace И друг път не слушай съветите на тази добра приятелка   Simple Smile
Но не и по отношение на подвеждащи качества - ще се отпуснат - можеш да се позовеш на това - напълно достатъчен аргумен е заблуда за качества, сфойства, характеристики на закупения продукт - кофтито е ако нямаш касова бележка - по никакъв начин неможеш да повикаш комисията за защита на потребителя, защото няма как да докажеш че стоката е закупена оттам.
Успех

# 10
  • Sofiq
  • Мнения: 187
Е, така е като нямам търпение да стигна до края, Sorry

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт