Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Дом
Дом
15 220 членове Включете се
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 4 518
Смениха ни електромера с електронен преди четири месеца и оттогава плащаме
нереални и немолрални сметки. Два пъти по-високи от зимните, а се отопляваме на ток.
Три пъти по-високи от сметките на наше приятелско семейство. Надвзети пари се връщат
само ако се установи неправилно отчитане на електромера от независима експертиза
от експерти на Български институт по метрология.
Към кого да се обърна и да изискам такава експертиза?
Цитирай

През девет форума в десети

Мнения: 11 477
Засичаш ли си показанията?
На нас ни се случи същото, но мъжът ми забелязал, че новият, уж по-точен електромер "случайно" не отчита нощната, а всичко се пише на дневната тарифа. Говорихме с инкасаторката, даже два пъти. Странно как само час след втория разговор (при който беше заявена готовност от наша страна да пуснем официална жалба) се материализира един техник и го смени. Този път седях през цялото време над главата му и докато не записах всички показания, не го оставих да си тръгне. Оттогава с електромера нямаме проблеми, само с отчитането. Точно преди увеличението получихме странно малка сметка, при положение, че целогодишно консумацията ни е една и съща. Разликата - по новите цени, естествено.
Цитирай

MJF

Мнения: 3 251
моя казус е подобен.пуснах молба да дойдат да проверят часовника на сградата дали е настроен правилно.това ми отне  половин работен ден..веднага след проверката драстична промяна на засичаното потребление и съотношение дневна /нощна.опитах се да разбера какъв е бил проблема но ми казаха ,че не могат да кажат кой е идвал да провери,но щом е имало резултат ,значи е било за настройка.писмена молба на място но без писмен отговор topicclosed
Цитирай


Мнения: 172
Опитай като начало с писмена жалба до ЧЕЗ електро. Аз по този начин извиках за проверка за надписани киловати- лошото е , че след установяване на разликата ти вече си платил сметката и следва ходене по мъките за да те върнат парите или да ти приспадат от  следващи сметки.  Crying or Very sad
Цитирай


Мнения: 4 518
Аз съм към ЕОН България мрежи. В североизточните провинции съм. Ама все тая.
Часовникът е верен, има показания за дневна и нощна, дотук с бележките всичко е наред
без последната. Нея не съм я платил още де. Ако се обърна към тях, те естествено ще кажат, че
отчита вярно. Желанието ми е да се обърна към Български институт по метрология.
Знам, че имат клон в Русе, ще ги търся по телефони.
Цитирай

MJF

Мнения: 3 251
съвет.в клиентския център на ЧЕС ,като пуснах молбата беше свободен текст без привеждане на доказателства.проблема не знам какъв е бил всъшност,не се разбра,но ефектът е налице.сега ги дебна като #2gunfire и чета този  прословут А4  лист като че ли е завещание. Very Happy hahaha абе емоции с държавите в държавата
Цитирай

София

Мнения: 138
Когато има проблем със сгрешени данни проблема се решава лесно -молба и готово.Проблем с дневна и нощна -пак молба и дълго мотане да ви върнат парите.Но при съмнение за точността на електромера-всичко си му е наред,плащаш ,проверяват и всичко е идеално -напразно се съмнявате бе хора,всичко е наред,поне в нашата кооперация,който се е оплакал получава такъв отговор.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.