Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Красива мама
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 18 отговора


Мнения: 120
На 1 юли заминавам на море и точно на тази дата трябва да ми дойде Sad.Някой може ли да ми каже как да го забавя  поне със седмица.
Цитирай

София

Мнения: 6 154
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=30206.0  Wink
Цитирай


Мнения: 120
Благодаря.Ще пробвам с Примолут нор.
Цитирай

UK, Harlow/София

Мнения: 7 670
Благодаря.Ще пробвам с Примолут нор.
При мен помогна.Но една позната го пи за да отиде 5 дена на море и точно като пристигнала на морето и и дошло ooooh!
Цитирай


Мнения: 3 612
Преди години (бях още тийнейджърка) едно лято се нагласихме да ходим на яzовир Стамболийски zа няколко дни. За лошотия обаче точно тогава трябваше да ми дойде. Замъкнах се аz при доктора на село и му викам "Каzвай кво да правя, че да не ми дойде баш тогава".
Той ми даде някакви противоzачатъчни, като ми каzа да ги пия няколко дни преди това сутрин и вечер по две и докато свърши опаковката. Отидохме на яzовира, пийвах си ги аz и всичко мина супер.
Очаквах да ми дойде, когато ги спрях, но това стана чак седмица след това.

Цитирай

Пловдив Белащица

Мнения: 1 444
А този цикъл, кога трябва да почне. Скоро си била в М., ако е така спокойно можеш да почнеш противозачатъчни. Те се пият 21 дни и после до 2-3 дни ти идва. Мисля, че ще "захапеш" морето. Вземи си Жасмин, Ясмин, ЛОгест - нещо от този род, по малко влияят на хормоните.
Каквото и да вземеш ще ти се понаруши малко хормоналния баланс.
Цитирай

София

Мнения: 4 676
Нещо много страшни работи пише за този Примолут нор.
Аз се бях засилила да го купувам, защото и мен ще ме хване точно на морето, но като прочетох упътването се уплаших и не го купих.
Чудя се дали да пробвам от протевозачатъчните, на дали не е късно вече - трябва да ми дойде след една седмица ???
Цитирай

Хасково

Мнения: 816
Вземи се посъветвай с гениколога си! Те най добре знаят според конкретния случай какво да дадът, защото всички хормонални таблетки са си нож с две остриета! Съветвам те да не си самоизписваш сама каквото и да било! С най добри чувства ти го казвам, аз имам същия проблем и си насрочих час за гениколог.
Цитирай

Пловдив Белащица

Мнения: 1 444
Наистина за твое спокойствие поне звънни един телефон на гинеколога - те си знаят най-добре. Мен ако питаш сега съм ходила и неразположена на плажа с тампони. Изкарва се - за по сигурно с по тъмно долнище.
Цитирай

гр.София

Мнения: 212
Витамин С. оба4е се пие след като ти дойде, постепенно намалява и спира.
Цитирай

Пловдив Белащица

Мнения: 1 444
Витамин С. оба4е се пие след като ти дойде, постепенно намалява и спира.
Аз пък съм чувала, че от вит.С се увеличава и евентуално идеята е по-бързо да изтече.
Цитирай

гр.София

Мнения: 212
Витамин С. оба4е се пие след като ти дойде, постепенно намалява и спира.
Аз пък съм чувала, че от вит.С се увеличава и евентуално идеята е по-бързо да изтече.

И аз така бях чула, но след като пробвах се оказа че вместо да ми се усили, то намаля и спря. Странно но факт.
Цитирай

София

Мнения: 3 777
Не е ли много гадно това вмешателство в хормоните? Thinking
Аз предпочитам тампони, пред хормонални таблетки.
Цитирай

Sofia

Мнения: 6 210
по принцип е гадно, но на море неразположена....по-добре да се пропусне морето. Мен ме избива на романтика и любов ...
Миналата година бяхме на море само двамата с мъжа ми и по изчисляния и на мен трябваше някъде на следващия ден да ми дойде. 1 сдмица преди заминаването ядях лимони като за световно и не знам от тях ли е , но точно се пробрахме в Сф и ми допйде
Цитирай


Мнения: 539
С витамин С трябва да намалее но не може да спре. Събира кръвоносните съдове, но само толкова
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 18 отговора