От средата на април месец когато се нашумя, че вдигат скоростта автоматично на абонатите си от тогава нет-а ми е супер непостоянен.. в смисъл,че в първите 30-40 мин от пускането на РС-то имам нет след което нет-а изключва и за да го накарам да се появи трябва да рестартирам модема най- малко 3 пъти, за да дойде.. след което описанието се повтаря всеки ден след определен период на няколко минути.. Ходих до БТК-а казах им за проблема си и те ми казаха, 4е е заради масовото увеличение на скоростта и че до края на месеца ще се оправи.
През това време бях говорила с моя позната, която ми каза че има вероятност модема ми да не поддържа новата скорост, но да си търпя те щели да ми казат ако имало нужда от подмяна .. ок търпях, търпях, но до средата на май месец никаква промяна и пак ходене до БТк-а и отговора същия ..
Преди има няма 10-15тина дена прибрах целия пакет на ADSL-а и отново в БТК-а.. и там попаднах на любезна служителка която провери в системата и каза че са знаели от 3 дена, че проблема ми е в модема.. обаче защото съм била на някакъв рол-он /нещо такова/ договор не можело да ми го сменят и това става в централният офис на Варна.. и каза, че от София ли от някъде др трябвало да го пратят.. пусна заявката и каза до 2 работни дни щели сме да го получим.. да но не .. минаха много по 2 работни дни .. през тия 2 седмици оттогава всеки ден се звъни до БТК-а и разговорите са все едно като записани на запис едно и също- кажете проблема... ааа даа.. ще пуснем заявката ви.. кажете си мобилния .. чакайте да ви се обадят до 2 работни дни максимум ще ви го донесат и т.н. и днеска при последния разговор ни се каза освен всичко това + това че нищо не можели да направят и да си пуснем жалба .. а през това време си вземат парите, а услугата им е нулева А след днескашния разговор с "любезните" им служители от телефона им разбрахме че сме имали само една заявка която била от 19.06.08
МОля ако някои има съвет или идея някаква да споделя защото вече незная какво трябва да се напраи...
БЯгайте далеч от БТК-а .. това вече е ясно ..
Р. S. По отношение на жалбата бяхме пускали такава малко след Нова година, но едва ли не ние отново си бяхме виновни за липсата на нет-а и полза особено от жалбата нямаше