Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

На пазар
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 20 отговора
      В неделната вечер си играех с 5 месечното си бебе, когато изведнъж прозвуча експлозия, не много силна, но изненадваща, поради мястото, от което идваше. Обърнах се мигновено и видях кратък огнен проблясък  върху фотьойла зад мен, след което стаята се напълни с дим. Съборих горящата част на земята и треперейки, изнесох дъщеря си от стаята с писъци. Баща ми се отзова веднага и отиде в стаята, да види какво се случва. Драмата, която можеше да бъде трагедия, бе породена от моят зареждащ се GSM Nokia.
      Потърсих КЗП, но оттам ми казаха, че понеже телефонът не е в гаранция, да се обърна към Агенцията по метрология. Там пък говорих с един много услужлив експерт, който потвърди, че мога да напиша жалба, но ще отнеме твърде много време разглеждането и отговорът й. Реших да се обърна директно към Nokia България. Говорих си с една любезна дама два дни и впоследствие, след "ескалирането" на случая, както тя се изрази, ми даде 2 телефона и 1 мобилен номер на някакъв техен сервиз, да съм занесяла телефона за експертиза. Звъннах на един от въпросните номера, изобщо не бяха наясно със случая.
     Случката породи у мен няколко въпроса: ако кърмех бебето си и говорех по телефона, както имам навика да правя, какво можеше да се случи?; защо една компания, която твърди за себе си, че "We focus on providing consumers with very human technology – technology that is intuitive, a joy to use, and beautiful.", ме мотае, като да е тежка бюрократична машина?; какво гарантира, че носейки телефона  за експертиза в тяхна лаборатория, ще получа обективна информация?; какво да предприема по - нататък, така че да има някакво възмездие? ; ако телефоните на Nokia, заедно с принадлежните им части работят 2 години и малко, преди да гръмнат, защо, по дяволите, не са го написали никъде?    #2gunfire #2gunfire #2gunfire

СНИМКИ ето ТУК

П.С. Редовен потребител съм на форума, но съм регната с нов ник по разбираеми причини.
« Последна редакция: чт, 26 юни 2008, 20:54 от Гръмнала »
Цитирай

при моите трима мъже

Мнения: 1 636
 Shocked а аz само Nokia си вzемам. Съвет не zнам,но Ще следя темата. Аz бих си писала с моя ник,не zнам zаЩо да го сменя  Thinking
Цитирай

Там....където всичко е възможно ....

Мнения: 690
 Shocked Shocked ShockedС 4 нокии сме в къщи #2gunfire
А еи тук защо не пуснеш жалба http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewc&group_id=1

А между другото и аз неможах да разбера причините поради които си анономна....
Цитирай


Мнения: 440
Ами тя се е свързала с тях, пише си го момичето  Thinking Не ми се мисли какво щеше да стане ако наистина си кърмела бебето в това време  Twisted Evil Съжалявам, че не мога с нищо да помогна, но си търси правата до дупка, аз вече няколко пъти се разправям така  Tired
Цитирай

Там....където всичко е възможно ....

Мнения: 690
Е добре де какво като не е в гаранция телефона newsm78Тази комисия за какво е по точно  newsm78Според мен те трябваше да решат проблема Crossing Arms
Ами тя се е свързала с тях, пише си го момичето 
Нещо не можах да и разбера съкращението Rolling Eyes
Цитирай
Чиколина, до неделя и за мен тази марка бе предпочитана, втория ми апарат също е Nokia. #Cussing out

« Последна редакция: чт, 26 юни 2008, 20:55 от Гръмнала »
Цитирай

Sofia

Мнения: 3 655
Дори и да не гърми телефона пак не бива да говориш докато кърмиш    - заради електромагнитното излъчване!
Цитирай

На дивана, под юргана

Мнения: 535
Най-вероятно батерията е прегряла при зареждането и това е причината да гръмне. По принцип би трябвало процесът на зареждане да се прекъсне автоматично при прегряване, но явно нещо в телефона ти е дефектирало. Би могло да се случи на всеки. Това е обикновена статистика и е предвидено още при разработването на модела, че може да се случи с определена вероятност - например 1 на 200 000, 1 на 500 000 или 1 на 1 000 000...
Имаш ли навика докато кърмиш бебето и да говориш по телефона и да го зареждаш едновременно? Ако говореше, докато го зареждаш, най-вероятно би усетила необичайното загряване и щеше да го изключиш.
Не съм фен на Нокиа, но мисля че преувеличено хвърляш вината върху марката. Би могло да се случи и със Sony Ericsson, Motorola или iPhone...
Това, което е непростимо е реакцията на българския клон на компанията! Типичен пример за неадекватност и имаш право да си разярена от непрофесионализма им! Не мисля, че анонимността ти обаче е оправдана. Ако всичко се е развило точно както го описваш, не разбирам от какво се страхуваш. Нали живеем в свободна страна? Или бъркам...
Цитирай

Пловдив

Мнения: 116
tigar-migar е абсолютно права. Проблема е в батерията, както и в повечето литиево-йонни батерии. Има предпазител на батерията, който явно не е сработил и за това се е получило така. Има доста подобни случаи на твоя, в които апаратите нямат вина за случилото се, а пък гаранция за батериите няма (точно поради тази причина  Wink)
Случва се, може да се случи на всеки, защото тези батерии ги слагат на всички марки апарати.
Аз съм фен на Нокия и вече доста години сменям само такива апарати и съм нямала проблеми  Rolling Eyes
Мога само да ти пожелая да не ти случи отново   bouquet
А относно отношението, с което са те посрещнали, мога само да кажа: все пак живеем в България, тук всичко е възможно  Mad
Цитирай
      tigar-migar, iliqna, че проблемът е в батерията, стана ясно след разговор с експерт, който ми каза, че Nokia изтегля 46 МИЛИОНА батерии от пазара, произведени от Мацушита, и ги заменя с нови безплатно, защото са дефектни и могат да експлодират. Имало около 100 такива случаи в света, които били нанесли "съвсем малки поражения".
     Явно, съвсем не е е предвидено, значи, да е 1 на 200 000, примерно, защото пък от друго място разбрах, че и в България е имало доста такива случаи, но те са потулени от мобилните оператори.
     В нета пуснах търсене за експлодирали батерии и освен на лаптопи, получих най - много резултати за телефони на Nokia.
     Тъй, че не мисля, че е "преувеличено" да хвърлям вината върху марката. Обвинявам ги, че нямат грам отговорност към клиентите си.
Цитирай


Мнения: 4 923
Добре де, след като в Нокиа-България са наясно с проблема, няма ли да сменят апарата? Ясно е, че батерията не влиза в гаранцията, но те са знаели, че има проблем. Напиши едно запитване до офиса как са били решени другите случаи на гръмнали батерии, пусни копие и до централата на Нокиа, до Нокиа-Европа и до където се сетиш.
На мен ми е много интересно как са били решени другите случаи по света и как ще бъде постъпено в твоя случай.
Цитирай
argun, благодаря за съвета.   bouquet

Вече писах в една форма за обратна връзка на сайта на Nokia, щото те мейл адреси не са дали.

Опитвах в нета да видя развоя на събитията при собствениците на гръмнали телефони, споменаваше се само компенсация, тук - таме съд, но в крайна сметка не намерих нищо черно на бяло.

От вчера пиша и до различни медии, до момента няма интерес.
Цитирай

при моите трима мъже

Мнения: 1 636
Чак сега се сеЩам,че наистина има6е един период,в който бях чула,че Нокиа сменяли определени батерии. Дори бях го чела някъде иz форума и гледах,дали на6ите нокии са с тоzи вид батерия. Но може би бе6е преди година,вече не помня.Може би търсачката тук би намерила темата  newsm78
Цитирай

На дивана, под юргана

Мнения: 535
     Явно, съвсем не е е предвидено, значи, да е 1 на 200 000, примерно, защото пък от друго място разбрах, че и в България е имало доста такива случаи, но те са потулени от мобилните оператори.
     ...
     Тъй, че не мисля, че е "преувеличено" да хвърлям вината върху марката. Обвинявам ги, че нямат грам отговорност към клиентите си...

Числата ги написах съвсем примерно, защото не разполагам с конкретна информация. Ясно е, че Нокия не прави телефони само за България и ако тука са гръмнали 200, то в Германия може да са били 20, нали... Това е просто статистическа величина.

Както казах и по-горе, проблемът е в НЕАДЕКВАТНОТО ОТНОШЕНИЕ на служителите в българския офис на компанията и към тях трябва да насочиш претенциите си. Опитай първо с Комисията за защита на потребителите. Телефонът от мобилен оператор ли е закупен или от някое магазинче? Имаш ли фактура или гаранционна карта за него (дори и с изтекла гаранция да е) - ще ти трябва най-вероятно. Успех!
Цитирай
Чиколина bouquet, ето ги темите:
1
2

Лошото е, че в този период ме вълнуваше дали ще задържа бебето си, а тези теми, за съжаление, видях впоследствие.

tigar-migarPeace абсолютно съгласна съм с теб за неадекватното отношение. КЗП не отговаря на жалби с изтекли гаранционни срокове, трябва към Агенцията по метрология да се обърна, както явно ще направя, нищо, че ще чакам до 1 година отговор.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 20 отговора