Проблем с гаранция на нов компютьр

  • 2 560
  • 30
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • 3
  • Всички
  • Мнения: 54
Здравейте,момичета тьрсих с тьрсачката подобна тема,не открих и затова пускам тази,ако вече има такава ще помоля модераторите да я преместят или изтрият.Та на вьпроса,през март купихме от Техномаркет-Ловеч компютьр NEO "много хубав и мощен"-по думите на консултантите,заедно с плазма за около 1200лева на изплащане.Пробваха го на място "брьмчеше",не мога да кажа дали е работил както трябва,защото нямаше инсталирано нищо на него,обясниха ми откьде се включва,кьде са му дисковете с драйвьри,опаковаха го,подписахме кьдето трябва и си излязохме.Закарахме компа на село,та като си ходи детето на село да играе на него/всьщност майка ми  му го купи за рождения ден/,да уточня компа изобщо не е свьрзван кьм интернет тьй като все още не са решили кьм кой.Та оня ден в четвьртьк компа изобщо не искал да се включи и даже не брьмчал.Взимам го аз,заедно с всички документи и бам в магазина,обяснявам какьв е проблема,питат ме дали сьм от града, казвам "да",Ами закарайте го тогава в сервиза-еди кой си"Като разбрах кой сервиз им казах,че от там сьм пазарувала преди и не сьм доволна от обслужването та ако може те да го изпратят.Дотук добре,давам документите и едното момче казва"Я дай да го включим да видим какьв е проблема",отваряме кашона и той казва"кьде са му лепенките",аз го гледам като изтребител,изобщо незнам за такива лепенки."Сьжаляваме,гаранцията ви не важи,защото ги няма лепенките на компютьра".Аз му обяснавам,че не сьм виждала никакви лепенки,компа не е отварян от никой той си знае неговата.Тогава аз го питам защо когато купихме компа не са ми казали,че тези лепенки не трябва да се махат,че ако се махнат гаранцията не важи, а те ми казват "ами вие незнаете ли",казвам им,че не пазарувам компютри всеки ден за да знам и тьй като не са ми показали още при покупката тези лепенки може да са ми дали компа и без тях,аз тогава казах че неразбирам много-много от техника".Ами нищо не може да направим,като ги няма лепенките" и за тях вьпроса е приключил,питам ги тогава какьв е според тях проблема/тьй като го включиха все пак/,"Ами май е видео картата,която струва кьм 100-150 или нещо по сериозно" и аз като в небрано лозе,взех компа и си трьгнах.Сега имаме счупен компютьр и 1000лева заем за сьщия,който трябва да се плаща.
      Извинявам се,дьлго стана,но исках да обясня всичко.Та вьпроса ми е следния,дали ако отида в комисията за защита на потребителя ще ми помогнат,защото наистина не са ме уведомили за тези лепенки при покупката,никой не ги е отлепял и аз в интерес на истината не бях ги виждала що за лепенки са,докато вчера не ми ги показаха в магазина.А пьк и вярвам на сина си,досега не ние льгал за каквото и да е.
     Моля за сьвет какво да правя,предварително ви благодаря.

# 1
  • Мнения: 494
Тези лепенки пък още ли важат? Първия компютър, който имах, беше с лепенки за гаранция. Преди няколко месеца си купихме лаптоп, нямаше никакви лепенки. Това е тъпо, ако искаш да си ровиш в частите на компа, лепенката не може да те спре. Все пак си мисля, че би трябвало да имаш и гаранционна карта и там да е описано в кои случаи може да рекламираш стоката.

# 2
  • Мнения: 54
Благодаря за отговора mia_ria ,сега погледнах в гаранционна карта,на частта за условия при които не се удовлетворява гаранцията:там пише"Разкьсан или повреден гаранционен стекер поставен от доставчика или производителя",но както казах изобщо не сьм знаела за подобни стикери.Преди малко се порових из нета за закона за защита на потребителя и там пише,че продавача е задьлжен да обясни подробно на купувача всичко за дадената стока.Та мисьлта ми е за тези пусти стикери,дали ще ми признаят гаранцията след като не са ме уведомили за тях newsm78

# 3
  • Мнения: 494
Пробвай, най-много да загубиш време и нерви.

# 4
  • Мнения: 4 068
Еми така става като се купуват компютри от магазини като Техномаркет, Метро, Технополис и тям подобни. Абсолютно винаги са имали проблеми с гаранциите пък ако ще и двойно повече лепенки да имаш. Защо не си купихте комп от някоя компютърна фирма? И какво е това НЕО за 1200 лв. ? Множко ми се виждат. Аз преди седмица продадох на свекър ми компютър със страхотни показатели, двуядрен процесор, плазмен монитор и саун система 5+1 за 1026 лв. всичко. И гаранцята му е гарантирана дет се вика, защото нашата фирма си има сервизни работници, които работят само с наши компютри и периферия. Дори ако ти изтрещи принтер, скенер или каквото и да било друго даваме оборотно докато го поправяме, за да можеш да си бачкаш. Така и не мога да се начудя, защо при наличието на толкова читави компютърни фирми хората търчат от тези магазини да купуват подобен род техника. Да не говорим, че нямаш нищо инсталирано и на практика си купуваш една кутия.

# 5
  • Мнения: 54
Цитат
Така и не мога да се начудя, защо при наличието на толкова читави компютърни фирми хората търчат от тези магазини да купуват подобен род техника.
Ами защото в Ловеч има само 2 или 3 фирми от които можеш да си купиш компютьр,от които много зор се взима на изплащане,затова взехме от Техномаркета.В големите градове е по-лесно,пьк и когато разбираш от компютри е по-малко вероятно да те изльжат.Както споменах дори сервиза им е в Ловеч,сьщият от който преди 5 месеца си взехме комп,разбира се имахме приятел работещ там той ни го препорьча,та вече 3 пьт го преинсталираме и на всичкото отгоре преди 3 месеца ни взеха монитора щото според тях компа се развалял от монитора #Crazy,докараха друг на баба от времето и все още ни вест ни кост,ходих да ги тьрся отговарят,че трябва да говоря с управителя,ама него го няма и няма вече 3 месеца.Навсякьде само гледат да си пробутат стоката и не ги интересува после ако имаш някакви проблеми.

# 6
  • Мнения: 282
Поискай в магазина да впишат проблема в книгата за рекламации - длъжни са да имат такава и нямат право да ти откажат такова вписване, дори и да твърдят, че не си права да търсиш рекламация.
После пусни жалба към комисията за защита на потребителите /в сайта им има възможност за директно пускане на жалба - опиши конкретно и ясно проблема/, може да се консултираш и по телефона, ако търсиш по-бърз отговор.
Сигурна съм, че ще ти решат проблема - от личен опит го казвам.

# 7
  • Мнения: 335
Във фирмите, където изобщо все още лепят лепенки, ако им докараш компа си с разкъсани стикери, най-много да ти свалят гаранцията на 1 година.

Но като гледам - вие сте го купували през март. Значи все пак е работел през тези 3 месеца.
Сигурна ли си наистина, че не го е отварял някой?
Не за друго, но като сте го купували от магазин (голяма грешка), сте подписали на практика и такъв договор - за лепенките. И сигурно нищо няма да може да направиш, понеже ти си приела това условие.

Предполагам, че щом като е от магазин, компонентите не са описани по серийни номера, както щеше да е, ако ти го беше събрал някой точно за теб.
Затова сигурно и си лепят лепенките от магазина.
Защото ако ти е правена за теб машината, който ти я е правил, винаги ще разбере поне негови ли са чарковете, а с компютър от магазина не можеш дори да твърдиш, че не си ги подменял, щото им нямаш описа (не че от магазина нямат такъв от поддоставчика).

Иначе много поразии могат да бъдат направени, ако си ровиш по работещ компютър.
И те точно това могат да твърдят, че е правил синът ти.




# 8
  • Мнения: 335
Ако искаш, виж дали има извод за втора видеокарта на дъното.
Изходът й се намира до този на клавиатурата и мишката.
Ако има такъв, включи монитора там.
Ще тръгне, ако имаш автоматично превключване в BIOS и ако проблемът наистина е във видеокартата както предполагат в магазина.

# 9
  • Мнения: 2 480
Хлътнали сте сериозно! И с марката и с магазина! Не сте ли чували, че и Техномаркет и Технополис продават стоки, върнати от Запад! А във forum.eshop.bg имаше доста оплаквания от тях именно по отношение на гаранцията. Като се има предвид що за марка са телевизорите NEO-специалист съм в тази област,  не се учудвам и за компюприте.  А да не говорим, че напр. техният гаранционен  "К и К сервиз" в София не плаща на хората си и те редовно напускат!

# 10
  • София
  • Мнения: 13 204
А на мен защо ми се върти мисълта, че не е имал изобщо лепенки. Нещо далаверка са направили  Wink
Да не пея и аз в хор с другите.. такива неща не се купуват от Техномаркет и пр. Те ако коли почнат да продават и това ли ще си купувате оттам.. Епилатори - да, ама компютри-сбирщайн дето не знаеш какво има вътре и изощо съвместими ли са компонентите.. Crazy
Пиши на Комисията..  и да не успееш да си оправиш бакиите поне няма да те е яд, че не си пробвала

# 11
  • Мнения: 54
Ще опитам всички предложени варианти,проблема не са тези 100 или 200 лева които ще дам за ремонт,а това че е крайно време да се научим да си тьрсим правата и че тьрговците трябва да се научат на коректност.Аз сьщо работя в сферата на тьрговията и нито ведньж не сьм си позволила да изльжа клиент.След като в магазина не са ти обяснили всичко и няма черно на бяло,че са те запознали с работата на техниката,гаранция и т.н.да си поемат ремонта за тяхна сметка,пьк и да вземат да си обучат персонала,като е толкова некомпетентен.
       Затова пуснах темата,да ми предложите варианти с които да си потьрся правата,защото много ме подразни дьржанието на персонала,нямаш лепенки-нямаш гаранция,а това,че никой не е споменавал за такива,чудо голямо.И между другото компа е взет преди 3 месеца,но е работил има-няма 1,защото детето го ползваше само когато си ходише на село/сьбота и неделя.

# 12
  • Мнения: 335
...нямаш лепенки-нямаш гаранция,а това,че никой не е споменавал за такива,чудо голямо...

Ако лепенките ти ги пише в гаранцията и ти си я подписала, не е съвсем без хич...

Наистина може да се обадиш на Комисията. Потребителят има права и без да притежава писмена гаранция.
Важни са документите за покупката, които да доказват датата, плащането и че именно това е закупената стока - т.е. описът на компонентите, фактурите и касовите бележки.

Както казах - едва ли са ти дали опис, но сс сигурност в магазина поне компа пристига с такъв от поддоставчика.
Тъй че, проверка е напълно възможна - може да се разбере на какво се дължи повредата.
Те това твърдят на практика сега - че не е възможно да докажеш, че си си скапала сама компютъра - с неправилна експлоатация или не-оторизиран ремонт.

Въпросът е - кой ще се занимава с всичко това.
И че, дори да ти вземат компа за поправка, тепърва има да береш ядове като си нямаш кой да го поддържа - винаги има какво да се скапва, следователно винаги ти трябва някой, на когото да разчиташ - и за хард- и за софтуера...

Последна редакция: нд, 29 юни 2008, 10:05 от Холограма

# 13
  • София
  • Мнения: 2 004
И аз имах проблем с лаптоп закупен от Техномаркет (само че в МОЛ София). Занесох го на третия ден, защото преди това ми инсталираха програмите. Служителите в този магазин са изключително нелюбезни, ако изобщо ти обърнат внимание. Казаха да звъня в сервиза посочен на гаранцията. Да ама там никой не вдига, а имаше няколко телефона. После ме пратиха да се оплача на производителите  #2gunfire КОЙТО СА В КИТАЙ!
Грабнах лаптопа и си тръгнах. Обадих се на мъжа ми да се оплача. Той откачи #Crazy Изчаках го на едно кафе. Той дойде, взе лаптопа и гаранцията и направи бесен скандал. На гаранцията пише 2 години, а в магазина ми казват 48 часа. В резултат ни дадоха чисто нов, защото стария наистина е бил с фабричен дефект.
Явно трябва да пратиш мъжа си или някой друг по-едър господин, защото иначе няма ефект

# 14
  • София
  • Мнения: 1 223
Без лепенка нямаш шанс  Rolling Eyes
Щом изобщо не "бъмчи" със сигурност е заминало захранването, в техно-веригите ги продават с китайски такива.... Моли се да не си е отишло и нещо друго покрай него /дъно, видео, рам, хард/... Пиши ми на ЛС каква е конфигурацията да те ориентирам какво захранване да си търсиш. И марковите горят, но за разлика от нонейм-а не ти отнасят и хардуер.
Не си хаби нервите за глупости, дори и да имаше стикери, щяха да ви кажат "Сори, от ток-а е, четете дребния шрифт"
Като го оправите, непременно си потърсете UPS /и евтин ще свърши работа/, че по селата е ад с тока.
Ако имаш въпроси, не се притеснявай да ми пишеш на ЛС.
Успех!

# 15
  • София
  • Мнения: 5 252
Здрасти,

напълно подкрепям diana. За съжаление няма на кой да се оплачеш. В гаранцията на техниката от тези магазини наистина пише, че важи само ако лепенките са непокътнати.  Rolling Eyes
Присъединявам се към останалите мнения за технополис, техномаркет, метро... не се купува такава техника. Най-малкото техните консултанти не са много добре.

Казваш, че много е бръмчал в началото.. а като го пуснете, той дори да няма операционна система пoказва BIOS-а, т.е. показва нещо Simple Smile

Ако сега не се вижда нищо или е захранване или дъното си е отишло, но ако е бръмчал, евентуално вентилатора на захранването не е бил наред (съдя само по твойте думи). Има много добри захранвания за до 100лв.  (Моето е за 70лв, а поддържа сериозна конфигурация Wink ) Ако искаш съвет може и на мен да пишеш на ЛС, така и така се занимавам с Hardware  newsm53

# 16
  • Мнения: 49
Напълно подкрепям горните две мнения.
Почти на 100% съм убедена, че е изгоряло захранването(щом изобщо не бръмчи или свети), а в такъв случай дали компютъра е с лепенки или без няма никакво значение- ще кажат, че е токов удар и гаранцията отпада, така че не си хаби нервите.
Моят съвет е ако имаш някой познат, който разбира поне малко от компютри да погледне захранването или го занеси в някой сервиз те да проверят(едва ли ще ти вземат много за това).
Дано съм била полезна.

# 17
  • Мнения: 1 310
Няколко години съм работила в компютърна фирма. Моят съвет е отивай направо в защита на потребителя. Ще ти решат проблема. Ние също обслужвахме техника от Технополис и Техномаркет и редовно си имаха работа със защита на потребителя. Не се опитвай да бъдеш любезна или добра Naughty - защита на потребителя Naughty

# 18
  • Мнения: X
1во това не е моя акаунт ( аз нямам такъв), а на жена ми
2ро нямах нерви да изчета всички глупости които са написани по темата
3то ptodorova и daniabc да не лъжат хората само защото знаят кое е захранването и какво друго има в компютъра , че особено реклама от сорта  hahaha "така и така се занимавам с Hardware" (хардуер е написан на латиница с главна буква за да се предаде важност можеби ) ме карат да се смея на висок глас

Не пиша това САМО с цел да се подигравам Twisted Evil на разбивачите и нямам намерение да се аргументирам или да разгласявам с какво се занимавам !
Да възможно е проблема да е в захранването , дано е в него.
Мога да те посъветвам да пратиш твой приятел в магазина , който да помоли да му извадят един такъв компютър (понеже те най-вероятно няма да се съгласят , нека направо да каже че го купува и след като го извадят за тест да се откаже да го купи) Ако и този компютър е БЕЗ ГАРАНЦИОНЕН СТИКЕР (както според мен ще бъде) звънни в господари на ефира и им разкажи . Според мен ще ти обърнат внимание и ще съставят подъл Twisted Evil план да купят 1 такова пс , докато снимат със скрита камера и след това да викнат управитела за да му потърсят обяснение . В крайна сметка мисля че ще се получи , ако се издънят и пред ГнЕ и ще ти сменат пс-то или ще ти върнат парите.
 Ако някой от вас е пипал компа и това е причина за липсата на стикери (което би било трудно защото остават следи от тях , трябва да се търкат хубаво докато паднат , от което пък се наранява боята на капаците) забрави за гаранция.

Последна редакция: пн, 30 юни 2008, 19:57 от Анонимен

# 19
  • Мнения: 335
... нека направо да каже че го купува и след като го извадят за тест да се откаже да го купи... Ако и този компютър е БЕЗ ГАРАНЦИОНЕН СТИКЕР (както според мен ще бъде) звънни в господари на ефира и им разкажи...

По-добре тайният клиент да ходи с двама свидетели още.
Представям си как от някоя телевизия се дигат до Ловеч да снимат със скрита камера   Simple Smile

# 20
  • Мнения: 6 206
Е, един мъж да каже нещо умно
Поздравления
ами да, да си снима със собствена камера
Защо да ги оставя да си разиграват коня
Това е подигравка
Когато преди 3 месеца си купих лаптоп, мъжът ми ми изпили мозъка как съм се набутала, как от еди къде си го имало същия 100 лв по-евтино, а пък за 200 лв по-скъпо какъв си по-хубав
С тази разлика, че за 100 лв си купих да нямам проблеми
Купих го от хора, с които работя от 100 години и 300 лв да си сложат отгоре, пак от там ще си взема.
Но в твоя случай ще го направя това и ще си снимам с камерата как ми го опаковат без лепенки и после стой та гледай
Откъде накъде ще се примиряваш с такива глупости?

# 21
  • Мнения: X
... нека направо да каже че го купува и след като го извадят за тест да се откаже да го купи... Ако и този компютър е БЕЗ ГАРАНЦИОНЕН СТИКЕР (както според мен ще бъде) звънни в господари на ефира и им разкажи...

По-добре тайният клиент да ходи с двама свидетели още.
Представям си как от някоя телевизия се дигат до Ловеч да снимат със скрита камера   Simple Smile

щото аз си представям , даже си представям и как се смея докато гледам по телевизията наглата мутра на някой управител
трябва виновните да си получат заслуженото за изхабените нерви на клиента

# 22
  • Мнения: 54
Благодаря на всички за идейте,днес неуспях да отида до "Защита на потребителите",но утре трьгвам,даже си намерих и адвокат.Не,че може да потрябва,ама сьм решила да водя битка до край.
Цитат
Ако някой от вас е пипал компа и това е причина за липсата на стикери (което би било трудно защото остават следи от тях , трябва да се търкат хубаво докато паднат , от което пък се наранява боята на капаците) забрави за гаранция.
Наистина има някакви отпечатьци по капака на компа/значи все пак е имало някакви стикири/,но както казах аз изобщо нямам спомен да са били там, когато купихме компа,пьк и незнаех, за да гледам за такива.Искам и нещо друго да попитам:вьзможно ли е тези стикери да се отлепят от самата топлина,която изльчва компа,все пак тези,които видях на друг комп ми изглеждаха като най-обикновено тиксо?
А за това,че някой е пипал компаАБСУРД,не бих позволила такова нещо,особено като знам,че има 2 години гаранция.Пьк и през решетката се вижда,че по вентилаторчето има прах,ако го беше отварял сина ми поне щеше да го почисти,но той стария комп не е отварал,камо ли новия.

# 23
  • Tам през Атлантическия океан
  • Мнения: 7 120
Ми мисля че е невъзможно да се отлепят от "топлината" на компа  Crazy  (това да не е печка  )
нашия си имаше такива стикери/лепенки и когато се наложи да "ходи" на малка поправака (изгоряла лан карта ) бе си в гаранция и всичко мина без проблеми Peace 

kalateya успех и да се похвалиш с полож.развръзка  Hug , не се отказвай тава не са 12 лв да "махнеш" с ръка  Sunglasses

# 24
  • Мнения: 335
Стикерите се късат, не се отлепят.
Специално са направени такива - да се късат при опит да бъдат отлепени.

Не могат да се самоотлепят по никакъв начин. Питай пак сина си за подробности.

# 25
  • София
  • Мнения: 1 223
Предварително се извинявам за Офф-а и дългият пост, ако не ви вълнува хардуера, не четете...

До половинката на summerain:
Радвам се,  че те развеселих, аз също минавам за човек с чувство за хумор, а и ти съумя да ми усмихнеш деня със сексистките си предубеждения....
Мислех да спестя моята история с Техтномаркет „Дружба”, понеже беше през далечната 2003 г. и за КЗП не бях чувала...
Купих си  промоционално РС /Hyudai / от там, не го пробвахме –  връчиха ми го в запечатан кашон. Когато го разопаковахме ми направи впечатление, че има 2 лепенки /на Мултиелектроникс/ - скъсани. Рс-то беше пушка, но още на другия ден се върнах в магазина и след близо час разправии с консултант-олигофрен /убеждаваше ме, че аз съм ги скъсала/, ме натири да ходя до фирмата. Отидох естествено – там ми взеха РС-то и казаха да отида на следващия ден, за да проверят дали не съм подменила нещо. Взех си го с нови /здрави/ лепенки, но един прекрасен ден /след 4м./ при рестарт така и не запали. Аз спокойна, че си имам непокътнати лепенки го нося на фирмата, след 3 дни  отивам да го взема, а те ми казват, че ако искам да го оправят ще ми струва 170 лв., защото му било изгоряло захранването /JNC 250W/ и харда /80 ГБ Хитачи/ от токов удар. Спретах един скандал, те ми навряха гаранцията в лицето, където с много ситен шрифт пишеше, че гаранцията отпада при дадени условия – включително и токов удар.
Пих една студена вода,  взех си железарията и бегом при един познат, който му смени захранването с марково s.h. /Fortron 300W/ и ми изолира лошите  сектори на „изгорелия хард”...  Около година той го поддържаше, но като повечето млади и кадърни хора, емигрира в Щатите и почнаха моите мъки – при проблем, все попадах /от обяви или препоръки на приятелки/ на уникални специалисти – Един докато чистеше вируси, успя някак да ми затрие Gateway протокола /нет-а изчезна/, вися у нас 8ч., накрая вдигна ръце и преинсталира ОС, а последният, при опит за обратен монтаж на охлаждането, успя да пукне кристала на CPU- то /Barton 2500+/. Тогава реших, че е време да си помогна сама – седнах си на  триебуквието и се почна голямото четене по наши и чужди специализирани форуми. Нищо не вдявах в началото /задавах глупави въпроси, на които никой не отговаряше или открито ми се подиграваха/, но постепенно взеха да си идват нещата на място. После дойде манията с ъпгрейда до дупка , клока, БИОС -флашове и първата самостоятелно сглобена конфигурация ...
В момента полагам усилия  да се контролирам /мания си е!/, като за последно си сглобих преди нова година следното РС: GA-P35-DS3P| Q6600 box| 2x1GB DDR2 A-DATA800Mhz| Sapphire X1950 PRO 512MB| HDD 320 GB SATA| | DVD-RW Asus 1814 BLT| CFT-650-14C| UPS Riello DLP-100. Естествено си имам фаворити за ново дънце, охлаждане /най-вече!/ видео и рам...

ПП. Не мога и не целя да се сравнявам с хора, които професионално се занимат с хардуер, но съм щастлива, че от 2г., се справям сама и успешно  помагам на близки и познати с харуерни/софтуерни проблеми /единствено в мрежите хич ме няма/.Сглобила съм десетина конфигурации, не са много но досега нямам оплаквания... 
Ако мислиш да заформиш спор - с удоволствие - предполагам, че има какво да науча от теб, но нека да е на ЛС, тук никой не е длъжен да ни чете...

Последна редакция: вт, 01 юли 2008, 14:11 от daniabc

# 26
  • Мнения: X
Предварително се извинявам за Офф-а и дългият пост, ако не ви вълнува хардуера, не четете...

До половинката на summerain:
Радвам се,  че те развеселих, аз също минавам за човек с чувство за хумор, а и ти съумя да ми усмихнеш деня със сексистките си предубеждения....

Никой не е казал, че се сравняваме или си мерим ...... хаахаха
Просто написа глупост на човек, който се чуди защо изплаща всеки месец вноска за никога не работилия си компютър . Не става въпрос за  сексизъм, защото такива като теб пишат по всички форуми (а те са - жени , мъже , деца) . Най -лесно е да прикриеш некомпетентността си като се скриеш зад пола си и в спор с някой от другия пол сама се разграничиш от него като по различна.

та аз ли съм съм сексист ?

Добре де похвално е, че се учиш от грешките си ама 
само не разбрах твоята епопея какво общо има с това безпочвено твърдение - "Щом изобщо не "бръмчи" със сигурност е заминало захранването, в техно-веригите ги продават с китайски такива.... Моли се да не си е отишло и нещо друго покрай него /дъно, видео, рам, хард/... "  всичко това е възможно , 1-вото подчертано е невярно , 2-рото малко вероятно спрямо обстоятелствата (и при теб се е получило в последствие), не само хипермаркетите практикуват ползването на (под китайски сигурно имаш предвид -->) долнопробни захранвания, а почти всички фирми го правят , качествените удрят крайната цена ,клиентът не обръща внимание на тази подробност, докато не разбере, че след 1 година работа тоя боклук му е ............ на компютъра и на всичкото отгоре най-нагло продължава да си работи

Нямах намерение да занимавам другите като ти изнасям лекции
и щом четеш насам натам допрочети, защото мога да ти изброя ПОНЕ 15 случая в които компютър не "бръмчи" а захранването му е здраво (точната причината за които може да се установи дори и без мултицет)

и накрая сигурно с това парадиране със сравнително скъпия хардуер, с който разполагаш , трябваше да ме накара да се замисля дали не бъркам , да, замислих се и не, не бъркам, а тези ПОНЕ 15-тина варианта, за които се сещам на първо четене за НЕПАЛЕЩ (а не за неизграващ , защото там са доста повече) компютър , нямат нищо общо с това, че си прочела как да си клокнеш пс-то и да си флашнеш биоса.

ОФТ:

НАВСЯКАДЕ В ИНТЕРНЕТ Е ПЪЛНО С ХОРА, КОИТО В ЖЕЛАНИЕТО СИ ДА ПОМОГНАТ ИЛИ ДА СЕ ПОХВАЛЯТ , ВРЕДЯТ И СЕ ИЗЛАГАТ

Последна редакция: вт, 01 юли 2008, 20:37 от Анонимен

# 27
  • София
  • Мнения: 1 223
summerain - половинката, де  Laughing
За разлика от теб, чета внимателно - вероятността  да бъркам в "диагнозата" я свеждам до 5-10%, предполагам, че не си обърнал внимание на точно този пост на авторката:
...И между другото компа е взет преди 3 месеца,но е работил има-няма 1,защото детето го ползваше само когато си ходише на село/сьбота и неделя.
Може би трябваше да посъветвам потребителката да вземе на комшията мултицета и да мери волтажите на молексите??? Или да прегледа дъното за подути кондензатори и оттечки по пистите newsm78...
Ще се радвам да споделиш поне 15 причини, да не "бръмчи" компютъра, защото аз се сещам само за:
Проблем в контакта /явно не, след като са го пробвали в магазина/, дефектеирал захранранващ кабел /слабо вероятно, но възможно все пак/, проблеми с дъното или power бутона... Ако нещо друго си е "заминало", то теоритично би трябвало да "бръмчи" и да издава характерен звуков сигнал /не съм попадала на съвременно дъно, което да не го прави, но може би ще ме просветиш/ Wink
Радвам се, че поне сме на едно мнение относно "китайските" захранвания... За да не не се хванеш пак за думите - известно ми е, че и марковите се правят в Китай, но има стриктен контрол...
Конфигурацията си  я постнах единствено заради теб, избягвам да парадарам с финасови възможности, направих го защото съм сигурна, че на 95% от четящите тук, няма да разберат за какво става дума...
Дай боже на всеки форум потребители като мен, спазващи добрия тон /спамер, ламер, трол- не си изяснил как ме квалифицираш  Rolling Eyes/  -  За 3-4 г., единствено тук имам над 100 поста  Grinning
За последно пиша в  темата, повтарям, че с удоволствие бих приела аргументирани лекции/спорове, но на ЛС /най-вече, поради коренно  различната тематика на този форум/ и въпреки косвените обиди, за които единствено възпитанието ми ме поддтиква да мисля, че са продукт на безспорна/практическа компетентност от твоя страна ...

А по темата - говорих с познат /продавач-консултант в ТМ Сф./, той твърди, че конфигурациите задължително се продават със стикери на фирмата-асемблатор! Но ми намекна ми, че ако по някаква причинина няма стикери,  гаранцията може да търси по компоненти от фирмата доставчик /цитирам: с повечко разправии.../.

Като заключение мога само да напиша /не се извинявам за капса, повишавам тон умишлено/: НИКОГА НЕ КУПУВАЙТЕ ГОТОВИ КОНФИГУРАЦИИ ДОРИ И ОТ ДОБРИ/ГОЛЕМИ ФИРМИ - ПРОБУТВАТ СИ МОРАЛНО ОСТАРЕЛИЯТ ХАРДУЕР НА НЕРЕАЛНИ ЦЕНИ!!!


Последна редакция: ср, 02 юли 2008, 16:40 от daniabc

# 28
  • Мнения: 54
Здравейте момичета,да се похваля компа вече е у нас, с нови лепенки и нова гаранция newsm44.Благодаря на всички за информацията,която ми дадохте newsm51.С ваша помощ успях да се преборя с "Техномаркета".Да ви разкажа накратко одисеята-пьрво отидох до Комисията за защита на потребителя,обясних каква е работата и от там ми казаха,че независимо каква е гаранцията дадена от производителя, по закон имам право на рекламация до 2 години от закупуването на уреда.Пак отидох до Техното,обясних им най-любезно за какво иде реч и им казах,че ако не ми признаят гаранцията ще ги сьдя,заради некадьрноста на техните служители.Веднага ми взеха гаранционната карта,записаха ме в някакьв регистьр и ми предложиха ако искам да стане по-бьрзо да си занеса компа в сервиза.Отидох и на тях обясних случая и ги помолих да сравнят номерата на частите с тези,които са записани в картата за да се види,че компа не е отварян.Между другото,когато отидох до офиса на шефа на Техното,там на видно място имаше сьщия комп като нашия,на който лепенките му се дьржаха както се казва на косьм.При вьпроса ми "Защо и технете лепенки са почти отлепени",служителката ми отговори"Ами те често се отлепят сами",обаче после като разбра за какво сьм дошла се правеше на ударена,даже придьрпа някакви книжа вьрху компа, така че да се невиждат вьпросните почти отлепили се лепенки.Както и да е ,компа беше в сервиза в 16:30,след 10 минути ми се обадиха,че е готов да отида да си го взема.Оказа се,че е изгоряло захранването,взеха ми 20 лева,сложиха ми нови лепенки,като ми обясниха,че гаранцията ми продьлжава да тече и с това приключи цялата разправия.
   Благодаря отново на всички и искам да ви кажа тьрсете си правата,когато знаете,че казвате истината и когато се опитват най-нагло да ви изльжат.

# 29
  • София
  • Мнения: 1 634
Радвам се от успешния изход.
Чесно казано, тези лепенки ме учудват, не знаех, че някой още ги ползва.

# 30
  • Мнения: 2
За какво ти взеха 20лв? Shocked

(3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
(4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.

Общи условия

Активация на акаунт