Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Кърмене и захранване
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 89
Здравейте.
Вчера цял ден поддържахме температура 37.3-37.6, а вечертта вдигна и 38.2. Много плака, а и бебо го болят ушичките. Педито каза че е от никненето на зъбките и ни изписа Отипакс, но те помагат за кратко а вече от 2 седмици се мъчим с тези уши.
Но след вчерашния температурен ден днес пак отидохме на лекал. Оказа се че имаме гнойна ангина - гърлото беше с налепи и лявото ушенце възпалено. Изписа ни антибиотик - Медоклор. Дадох го в 14ч., а в 17ч. малчо имаше вече разтройство с цвят на доматено пюре. След 1 час пак се наака и пак така. В листовката на лекарството пише че при поява на този и други странични ефекти да се спре приема на лекарството и да се се консултирам с лекаря. Звъннах на педито, а тя ми каза, че това било стомашно разтройство от вируса и да му дам Хидрасек за разтройството и да продължавам с антибиотика. Може би излишно се шашкам ама да не стане по-лошо. Все пак кръв в изпражненията е сериозно нещо. Не знам какво да правя. Да спирам ли този антибиотик или да не се панирам и да продължа да го давам???
Предварително ви благодаря!
Цитирай

Анкх-Морпорк

Мнения: 3 363
Трудно е да се каже така.
Нашата лекарка казва, когато се очаква разстройство от АБ и предписва Ентерол за оправяне на чревната флора, но не се е случвало чак разстойство с кръв, сигурна ли си, че червеното е кръв, а не нещо от храната?
Аз бих потърсила Бърза помощ, ако личната лекарка не вдъхва доверие, или нянакъв друг лекар.
Цитирай


Мнения: 8 241
Ако има толков много кръв, че чак да стане като доматено пюре, не е шега работа  Rolling Eyes (ако си сигурна, че не е от храна..) - ако не сте захранени си сигурна де Smile
Аз бих спряла на момента АБ.. то и не бих го дала по принцип де.. И как може да обяснява толкова дълго пролем с ушите и зъби.. Ей много ги  #2gunfire тия педиатри понякога..
Да ви имам и педито  ooooh!
Иди на друг лекар! .. а ако наистина е толкова сериозно положението с акото - спирай го изобщо не го мисли..
Цитирай

София

Мнения: 742
Задължително на друг доктор! За малки деца-никакви експерименти Naughty Ако искаш ще ти кажем координатите на добри педиатри, но не губи време и не давай някакви лекарства със съмнителен ефект...Успех и дано детенце се оправи Hug
Цитирай

гр Варна

Мнения: 585
веднага на друг лекар и не бих дала втора доза преди консулт с друг лекар , детето на братовчед ми при остра алергична реакция към антибиотик изака и сериозно количество кръв малко след поставянето на инжекцията му с антибиотик и имаше и други по-сериозни реакции , но беше в болницата когато това става и бързо са му сложили противоалергични , А това че две седмици се влачите с болни уши и ви лекуват само с отипакс , веднага търси друг лекар , този път проверен и читав
Цитирай


Мнения: 94
Иди на друг доктор и дотогава не давай антибиотик
Цитирай


Мнения: 89
Благодаря ви момичета за отговорите. Ама и на специалист го заведох - прегледа му и ушичките и гърлото и нослето. Каза, че ако не бях споменала, че сме изкарали гнойна ангина, никой път нямало да предположи че е боледувал от нещо свързано с гърлото и ушите. Каза - абсолютно здрав. А  той пред нея си бараше ушенцето. Тя сподели, че може да е някакъв вид гъбички, които са микроскопични и ни посъветва да разредя еднопроцентов салицилов спирт с дестилирана вода 50/50 и да му прочиствам с този разтвор ушичките вечер след баня.
Правя и това ама кво да кажа - тормозят го детето ушичките и сега.
Вече не знам какво да правя  Tired
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.