Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 4 юли 2008, 13:28 ч.
  • Преглеждания  990  Мнения  10  Онлайн  1
Отговори
  • София
  • Мнения: 1 245
Споделето положителен опит и емоции Simple Smile Нека похвалим хората, които го заслужават Peace Имам предвид качественото обслужване, не конкртни стоки.
Поводът да пиша е, че бях смаяна от отношението към мен при поръчка на бански вчера.
Значи, харесах си бански в един сайт. Питах могат ли да го доставят на следващия ден (работят с куриерска фирма). Казаха, че няма проблем, но покрай детето и малко размотаване от моя страна пуснах поръчката след приключване на работното им време, което автоматично предполага получаване след 2 дни. Аз не разполагах с толкова, защото заминаваме за море.
На сутринта се обадих да питам има ли шанс да си получа лично банския от някъде. Казаха, че куриер може да дойде чак на следващия ден, но ще се опитат да пратят колега да ми го донесе. На фона на лудницата в София при взривовете човекът дойде и сега си имам банския, който исках.
Забравих да спомена, че тъй като не бях сигурна в размера, ги помолих да донесат и по-малък номер, за да преценя на място. Направиха го за моя радост, защото в действителност се оказа, че беше по-подходящ.
Банският не е от скъпите на сайта. Но ми показаха добро отношение като към клиент, без значение колко пари оставям.
Благодаря за това на http://flirt.delfina.bg/index.php   bouquet
Случката не е кой знае каква, но на фона на начумерени продавачи , които не могат да обяснят какво продават (често ги срещам),  бях приятно изненадана от човешкото отношение Grinning

Реклама
# 1
  • Някъде там...
  • Мнения: 5 783
Даааа, чудна тема. И аз се присъединявам към похвалата за Делфина. Миналата година си поръчах бански от тях №46. Три пъти ми го сменяха и разкарвах хората, защото се оказа, че в този номер две като мен могат да влязат. Наистина имат отношение към клиентите.  Peace

# 2
  • Мнения: 1 105
С риск да превърна темата в похвална за Делфина и аз ще изкажа добро мнение за тях и за магазина им на Солунска! Дано да се радваме на подобно отношение от повече фирми Wink

# 3
  • Мнения: 4 916
Отклонявам се от темата за Делфина и искам да похваля служителките от офиса на "Експресбанк", клон Плиска. Много съм доволна от обслужването.

# 4
  • София
  • Мнения: 954
В магазини "Светла" - продават куфари, чанти, портфейли, чадъри........Не само любезни, но и професионално компетентни - нещо рядко срещано за продавачки, нищо, че всички се водят консултанти....С покупката получаваш и подарък.......... Laughing


Дано темата продължи и все по-често да се радваме на подобно отношение в България!

# 5
  • Мнения: 9
Винаги съм била доволна от обслужването в магазина на Делфина на бул- Димитър Петков  Пазарувам от 4 години само там

# 6
  • Мнения: 87
Миналата седмица искрено се впечатлих от обслужването в Mr.Bricolage и то по много странен начин.
Бях в Метро и си търсех щендер за закачалки. Питах една жена с Метро престилка и тя ми каза, че няма. И отидох в Mr.Bricolage да търся същото. Там момчето беше изключително любезно, каза, че от две години политика на магазина е да не предлагат при тях тази категория продукти и междувременно ме увери, че миналата седмица е видял такова нещо в Метро, било е на промоция в брошурата им и 100% има.
Та, върнах се в Метро и о, чудо- имаше такива щендери, след като упорито питах 3-ма поред служители и настоявах, че има...представяте ли си , работещ в конкуретна до известна степен верига да е по-запознат с продуктовото портфолио на Метро и мило да ме насочи натам...

# 7
  • София
  • Мнения: 747
Аз пък да похваля сервитьорите в пицария "Мама Мия" в СТрелбище - едно момиче и едно момче, работят в различни смени, но са изключително любедни и търпеливи и наистина не само познават менюто, но и технологията на приготвяне на всяко нещо...  - кое колко време се пече, може ли да се комбинира с друго и т.н.

# 8
  • Мнения: 1 105
Nya, така се зарадвах, като видях, че хвалиш Mr. Bricolage (обикновено там обсужването е ужасно, ако въобще намеря кой да ми обърне внимание) - а то какво се оказа, те са ти помогнали за покупка от друг магазин Laughing И все пак любесността на този служител е похвална!

# 9
  • София
  • Мнения: 1 245
Да си допълня темата със служителите на Фото Браво Simple Smile
Наскоро поръчах изработка на фото книга.
Изпратих около 130 снимки, които ми подредиха в 54страници.
Три пъти преработваха, докато я направят идеална по мой вкус, без да пестят време и усилие. Комуникирахме по мейл и телефон, удобно от вкъщи. Специални благодарности на Петя за това  bouquet
Стана прекрасен и интересен спомен Simple Smile
Качих някои от страниците тук.

# 10
  • Пловдив
  • Мнения: 57
Искам да похваля Магазин Щъркел Пловдив, и по- сециално Ева. Магазинът има разнообразни стоки
и по-скъпи и по-ефтини, но по- важен е персонала. Много са любезн и не пестят обяснения,показват, отварят, сравняват с вас. Разясняват, дори елементарни неща, с загриженост и отзивчивост. Познават всяко нещо, което предлагат. С удоволствие оставям всеки похарчен лев, с усещането, че съм направила най-добрата покупка.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт