Гаранцията не покрива това...

  • 7 891
  • 38
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 2 161
С удоволствие ще ти обърнат внимание.

# 16
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 367
0 700 111 22 -горещ телефон

Това телефона на комисията ли е ?

# 17
  • Мнения: 2 161
0 700 111 22 -горещ телефон

Това телефона на комисията ли е ?

Да,можеш да позвъниш и те ще ти кажат подробно как да постъпиш.

# 18
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 367
0 700 111 22 -горещ телефон

Това телефона на комисията ли е ?

Да,можеш да позвъниш и те ще ти кажат подробно как да постъпиш.



Мерси  Simple Smile
Тъй, като сервиза работи до 14:00ч. днес, а утре може би почиват, ще я свършим тази работа другата седмица и ще пиша за резултатите, а на телефона ще се обадим още днес
Благодаря ви  Hug

# 19
  • Мнения: 2 161
Чакай малко!Не се обръщай към сервиза,а към търговеца,който ти е продал стоката.
Чл. 123. (1) Потребителят има право да предяви рекламация на стоката или услугата, независимо от това дали производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката или услугата.
(2) Когато производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката и удовлетворяването на рекламацията се извършва чрез замяна на стоката с друга, съответстваща на договореното, търговецът е длъжен да запази на потребителя първоначалните гаранционни условия. Когато рекламацията се удовлетворява чрез ремонт на стоката, извършените ремонти се отразяват в гаранционната карта и срокът на ремонта се прибавя към гаранционния срок.
Чл. 124. (1) При предявяване на рекламацията на стока потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното, за отбив от цената или за безплатно извършване на ремонт при условията и по реда на чл. 113 и 114.
(2) При предявяване на рекламацията за услугата потребителят може да претендира за извършване на услугата в съответствие с договора, за отбив от цената или за възстановяване на заплатената сума.
Чл. 125. (1) Рекламацията се предявява пред търговеца или пред упълномощено от него лице.
(2) Рекламацията се подава устно или писмено.
(3) При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт.
(4) При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:
1. касова бележка или фактура;
2. протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;
3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
Чл. 126. (1) Рекламацията на потребителска стока може да се предяви до две години от доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното. Рекламацията на услуги може да се предяви до 14 дни от откриване на несъответствието на услугата с договореното.
(2) Ако на потребителя е предоставена гаранция и срокът на гаранцията е по-дълъг от сроковете за предявяване на рекламацията по ал. 1, рекламацията може да се предяви до изтичането на срока на гаранцията.
Чл. 127. (1) Търговецът или упълномощено от него лице са длъжни да приемат рекламацията, ако тя е предявена своевременно.
(2) Лицата по ал. 1 са длъжни да поддържат регистър на предявените рекламации.
(3) При предявяване на рекламация лицата по ал. 1 задължително я описват в регистъра.
(4) Приемането на рекламации се извършва през цялото работно време в търговския обект, където е закупена стоката или е поръчана услугата, или на адреса на управление на търговеца, освен ако в договора или в документа за гаранция е определено друго.
Чл. 128. (1) Ако търговецът е приел, че рекламацията е основателна, е длъжен да я удовлетвори съгласно чл. 113 и 114.
(2) Когато търговецът удовлетвори рекламацията, той издава акт за това, който се съставя в два екземпляра, и предоставя задължително един екземпляр на потребителя.
Чл. 129. Предявяването на рекламация пред търговеца не е пречка за предявяване на иск.

# 20
  • Въпрос на гледна точка...
  • Мнения: 877
Законът  дава право да върнете един продукт в срок от 2 години, ако той е негоден за обичайна употреба, т.е. притежава някакъв явен или скрит производствен или конструктивен дефект.

 Имаш право на рекламация пред търговеца в рамките на 2 години от покупката - за целта трябва да пазиш касовата бележка.

Mожеш да претендираш за смяна. Но законът оставя вратичка - ако разходите за смяната са необосновано високи, търговецът може да откаже. По закон срока от един месец започва да тече от датата на вписване в регистъра за рекламациите - ако не го ремонтира в срок, можеш да претендираш за отбив от цената или направо за
разваляне на договора (т.е. връщане на парите)


Изобщо, търси си правата. Гаранцията, която дава производителя, няма нищо общо с тази ( от 2 г. ), с която те защитава закона.
Търговеза трябва да ти впише рекламацията. Ако откаже, може да подадеш и през И- Нет жалба до комисията. Peace

# 21
  • София
  • Мнения: 6 011
В никакъв случай не се обръщай към сервиза, а към търговеца, откъдето сте купили монитора!

До онзи ден се разправях с едни търговци и след 4-месечно размотаване ми смениха всичко дефектно по рекламираният от мен продукт, въпреки, че твърдяха, че гаранцията не покрива появилите се дефекти!
Обърнах се към комисията по мейла, обадиха ми се и много изчерпателно и любезно ми обясниха къде съм сбъркала и какви са ми правата.

Отиди в магазина с монитора и настоявай да го приемат и да впишат рекламацията в Книгата за рекламации /коята те по закон трябва да имат/.

Ако пак ти откажат, набери телефона на Комисията направо пред тях и обясни всичко, обикновено веднага омекват. Ако въпреки всичко продължават да отказват /което не ми се вярва/, пусни жалба срещу тях /може и в сайта им/, пази си касовата бележка.


Иначе конкретно за мониторите знам, че така казват навсякъде. Също така винаги ще съм благодарна на един служител от Технополис, който като го попитахме за този проблем ни каза да не купуваме нищо от тях, че всичките им монитори са дефектни, но не дават възможност на клиентите да го изпробват както трябва в магазина. Накрая си поръчахме монитора в едно малко магазинче, като ни гарантираха, че ще ни намерят такъв без нито един изгорял пиксел и така и стана.

# 22
  • Мнения: 654
chanel,кое точно е глупости.това че съм си купила нещо или че съм оставила нещата така.приемам го като лична обида,защото не мисля че съм глупав човек.
относно темата споделих своя опит.всеки може да постъпва както пожелае.

# 23
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 367
Да. Грешката е моя. Реших, че направо към сервиза трябва да се обърна  ooooh! Ама като до сега не съм се сблъсквала с такъв проблем... Значи следобед или утре отиваме в Техномаркет, поне сега знам, че трябва да ми впишат рекламацията и знам, че имат такъв регистър  Wink
А онзи в сервиза му беше много удобно въобще да не ни каже за тези неща /че рекламация не се прави в сервиза, а в магазина /търговеца/  Whistling

# 24
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 367
chanel, много съм ти благодарна за информацията, която ми даде и времето, което отдели за моя проблем  Hug  bouquet

# 25
  • Germany
  • Мнения: 2 010
Всяка марка монитори има различни условия в гаранцията за умрели пиксели. Радко са тези, които се подменят на 1 изгорял пиксел, съмнява ме Samsung да са от тях. Няма лошо, опитай всичко, което са ти препоръчали по горе, но първо си прочети внимателно гаранционните условия Peace

# 26
  • Мнения: 2 386
И на мен ми се върти нещо из главата, че един пиксел не се покрива от гаранция...
Трябва да проверя.

# 27
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 367
Всяка марка монитори има различни условия в гаранцията за умрели пиксели. Радко са тези, които се подменят на 1 изгорял пиксел, съмнява ме Samsung да са от тях. Няма лошо, опитай всичко, което са ти препоръчали по горе, но първо си прочети внимателно гаранционните условия Peace





За подобни единични точкови проблеми изрично се споменава в гаранцията и техническите характеристики на производителя, че гаранцията не ги покрива. Поне за нашия Philips е така. За вашия може да потърсите на сайта на производителя.




Няма такова нещо, никъде в гаранцията не пише такова нещо /100 пъти я препрочетох/
Съвсем други са причините, поради които не се поема гаранция от сервиза, но не и при изгорели пиксели, за това смятам, че съм си в правото




Какво значение има 1, 5, 10 ли са изгорелите пиксели...за мен това си е техническа повреда. Както и при всяка техника-или е повредена или не е, средно положение няма





Последна редакция: сб, 05 юли 2008, 14:21 от doniboni

# 28
  • Мнения: 1 479
Всяка марка монитори има различни условия в гаранцията за умрели пиксели. Радко са тези, които се подменят на 1 изгорял пиксел, съмнява ме Samsung да са от тях. Няма лошо, опитай всичко, което са ти препоръчали по горе, но първо си прочети внимателно гаранционните условия Peace
PeaceИ не си купувай повече от голямите техномаркети.Миналата година направо ми смениха монитора с чисто нов от магазин за компютри.

# 29
  • Мнения: 1 668
От техномаркет на цариградско бях закупила домашно кино. Развали се - направих рекламация - оправиха го в техен сервиз и пак се развали. Вторият път влетях направо при шефовете им и крещях 20 минути без прекъсване. Като спрях вече ми бяха донесли ново домашно кино за смяна  Joy и аз не бях разбрала. Ама ги заплаших с комисията за защита на потребителите, данъчни, господари на ефира, 24 часа и квото ми идеше на ум... Мисля, че ще се спекат само при споменаването на комисията. нито една уважаваща себе си верига не желае да и цъфне името по медии или да им направят проверки заради един артикул. Стават доста сговорчиви, но ако им мине номера...
За комисията - ползвала съм услугите 3-4 пъти и всичките пъти е ставало на моето. Тоест ако си искам парите ми съдействат да си ги получа, ако искам ремонт ми го осигуряват. Като да не повярва човек - появи се институция, която не пречи, а помага  Joy

Общи условия

Активация на акаунт