Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 1 756
Здравейте !
Много се надявам някой тук да ми помогне... Hug
Преди месец ходих профилактично на гинеколог. Много съм стриктна в това отношение,защото искам да забременея в близката година. И на всеки 6 месеца ходя на преглед, а даже и на ехо-мамограф. Та, направих си цитонамазка + микробиология. Нямам никакви отклонения, освен леко завишаване на леквоцитите. Изследването го правих 1 ден след прилкючване на цикъла ми (ако има значение). На базата на леко повишените стойности на левкоцитите (а той спомена нещо за псевдоерозио - но категорично ме увери,че раничка НЯМАМ - а и преди 6м си правих изследвание и също нямаше нищо нередно) лекаря ми предложи да ме намаже със solcogyn. И така,купих си от него 2 ампули. Едната намазахме вече, а другата по план трябва да е другата седмица.
Ненадейно обаче с колежките се заговорихме на темата (само да спомена,че от фирмата имаме допълнително здравно осигуряване и ходим в една клиника-понеже ни е близо - МЦ Европа в Младост 4). Общо 5 колежки споделиха ( с толкова съм говорила,че не ми е удобно), че и на тях им е дал същата диагноза и също им е предложил да ги маже. Интересното е,че май е дистрибутор на тези ампули  ooooh!
И друго странно...показа ми на една четчица,че леко розовенее след допир с лигавицата. Нарече го 'контактно кървене'. И аз му казах, че никога ! при полов акт не съм имала подобно кървене и е много странно ! Дали може да е защото използва четчица?
И изобщо, притесних се сега, че ме маже с ампули, от които нямам нужда  Crossing Arms
Моля ви за мнение...
Утре или в сряда  ще ходя на друг лекар с изследванията....
Ядосах се !
Цитирай

Бургас

Мнения: 984
Моят съвет е, щом нещо те съмнява ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да посетиш и друг гинеколог, независим от този. Има значение дали си здрава или болна, но то си е за теб - днешните лекари гледат само печалбата! След-като имаш и допълнително здравно осигуряване , ти не плащаш прегледи  Money , та не виждам още какво се маеш!  newsm78
Цитирай

при семейството ми

Мнения: 1 817
.....та не виждам още какво се маеш!  newsm78
не се мае,просто е ядосана и уплашена може би!

Незнам какво да ти кажа за това дали може да ти навредят тези ампули ако си нямала нужда от тях.Иди на друг лекар възможно най-скоро.И му обясни най-подробно,но след като те прегледа и ти каже диагноза.Не казвай предварително нищо,че гледаш и той взел да намазва и да те "лекува" Sick
Цитирай

БУРГАС

Мнения: 229
Eee,чак такова съвпадение на 5 жени с еднакви заболавания  и еднавво лечение този малко се поулял можешспокойно да го смениш той става направо смешен
Цитирай

Sofia

Мнения: 8 084
Eee,чак такова съвпадение на 5 жени с еднакви заболавания  и еднавво лечение този малко се поулял можешспокойно да го смениш той става направо смешен
И аз не бих отишла повече при него.
Цитирай


Мнения: 1 756
Благодаря ви  Hug
Още утре ще си запиша час при друг доктор ! Аз се чудя какво е това 'контактно кървене' и дали би се проявило при полов акт. Едната от колежките изказа теза, че е възможно от самата четчица да се разранява лигавицата, която е много добре кръвоснабдена и чувствителна  newsm78 Аз си мисля, че ако имам т.нар. 'контактно кървене', то щях да имам оплаквания след полов акт. Пък и даже четчицата не беше червена,а бледо розова...
Лека нощ от мен и ще пиша, ако имам някакви новини !  newsm51
Цитирай

София

Мнения: 2 176
Eee,чак такова съвпадение на 5 жени с еднакви заболавания  и еднавво лечение този малко се поулял можешспокойно да го смениш той става направо смешен
Peaceявно от някоя фирма са го "програмирали" Thinkingт.е. изпиши ми 10 опаковки или ампули от еди си какво и ще получиш еди си що?За съжаление това стана масова практика Naughtyи не само при АГ-тата
Цитирай


Мнения: 259
И моето мнение е да отидеш при друг лекар. Мен в момента също ме мажат с това лекарство. Имам леко възпаление в началото на цервикалния канал, придружено с течение и леко контактно кървене (според мен от груб преглед). Заради кървенето и резултатите от цитонамазката (някакви епителни изменения и т.н.) гинеколожката ми ме поизплаши и ми взе проба с четчица (пробата за цитонамазка се взема по мои наблюдения с тампон) за изследване на HPV-човешки папиломен вирус, някои щамове от който причиняват рак на маточната шийка. Слава богу резултатът е отрицателен и сега тя ме навива да се ваксинирам (това е друга тема). След отрицателният резултат от HPV-теста ми каза да си купя солкоджин (струвал около 18 лв, аз го намерих за 23 лв, зависи от аптеката), който лекува доброкачествени изменения на епитела на маточната шийка - 1 ампула. Ако стане нужда след втора цитонамазка, ще ме намаже с остатъка от тази ампула! Възпалението било слабо и ограничено, но е придружено с течение. Не пишеш да имаш някакви оплаквания. Завишените левкоцити може да са от съвсем друго нещо. Дано не си се стресирала от написаното. За твое успокоение иди на друг гинеколог. Според мен той просто е дистрибутор на това лекарство! #2gunfire #2gunfire #2gunfire
Цитирай


Мнения: 1 756
Eто ме и мен  bouquet
Тъкмо се върнах от консултацията при д-р Чернев (25та поликлиника). Той ми видя изследванията - цитонамазка и микробиология. Цитонамазката е нормална, няма отклонения. За микробиологията - имам бяло течение. Питах го за 'контактното кървене' - каза,че се диагностицира , ако има обилно кървене след полов акт, а не както онзи доктор ми каза, чрез взимане на секрет с четчица ! Направо ми иде да го  #2gunfire Пълни глупости !!! Решението е да лекуваме бялото течение. Изписа ми антибиотик - Клиндамицин (Clindamycin) 600 мг + Арилин (Arilin) - капсулки за вагинално поставяне; 2 броя. След като ми свърши цикъла (към края на месеца) ще отида отново в 25та, за да направим контролна микробиология. Аз очаквам, че всичко ще е наред  Hug
Няма да ходя за мазането на втората ампула, макар че я купих ! Както и да е, сега съм по спокойна, но наистина не мога да повярвам, че лекар ще си позволи да манипулира по такъв начин  #Cussing out
Ще ви държа в течение  Hug
Цитирай

Абсурдистан

Мнения: 3 316
Тази четчица да не би да е от тези, с които се взима цитонамазка. Защото, ако е от тези то почти винаги има леко прокървяване, защото се олющва лигавицата. поради тази причина не може и дума да става за контактно кървене.
Цитирай


Мнения: 1 961
Хм,а защо 2-я доктор ти е изписал антибиотик?Нали си правила микробиология и нямаш бактерии?Арилин-а пък е за гъбички,което,доколкото разбирам също нямаш newsm78
Цитирай


Мнения: 1 756
Защото имам бяло течение. Ранички нямам, нито гъбички. Според него само това има и трябва да се лекува, но категорично заяви, че няма обективни причини за извършване на мазането със solcogyn.
Цитирай


Мнения: 1 756
И лекаря от МЦ Европа беше констатирал, че имам бяло течение и трябва да се лекувам - препоръча ми промивки с лайка и смрадлика. Е, да, ама ефект няма !
А, както бях писала по-горе, мазането със solcogyn ми беше направено по 2 причини: "контактно кървене", което нямам и повишение на левкоцитите, което даже не видях къде го пише  newsm78
Цялата работа явно е в бялото течение, но авно другия лекар е решил да не го лекува, а за сметка на това да ме маже с нещо, от което за сега нямам нужда (а дано и в бъдеще нямам)
 Hug
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.