Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 9 юли 2008, 08:09 ч.
  • Преглеждания  5 486  Мнения  18  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 100
Направих аборт на 16,05 и оттогава цикъла ми идва 2 пъти....
Първия път беше доста обилен,с кръвоизливи и болки- според лекаря било уж нормално след такава манипулация...продължи 2 седмици
Сега пак е така- обилен и вече 7дни и няма изгледи да спира- поне няма болки
Цикъла и след раждането ми е бил винаги 4-5 дни с нормално ,дори последните 3 дни оскъдно течение,а сега....
Исках да ми даде някакви лекарства за спиране- нямало нужда,всичко било наред....
Така че молбата ми е,ако някой е бил в такова положение и е взимал някакви лекарства,нека сподели- изглежда на лекарите им е все едно, но на  мен вече ми писна- няма ми нищо ,а 10дни кръъъъвввв
Моля ви споделете- може и на лични   
 

Реклама
# 1
  • Стара Загора
  • Мнения: 6 325
Най-добре се консултирай и с друг лекар

# 2
  • На тиха улица
  • Мнения: 903
Ти си за друг лекар.Тук, какъвто и съвет за лекарство да получиш, може даже да ти навреди, защото не се знае причината за кървене при теб. Ти не се ли тревожиш колко кръв губиш?  Иди на лекар, различен от твоя. Колкото по-скоро, толкова по-добре. Лекарят, правил аборта ли те успокоява, че сега си ок?

# 3
  • Мнения: 100
Прегледаха ме повече от 4 лекари,лежах в шейново уж за повторен кюртаж- не се наложи,изписаха ми Метергин- за 5дни,
но не спира....
Уж щяло да спре от самосебе си- но не спира.....
Няма ми нищо- според всичките лекари!!!
Дали да не си купя Дицинон и да го пия?

# 4
  • Разград
  • Мнения: 2 077
Най-добре се консултирай и с друг лекар
Това е и моят съвет!

# 5
  • Мнения: 100
Най-добре се консултирай и с друг лекар
Това е и моят съвет!

С КОЛКО НА БРОЙ ЛЕКАРИ ДА СЕ КОНСУЛТИРАМ СПОРЕД ТЕБ?

# 6
  • Sofia
  • Мнения: 13 581
Виж, не се ядосвай, хората се опитват да ти дадат адекватен съвет. Може би наистина е нормално и ти няма нищо, а може и да има нещо, което да може или трябва да се направи - обаче това ние не можем да знаем, нали, само лекар, който те е прегледал може да вземе подобно решение... Във всеки случай аз лично не бих почнала да пия самоназначени лекарства, които според лекарите, с които съм се консултирала, биха могли по - скоро да ми навредят, от колкото да помогнат... Разбирам, че след 4те прегледа ти е писнало от лекари, но въпреки това - или потърси 5то мнение, или се довери на тези 4те и търпи...

# 7
  • София
  • Мнения: 468
 Би могла да опиташ витамин С с калций. Аз съм пила ефервесцентни таблетки  "Supravit"- една сутрин и една вечер при подобен на твоя проблем.

# 8
  • София
  • Мнения: 3 413
на мен след спонтанния аборт ми идва цикъла също 2 пъти, като също беше обилен, но може би по-скоро втория беше с малко повече болки. не си спомням обяснението, но наистина го считат за нормално и аз  се успокоих също от това. следващият цикъл отново ми беше доста обилен и болезнен, но наистина има оправия, т.е. моят съвет е да проявиш търпение (и все пак си е лично мое мнение, не съм лекар) Peace

# 9
  • На тиха улица
  • Мнения: 903
Мацка, а витамин К ? Как ти се съсирва кръвта, т.е. възможно ли е да имаш проблем с това?

# 10
  • Мнения: 100
Мацка, а витамин К ? Как ти се съсирва кръвта, т.е. възможно ли е да имаш проблем с това?
Не те разбирам newsm78- вит К не са ми изписвали

# 11
  • у нас
  • Мнения: 25
Ако не ти се ходи по лекари или смяташ, че е нормално, може да започнеш да пиеш чай от камшик, ако си за билките. Много помага за регулиране на цикъла, аз започнах с много обилен и ми го спираха с какво ли не, но от чая ми беше най-добре.

# 12
  • На тиха улица
  • Мнения: 903
Аз имах кръвоизлив неизвестно от какво и ми бяха изписали Провера и вит К за съсирване, но не помогна...Сега си мисля за Примолют Нор - това лекарство за два дни ми реши проблема, като регулира яйчниковата функция.Знам, че е много популярно, а и силно се надявам да няма отрицателни последствия, защото много мами си го самопредписват.Мисля че е евтино и ако не ти пречи -купи си го, ще видиш упътването. Peace

# 13
  • у нас
  • Мнения: 25
Да, евтин е Примулт Нор, но си има достатъчно странични ефекти - засилено окосмяване и пр., защото все пак съдържа доста тестостерон - мъжки хормон. И на мен ми го даваха преди 14 години.

# 14
  • На тиха улица
  • Мнения: 903
Да, съгласна съм.И аз го ползвах преди повече от 10г, но и във форума има доста изписано за него.При мен  за около 7 дни ми регулира цикъла, а на втория ден 45 дневен теч спря. Вероятно е вреден, не зная.Аз няма от споменатите от теб ефекти, но пък и малко го пих.Авторката да си прецени   bouquet

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт