Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 17 юни 2005, 14:57 ч.

Проблем

  • 749
  • 4
  •   1
Отговори
Здравейте в момента вземам хапчета за кръста, но в същото време с моя приятел продължаваме да пробваме за бебе. Дали хапчетата могат да ми навредят. Дано някои да може да ми отговори. Благодаря предварително.

# 1
  • Sofia
  • Мнения: 11 771
Здравей !
Едно , че не знаем какви са хапчетата за да кажем , а и най важното е , че трябва да питаш лекаря си за това .
Успех в бебеправенето ! Simple Smile

# 2
  • София
  • Мнения: 7 718
Противовъзпалителните лекарства и бременността са несъвместими.

# 3
  • Мнения: 636
Скъпа, всякакво хапче може да ти навреди!!! Дори и сироп за кашлица, дето се казва! Не се колебай, а бягай при доктора да ти каже дали можеш да продължаваш с хапчетата. Извинявай за резкия тон, но не искам да съжаляваш след това, както аз - от незнание.
Успех!

# 4
  • София
  • Мнения: 4 264
Защо не видиш тук Трябва да натиснеш drug search, да въведеш името на лекарството и ще ти покаже какъв риск има за плода. Сайтът е на английски.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт