Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 14 юли 2008, 15:49 ч.
  • Преглеждания  966  Мнения  22  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 18
След последната опаковка противозачатъчни хапчета ми дойде нормално (в седемдневния период) и от тогава какво става незнам. Днес е 44 ден на месечния ми цикъл. Правих тест за бременност - отрицателен. По принцип МЦ ми е по дълъг но чак пък толкова........... Нормално ли е след прот. хапчета.

Реклама
# 1
  • UK
  • Мнения: 1 085
При първата опаковка от хапчетат ми вървя 22 дена.Нормално е , след приема на втораа опаковка вси4ко си дойде на мястото.

# 2
  • Мнения: 19 275
и в тази тема ще питам: защо никой не обича да ходи на лекар? проблемът маловажен ли е?

# 3
  • Плевен
  • Мнения: 1 356
Според мен,се консултирай с лекар.
При мен не е имало такова продължително течение.

# 4
  • На 2000км от София
  • Мнения: 2 658
И аz мисля,че най добре на лекар.Аz лично съм пила бая време раzлични противоzачатъчни zаради нередовен цикъл.Такъв ми е бил винаги.Но докато съм пила винаги всичко е било като по упътване,идва ми точно когато трябва,свършва когато трябва,тече колкото трябва и така при всички видове.Така че не zнам,може пък не теб нещо да не ти понася..Успех

# 5
  • София, Младост 1
  • Мнения: 4 354
Авторката на темата трябва да си обясни ситуацията както трябва и да си зададе въпроса както трябва.
Първо, в момента взимаш ли хапчета или си изпила само една опаковка? Каква е била целта на тази опаковка и защо е само една?
Второ, ако пиеш втора опаковка, нали си правиш паузата от 7дни?
Трето, този период от 44дни е период с кървене или без кървене? Като си си правила тест за бременност, си мисля, че трябва да е без кървене.

# 6
  • София
  • Мнения: 39 618
Ами зависи...
Аз пия противозачатъчни за да ми идва навреме и да не правя кисти....при почивките на всяка половин година така ми закъснява - по 1-2 седмици.....
Но ако ти по принцип нямаш хормонален проблем и цикъла ти е що-годе редовен - вероятно нещо не е съвсем в ред.

Бих те посъветвала да си запазиш един час при лекар - преглед и ехограф.
Дано всичко е ок.

# 7
  • Мнения: 5 396
Според мен,се консултирай с лекар.
При мен не е имало такова продължително течение.

Минали са 44 дни и още не и дошъл цикъла, а не, че толкова време кърви.

Колко време си пила противозачатъчни? Ако е било за дълъг период и сега си ги спряла, е нормално да има аномалии докато организма свикне да функционира по естествения начин. Но най-добре ще каже лекарят.

# 8
  • Мнения: 18
От автора: Момичета вие не ме разбрахте (или аз не съм се изказала добре). След дългогодишно  приемане решихме със съпруга ми да си имаме бебче и спрях противозачатъчните. Дойде ми на 01.06 до 05.06 и от тогава не ми е идвало (44 дневен дневен цикъл вече).

ПП Имам запазен час при гинеколога си но имам още няколко дни до него

# 9
  • София
  • Мнения: 39 618
Пожелавам ти тогава хубави новини от лекаря, тестовете не винаги показват вярно Wink

# 10
  • Мнения: 5 396
Значи правилно съм те разбрала. По принцип е нормално, както вече казах, все пак организма дълго време е бил под влияние на външни хормони. Сега трябва известно време за да си възвърне собствения ритъм. Успех.

# 11
  • На тиха улица
  • Мнения: 903
От автора: Момичета вие не ме разбрахте (или аз не съм се изказала добре). След дългогодишно  приемане решихме със съпруга ми да си имаме бебче и спрях противозачатъчните. Дойде ми на 01.06 до 05.06 и от тогава не ми е идвало (44 дневен дневен цикъл вече).

ПП Имам запазен час при гинеколога си но имам още няколко дни до него

Мисля, че яйчниците се опитват да възстановят сами работата си и е нужно време без външно влияние.На мен също ми се е случвал такъв период след спиране на противозачатъчни с цел почивка.

# 12
  • Бургас
  • Мнения: 3 621
От автора: Момичета вие не ме разбрахте (или аз не съм се изказала добре). След дългогодишно  приемане решихме със съпруга ми да си имаме бебче и спрях противозачатъчните. Дойде ми на 01.06 до 05.06 и от тогава не ми е идвало (44 дневен дневен цикъл вече).
ПП Имам запазен час при гинеколога си но имам още няколко дни до него
Мисля, че яйчниците се опитват да възстановят сами работата си и е нужно време без външно влияние.На мен също ми се е случвал такъв период след спиране на противозачатъчни с цел почивка.

А само един тест ли си направи, я за всеки случай си направи още един, може и да се изненадаш. Пожелавам ти да е резултата който искаш

# 13
  • Варна
  • Мнения: 617
Не ми се е случвало, като спрях хапчетата нищо не се промени, докато забременея де

# 14
  • Мнения: 9 817
Според мен,се консултирай с лекар.
При мен не е имало такова продължително течение.

И при мен също.
Пък и не е безопасно за здравето.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт