Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Клюкарник
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 712 отговора


Мнения: 1 553
Зачетох се в една стара тема за скъпите магазини и лошото обслужване,и тъкмо реших и аз да напиша нещо,но се оказа,че вече е твърде изостанала,за това отварям тази нова тема,с желание да разширим периметъра на недоволство,като включим и заведения и салони за красота,фитнес-зали,солариуми и т.н.Защото ми прави впечатление,че качеството на обслужване е ниско не само в магазините,и изобщо не само в скъпите,макар ,че всеки очаква точно в тях поне да те обслужат както подобава.
Ще започна и аз от вечния въпрос на всяка продавачка "Нещо определено ли си търсите?" и не мога да си обясня две неща-кой изобщо ги кара да го задават,на тях ли все пък така им идва на езика или просто не могат да намерят друг,по-приятен начин да ти обърнат внимание?А второто нещо е-защо изобщо трябва да давам обяснение какво си търся,и дали изобщо нещо си търся?На този въпрос от край време вече не отговарям,защото ако го направя започват да ме заливат с информация и да ми предлагат стока,която и без това ще я видя,докато разглеждам,но сега вече ще трябва да давам и обяснение защо точно това или онова не е това,което имам предвид.
Според мен е достатъчно да поздравят клиента и да го оставят той да зададе въпросите си,ако изобщо му изникнат такива.
Друга върховна глупост е "Ако нещо си харесате,можете да го пробвате".Това мисля е пределно ясно,и няма нужда да се съобщава,по-лошото е,когато го пробваш и не се харесаш,връщайки го на продавачката първо чака задължително обяснение защо не го вземаш,след което е особено отегчена от факта,че няма да купиш.И в крайна сметка излиза,че са свръх любезни,та чак досадни на влизане,и ужасно неуважителни на излизане-няма довиждане,няма заповядайте отново.Преди месец в Пловдив ми се случи даже,след като пробвах две рокли и не се харесах в нито една,като ги дадох обратно на продавачката,тя ги захвърли с такава злоба на пода на магазина,че направо онемях! newsm09
За това и аз приветствам големите магазини в търговските центрове,че можеш да си разгледаш на воля,ако в нещо не се харесаш просто да го оставиш обратно и да си излезеш без да те убият с поглед.
Цитирай

София

Мнения: 2 403
Аз за продавачките по-добре да си трая  Laughing.
Но ще споделя какво много, ама много ме дразни в салоните - това, че фризьори, козметички, маникюристки, масажистки и пр. не спират да мелят. А аз ги посещавам и терапевтично, както  повечето жени, искам просто да мълчат и да си вършат работата.
Цитирай

в офиса

Мнения: 737
Когато пък поискахме да ни опаковат останалата храна за вкъщи в един от популярните рибни морски ресторанти ни подхвърлиха мимоходом едно празно пликче 35 35 35
Въобще обслужването беше на "високо ниво" 35 35 35
Цитирай


Мнения: 103
В магазините ме дразни това, че продавачките непрекъснато вървят след клиентите уж услужливо, чак ми се отщява да влизам в магазините, в заведенията ме дразни че сервитьорките почти никога нямат стотинки и си закръглят сметката нагоре, в салоните нищо не ме дразни, ходя винаги при една и съща фризьорка която ми е и приятелка.
Цитирай


Мнения: 1 553
Аз за продавачките по-добре да си трая  Laughing.
Но ще споделя какво много, ама много ме дразни в салоните - това, че фризьори, козметички, маникюристки, масажистки и пр. не спират да мелят. А аз ги посещавам и терапевтично, както  повечето жени, искам просто да мълчат и да си вършат работата.
Не само,че не спират да мелят,ами и мелят по адрес на клиентите си,и то в присъствието на други клиенти.И по правило след известно време започват да стават прелюбопитни,да се интересуват къде и какво работиш,и т.н.
Цитирай

Ямбол

Мнения: 19 077
Нищо не ме дразни. Не посещавам магазини, заведения и салони, в които има неприятни хора. Само веднъж мога да се объркам, после не повтарям. За моя радост невъзпитаният персонал е почти на изчезване, поне за моя град. Фризьорката ми не ми задава излишни въпроси, много е приятна и направо ми чете мислите, когато тръгна да й обяснявам какво искам.
Цитирай

Варна

Мнения: 2 386
Оооо в магазините на тези дежурн реплики вече не обръщам внимание.Но да ви кажа,била съм управител на луксозен магазин и тези безумни реплики бяха по поръчение на собствениците.Те държаха така да се досажда на клиентите.Трябваше ми много време да обясня на персонала,че клиента е човек и се дразни от такива плоскодънни любезности.
Не обичам модните салони.В тях всички се обсъждат още докато излязат от салона и то пред другите клиенти.Ама клюкаренето е в най-дребни детайли.Посещавам само 2 салона,където и двете фризьорки са ми близки и поне имат добрия вкус да не коментират клиентите си в чуждо присъствие.
Преди години отивам за първи път в едно козметично студио и маникюристката след 10 мин започва да ме разпитва какво работя и мъжа ми с какво се занимава Shocked Shocked  Shocked
Цитирай

София

Мнения: 635
За магазините съм без коментар, на моменти ми се отщява да пазарувам.
Фризьорката ми е приятелка, така че нямаме проблеми откъм мелене. Е, обсъжда някоя и друга клиентка понякога, но само в крайни случаи.
Заведенията....и там почти без думи, само ми изникна една прясна случка, поради която вече не ходя в кафенето до нас. 15-ина годишната сервитьорка последния път си позволи да изкоментира приятелката ми, която току-що си беше тръгнала. Адски злобно, и то на висок глас. Няма и да стъпя скоро.
Цитирай

гр. Пловдив

Мнения: 6 060
Пловдив е прочут с простотиите на продавачките си. Те са легенда просто.  Smile
Бях се загледала в рокля на витрина и минаваме с мъжа ми после и влизаме и той пипа роклята, а отсреща някакво умно същество се зъби "не пипайте витрината"... Голяма грешка. На глупавият турски боклук, който струва 20 евро, а тя ми го продава за 130 лв. Гледах го заради цвета и кройката, защото ми се беше приносило точно такова и щях да хвърля доста труд докато убедя мъжа ми да даде тези пари за този боклук. Провачката много го улесни. ОК, като не искаш да ти пипат витрината, ами скочи хвани я същата рокля от другаде, пък ми я донеси, и тогава помоли да не пипат витрината, ами да гледат тази. Откъде толкова акъл обаче?
Има 5 магазина на нашата Главна, в които никога не влизам заради малоумните продавачки. И забелязвам всичките на някакви псевдобизнесмени, които препродават боклуци на петорни цени. Марките вече държат на обслужването и то много и си обучават хората да не досаждат, имам  приятел, който е управител на много голяма верига със супер марки, е няма друг такъв, няма нещо, което не може да ти продаде и то по такъв елегантен начин, че просто е виртуоз. Рибата мирише откъм главата.
Цитирай


Мнения: 3 574
Дразни ме когато говорят помежду си клюки или когато фризьорката ме остави, за да говори по телефона. С другото свикнах и не ми прави впечатление. Когато са крайно нахални ставам кучка от класа.  Twisted Evil
Цитирай

където ми видят очите

Мнения: 205
Във фризьорските салони ме дразни непрекъснатото говорене на фризьорките.Отишла съм там да ми оправят косата, а не на празни приказки.
В магазините има много неща, които ме дразнят-когато поздравя, да не ми отговорят, да ме питат "нещо определено ли търсите",когато пробвам нещо и не го взема-"какво стана?"-какво ли може да е станало Tired
Цитирай

Там,където се събуждам щастлива.

Мнения: 4 985
Киселите физиономии в магазините. Много рядко пазарувам вече в наш магазин. И този ужасен навик да пушат и пият кафе пред магазина, а аз като вляза и все едно им разтурям седянката. 
Цитирай

София

Мнения: 2 160
Но ще споделя какво много, ама много ме дразни в салоните - това, че фризьори, козметички, маникюристки, масажистки и пр. не спират да мелят. А аз ги посещавам и терапевтично, както  повечето жени, искам просто да мълчат и да си вършат работата.
Това е моят ужас.
Непрекъснато си сменям фризьорките, защото всички, на които попадам, се оказват с махленски манталитет, а това ужасно ме дразни.  ooooh!
Цитирай

София

Мнения: 256
Днес буквално избягах от магазина на Ив Роше на Графа, бях единствения клиент и една от двете продавачки постоянно ме следеше с поглед и щом направех крачка се преместваше и тя. Постоянно усещах как е забила поглед в гърба ми и не ме изпуска, брррр.... ужас. Чувствах се като престъпник. Врътнах се и излязох.
За думи като мерси, моля, заповядайте и приятен ден няма нужда да споменавам, колко рядко ги чувам, особено в супера и на други такива места за ежедневно пазаруване.
Цитирай

по Света

Мнения: 1
Я и аз да се запиша.
Прибрахме се преди седмица от море.
Масово по магазините са оплакваха, че няма хора,
но не си правиха и най малкия труд да задържат и тези, които са там.
Страшно озъбени и некултурни са и тези по заведенията.
Моя мъж отказва вече да ходи по заведения. Вечно нещо объркват,или е развалено и се правят на луди....
П.П.А за досадните прадавачи,да знаете че повечето големи вериги си имат продажбени диалози.
Хепи,Глобул и др.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 712 отговора