Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Алтернативна медицина
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Пловдив

Мнения: 611
ПРЕДВАРИТЕЛНО СЕ ИЗВИНЯВАМ ЗА ДЪЛГИЯ ПОСТ..
Моля да ме извините, но имам нужда от вас.
Имам е-коли, но по принцип вече ми писна от гинеколози.
Откакто получих преди 4 години гъбички така се влачех - лекува ме една, всяка седмица нова микробиология - едни бактерии се махат, други излизат и така три-четири месеца...
Накрая уж ми мина... После като получих пак гъбички, та 3 години ги влача - то не бяха антибиотици, то не бяха гинеколози един след друг, микробиологии, свещички.....
Накрая се ядосах и четох много за хомеопатията - отидох на хомеопат. Тази жена за два месеца с лекарство за 3 лв ми излекува тези тъпи гъби, като цяло организма ми се повлия много добре, да не говорим, че и разговорите ми с нея ми влияеха много добре психически - все едно бях на психолог.
Сега през февруари реших да ида при един гинеколог по каса да ми пусне хормоните. Той ми пусна и микро ( а аз нямах някакво течение или събреж) - оказа се бактериална вагиноза и е-коли. Почна той да ме лекува - по антибиограма - на другата микро - бактериална вагиноза, гъбички  , друга бактерия, после пак антибиотик, - микро - бакт. вагиноза, е-коли..
И на мен вече ми писна - звъннах на тази хомеопатка и за мое най-голямо разочарование тя ми каза, че има други планове и вече не практикува.  Тогава влязох и в болницата и ми пуснаха и там микро - и излезе е-коли. Лекуващият ми лекар е ендокринолог - в ендокринологична клиника бях- каза ми, с антибиограмата да ида на гинеколог - той да ми изпише лечение.
Но аз реших да ида при хомеопат, че ми писна от целуя този омагьосан кръг.
Намерих името, във форумите, препоръка и от приятел и отидох при друга лекарка. Говорихме с нея - бях доволна, изписа ми два вида лекарства - хомеопатични. Едните ги пия вече трета седмица ( а трябва месец), а другите само на 15-ти и 30-ти ще ги пия. Да, но вчера и днес ми се засили малко паренето и най-притеснителното за мен беше, че вчера и днес на два пъти като се избърсах на хартийката имаше течение с бледорозов оттенък. Няма нищо общо с червено и кръв, предстои ми ову - не е цикъл и аз се притесних и звъннах на хомеопатката. Обясних й и я питах дали е притеснително и дали е от лекарствата. Тя като ми се опули - нищо не можела да каже - да съм идела на гинеколог  като много добре знае, че не искам да ходя и той ще ми изпише антибиотик. И какво да кажа като ида при него - че се лекувам с хомеопатия - той да ми се изсмее и да ме наблъска пак с антибиотици.    Тъпанарка.  Как така откъде да знае - нали тя ме лекува и би трябвало да знае това лекарство как действа. Да съм изчакала 2 дни и ако го има да ходя на гинеколог.  А аз нали отивам утре на море.....
Незнам какво да правя, милички, имам нужда от съвет...
Нито да спирам лекарствата - все пак какъв ефект ще имат изобщо... Нито да ходя на гинеколог, а да се притеснявам по време на почивката - голяма почивка - няма що...
Отчаяна съм - моля ви дайте ми съвет какво да правя, защото ще се побъркам.........
Цитирай

София

Мнения: 1 655
Отиди на гинеколог, пък не пий антибиотиците които смяташ, че ще ти изпише. Хомеопата няма как да знае какво е това 'розовото'.
А, да, намери си класически хомеопат, по-добрия вариант е!
Цитирай

Пловдив

Мнения: 611
Отиди на гинеколог, пък не пий антибиотиците които смяташ, че ще ти изпише. Хомеопата няма как да знае какво е това 'розовото'.
А, да, намери си класически хомеопат, по-добрия вариант е!
Благодаря ти, миличка! Hug
За гинеколога незнам - утре рано сутринта уж заминаваме на море...  SadКога да ида.... Sad
А относно класически - едното лекарство е на боарон - но монопрепарат - колибацилинум и трябва да го пия един месец.
А другото е по класическата хомеопатия - цикламен и трябва да го пия само на 15-ти юли и 30-ти юли.
А относно розовото - все пак се надявах, че като изписва лекарства знае как влияят....
Цитирай


Мнения: 2 176
Не се безпокой, нищо толкова страшно няма да се случи за едно море.
Трудно е някой в този момент да те успокои, но напразно се ядосваш, хомеопата е прав. По принцип всички секреции от организма, особено след прием на лекарство, са нормални. Очаква се той да се "чисти".
Но е хубаво да те види гинеколог, за да отхвърли евентуални други причини като раничка и пр.

Мога да ти кажа само, че първото ти лекарство е изопатично и е нозод (приготвено от Е. коли). Бъди сигурна, че от него бактерията ще се изчисти 100%, без да пиеш антибиотици. И това че е произведено от Боарон не бива да те притеснява. То обаче няма да повлияе тенденцията, която при теб е от доста време. Т.е. не е гаранция, че бактерията няма да рецидивира. Това трябва да свърши другото лекарство, ако е правилно подбрано. Това вече зависи от хомеопата. Дай му време и не се отказвай толкова лесно.

Успех  bouquet

П.П. Възможно е след приема на лекарството да се усилят съществуващите вече симптоми. Те ще отшумят сами за няколко дни.





Цитирай

Пловдив

Мнения: 611
Не се безпокой, нищо толкова страшно няма да се случи за едно море.
Трудно е някой в този момент да те успокои, но напразно се ядосваш, хомеопата е прав. По принцип всички секреции от организма, особено след прием на лекарство, са нормални. Очаква се той да се "чисти".
Но е хубаво да те види гинеколог, за да отхвърли евентуални други причини като раничка и пр.

Мога да ти кажа само, че първото ти лекарство е изопатично и е нозод (приготвено от Е. коли). Бъди сигурна, че от него бактерията ще се изчисти 100%, без да пиеш антибиотици. И това че е произведено от Боарон не бива да те притеснява. То обаче няма да повлияе тенденцията, която при теб е от доста време. Т.е. не е гаранция, че бактерията няма да рецидивира. Това трябва да свърши другото лекарство, ако е правилно подбрано. Това вече зависи от хомеопата. Дай му време и не се отказвай толкова лесно.

Успех  bouquet

П.П. Възможно е след приема на лекарството да се усилят съществуващите вече симптоми. Те ще отшумят сами за няколко дни.







Миличка, нямаш представа колко ме успокои... Hug Hug Hug
Толкова имах нужда от това.....  bouquet Hug  bouquet
Относно раничката - едва ли е това - честно казано това, което ме притесни е съвсем бледо - оттенък на розово по-скоро и то не през целия ден - и изобщо нямам нищо на бельото. Само като се избърсах един път на хартийката видях този оттенък. И оттогава все ходя и се бърша и няма нищо такова...
Незнам...
Ох, аз по принцип съм твърде импулсивна и бързам да се шашкам и да правя изводи - горката хомеопатка - такива мислени псувни изяде...
Не заради това, а заради отношението и малко по-стреснатия тон.
Ама както казваш ще й дам шанс - и без това сега не мога нищо да направя - нито да спра лекарството, че имам още 1 седмица, основното - на 30ти трябва да го изпия и така...
Така че ще се опитам да се успокоя и да си изкарам хубава почивка - благодарение на теб.
Само дето незнам дали ще влияе на бебеправенето - защото имах толкова омразна забрана от 6 месеца, заради уж проблеми със щитовидната жлеза, която впоследвствие се оказа ненужна Mad
От миналия месец имам вече зелена светлина, но като излезе микробиологията и се видя е-коли вомия ми ендокринолог ми каза, че не е опасно и да не лекуваме сега, а да използваме овулацията, че да не губим месеца, а после да ида на гинеколог да ми изпише антибиотик според антибиограмата.
В крайна сметка не идох на гинеколог, а при хомеопат. Питах я дали трябва и той да се лекува, че вече ги няма омразните гуми Mad и дали пречи на забременяване - лекарството и бактерията. Тя каза, че не - че не трябва да го лекуваме , че не е въпроса самата бактерия, колкото липсата на имунитет в моя организъм и че трябва да го съставим.
Та дега незнам дали да се надявам...
Ще се радвам ако коментираш.
Прегръщам те.
Hug
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.