Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Проблемно забременяване
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Пловдив

Мнения: 616
ПРЕДВАРИТЕЛНО СЕ ИЗВИНЯВАМ ЗА ДЪЛГИЯ ПОСТ..
Моля да ме извините, но имам нужда от вас.
Имам е-коли, но по принцип вече ми писна от гинеколози.
Откакто получих преди 4 години гъбички така се влачех - лекува ме една, всяка седмица нова микробиология - едни бактерии се махат, други излизат и така три-четири месеца...
Накрая уж ми мина... После като получих пак гъбички, та 3 години ги влача - то не бяха антибиотици, то не бяха гинеколози един след друг, микробиологии, свещички.....
Накрая се ядосах и четох много за хомеопатията - отидох на хомеопат. Тази жена за два месеца с лекарство за 3 лв ми излекува тези тъпи гъби, като цяло организма ми се повлия много добре, да не говорим, че и разговорите ми с нея ми влияеха много добре психически - все едно бях на психолог.
Сега през февруари реших да ида при един гинеколог по каса да ми пусне хормоните. Той ми пусна и микро ( а аз нямах някакво течение или събреж) - оказа се бактериална вагиноза и е-коли. Почна той да ме лекува - по антибиограма - на другата микро - бактериална вагиноза, гъбички  , друга бактерия, после пак антибиотик, - микро - бакт. вагиноза, е-коли..
И на мен вече ми писна - звъннах на тази хомеопатка и за мое най-голямо разочарование тя ми каза, че има други планове и вече не практикува.  Тогава влязох и в болницата и ми пуснаха и там микро - и излезе е-коли. Лекуващият ми лекар е ендокринолог - в ендокринологична клиника бях- каза ми, с антибиограмата да ида на гинеколог - той да ми изпише лечение.
Но аз реших да ида при хомеопат, че ми писна от целуя този омагьосан кръг.
Намерих името, във форумите, препоръка и от приятел и отидох при друга лекарка. Говорихме с нея - бях доволна, изписа ми два вида лекарства - хомеопатични. Едните ги пия вече трета седмица ( а трябва месец), а другите само на 15-ти и 30-ти ще ги пия. Да, но вчера и днес ми се засили малко паренето и най-притеснителното за мен беше, че вчера и днес на два пъти като се избърсах на хартийката имаше течение с бледорозов оттенък. Няма нищо общо с червено и кръв, предстои ми ову - не е цикъл и аз се притесних и звъннах на хомеопатката. Обясних й и я питах дали е притеснително и дали е от лекарствата. Тя като ми се опули - нищо не можела да каже - да съм идела на гинеколог  като много добре знае, че не искам да ходя и той ще ми изпише антибиотик. И какво да кажа като ида при него - че се лекувам с хомеопатия - той да ми се изсмее и да ме наблъска пак с антибиотици.    Тъпанарка.  Как така откъде да знае - нали тя ме лекува и би трябвало да знае това лекарство как действа. Да съм изчакала 2 дни и ако го има да ходя на гинеколог.  А аз нали отивам утре на море.....
Незнам какво да правя, милички, имам нужда от съвет...
Нито да спирам лекарствата - все пак какъв ефект ще имат изобщо... Нито да ходя на гинеколог, а да се притеснявам по време на почивката - голяма почивка - няма що...
Отчаяна съм - моля ви дайте ми съвет какво да правя, защото ще се побъркам.........
Цитирай


Мнения: 219
Може ли да попитам дали и мъжът ти се лекува и ползвате ли презерватив през, това време?
А иначе и според мен е по-добре да отидеш на гинеклог. Ако трябва при друг, щом на сегашния му нямаш доверие.
Цитирай

Бургас

Мнения: 3 244
И аз мисля че мъжът ти трябва да се лекува заедно с теб, предполагам и той си е пускал изследвания за да се види дали няма гъбички , а това с паренето и зацапване ми звучи като цистит . Най-добре да намериш добър гинеколог на който да имаш доверие . Успех  Hug
Цитирай

Пловдив

Мнения: 616
Може ли да попитам дали и мъжът ти се лекува и ползвате ли презерватив през, това време?
А иначе и според мен е по-добре да отидеш на гинеклог. Ако трябва при друг, щом на сегашния му нямаш доверие.
Да мила, по принцип от ноември месец се пазим с презерватим заради забрана от ендокринолог заради проблеми със щитовидните хормони. Sad От февруари месец съм с този проблем и тогава пак се пазехме - дори тогава лекувахме и него - въпреки, че сме нямали контакт.
А относно гинеколог- нямам сегашен, защото смених много и никакъв резултат.
И аз мисля че мъжът ти трябва да се лекува заедно с теб, предполагам и той си е пускал изследвания за да се види дали няма гъбички , а това с паренето и зацапване ми звучи като цистит . Най-добре да намериш добър гинеколог на който да имаш доверие . Успех  Hug
Ами със сигурност не е гъбички - защото последната ми микробиология показа само е-коли, а имах тези оплаквания с паренето. Честно казано винаги като съм имала гъбички имам сърбеж, никога не ми е парело ( и то не ми пари при уриниране), започна да ми пари след първите лекарства и гинекологът тогава ми каза, че може да е от флажила, милото също се оплака, че му припарило към края на лечението с флажила ( то неговото беше профилактично лечение) и така. А след флажила и лекарствата излезе е-коли, аз попитах доки дали е цистит, а той ми каза, че дори и да е било от ципрофлоксацина трябва да се повлияе, че тогава такова пиех...
А това розовото - то дори не е розово, ами като оттенък и нямам по бельото - само като се избърсах и на хартията и то само един път днес. Оттогава като ходя и все гледам и няма нищо...
Вече незнам какво да правя...
Ще се радвам да коментирате и този път Confused
Цитирай


Мнения: 219
Ако сега ти пари при уриниране, може наистина да е цистит. Или да си изхвърлила някоя песачинка от бъбреците, която пък може да те е наранила и от това да са розовите следи.
Но все пак отиди на лекар. Защото ако проблема е в отделителната система и те хване някоя голяма криза, ще стане по-лошо. Болките са доста силни.
Стискам палци да се оправиш бързо  Praynig
Цитирай


Мнения: 297
здравей.
при мен поне като по закон ако пия флажил ми се появява или парене или гъбички.а и по принцип при по продължително приемане на антибиотици често се появяват-в такъв случай на мен ми помага клотримазол.гъбичките не винаги сърбят-друг техен признак е гъсто бяло или бледо розово течение или понадуване или парене след полов акт.може би да направиш и един ехограф за бъбреците-както е казала iri_is може да е имало песъчинка.мога само да ти препоръчам да си правиш вагинални промивки с ТРИКЛОБАКТЕР да те поуспокои докато си намериш лекар.
дано се оправиш бързо.
 Hug
Цитирай

Бургас

Мнения: 356
здравей,naskomimi!
допреди 1год имах точно същите проблеми с антибиотици,гъбички и вс.бактерии които изброяваш в този ред като при теб за около 2-3год,но...моята гинеколожка постоянно ми изписваше флажил ваг+фасижин орално и забелязах,че тъпча на едно място newsm78,смених гинеколога и лечението с макмирор ваг.глоб+орални за 2-мата и външни промивки с ТРИКЛОБАКТЕР и след това лактофем ваг.глобули заради бакт.вагиноза-малко по-дълго беше това лечение,но...с резултат голям  Hug!
А това розовото за което споменаваш е от свещичките които поставяш във влагалището,особенно ако са флажил 500mg за 10дни май бяха! Tired
това е 100% защото и при мен се е получавало и съм звъняла под тревога на док
цистита за който говорите е съпроводен с парене,щипане,болки ниско долу с чести позиви за пишкане и в най-лошия вариант придружен  с капки кръв-поне аз през този ад минах преди доста години!
моят съвет е да не спираш лечението и на морето като идеш да избягваш да стоиш с мокър бански и по-възможност по-малък престой във водата/басейн,море няма значение/

лека ваканция ти пожелавам и ! Hug

Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.