Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Семейни отношения
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

София

Мнения: 138
Подадохме молба за спиране на телефонен пост на 15.05,казаха ,че имаме месец време за размисъл -до 15.06,тогава го спирали окончателно.Платихме си абонамента за май месец,но днес получих съобщение и за юни.Телефонът е изключен в деня на подаване на заявлението.Позвъних на телефона за справки и ми казаха да си платим парите,след това да попълним молба и ще ни ги върнат.Да ама на мене ми е далече мястото,където мога да попълня тази молба,пък и време за губене нямам-14 лева не са толкова много пари,но и на нас никой не ни ги дава  просто ей така. Въпросът ми е ако не платя -какво следва,ще ме съдят ли?
Цитирай


Мнения: 4 518
Има определена минимална сума, под която не могат да ви съдят.
И тя е доста над 14 лева.
Няма такъв термин в отношенията на БТК с абонатите си - спиране на телефонен пост.
Има закриване, временно изключване.
Цитирай

София

Мнения: 432
Нищо няма да направят. Още повече, че ти си платила две сметки напред. Със самото пускане на тел. пост плащаш една сметка като депозит и една за следващия месец.
Цитирай


Мнения: 4 518
След закриване ти връщат предплатената абонаментна такса.
Цитирай


Мнения: 491
След закриване ти връщат предплатената абонаментна такса.

Връщат, ама друг път! Crossing Arms
Приключих отношения с тях преди няколко месеца и хич не съжалявам!!!
Цитирай

in the boulevard of broken dreams

Мнения: 1 517
Ще използвам темата и аз да се оплача от тях. Повече от седмица нямахме интернет в офиса. Голяма фирма сме, с много контакти в чужбина и без нет е ад. Минали понеделник се обадих в БТК на 0800100 и ги уведомих. Пуснаха го едва вчера късно слетобед и то след като шфката ми писа на Генралния Директор на БТК!!!. Всеки дензвънях и питах оператпроте какво става: "Работят по въпроса" или "Имате голям поблем на голям участък и следва подмяна на кабели"....нищо подобно. Вчера питах техника, който отговаря за нашия район кога са му казала за повредата. В СЪБОТА !!!!!!!!!!!!!!! Понеже тогава е дежурен в нашия район. През другото време няма деурен за района.

Нямам думи...
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.