Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 24 юли 2008, 08:40 ч.
  • Преглеждания  696  Мнения  7  Онлайн  1
Отговори
  • Стара Загора
  • Мнения: 488
Искам да направя повече дупки в силиконов биберон на Авент, обаче не съм сигурна че ще се получи нещо. Ако някой има опит в това нека го сподели Simple Smile

Реклама
# 1
  • София
  • Мнения: 6 098
А защо просто не си вземеш следващ номер биберон?  Авент предлагат с по 2,3,4,6 дупки и чертичка с позиции.
Силиконовите биберони не са, като каучуковите. Те се цепят при опит да ги пробиеш с игла, или става дупка, дето все едно я няма.

# 2
  • Попово
  • Мнения: 687
пробвай с нагорещена игла, но най-добре вземи следващ номер биберон Peace

# 3
  • Стара Загора
  • Мнения: 488
Просто исках да ползвам тези с по една дупка който си останаха неизползвани, а пък силикона си е малко странно нещо.

# 4
  • София
  • Мнения: 2 178
С дебела нагорещена със запалка игла става.
Но няма да се получи толкова добре, ако просто се вземе следващият номер биберон.
Но нищо не пречи да пробваш.

# 5
  • София
  • Мнения: 1 185
С нагорещена игла, както са те посъветвали, но внимавай да не стане много голяма, че ще се дави дечко и пак няма да можеш да ги ползваш!

# 6
  • Стара Загора
  • Мнения: 488
Много съм доволна от резултата  Sunglasses Sunglasses Sunglasses

Дупчиците стават перфектни, но с дебела игла(студена) иначе не пропускат почти нищо. Нажежената игла само пари и оставя черни следи та мих и изварявах след това.

Благодаря ви за всичко  Hug

# 7
  • някъде там
  • Мнения: 1 430
моите опити с игла бяха безуспешни

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт