Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 25 юли 2008, 13:24 ч.

парадокс във Фокс Бургас

  • 1 988
  • 22
  •   1
Отговори
  • Burgas
  • Мнения: 183
нали има намалене във Фокс, та и аз да напазарувам дрешки за госпожицата. освен дрешките и взех  2 шапки. не ги премерих, тъй като детето беше с баба си навън и не успях да ги извикам(което се оказа мой пропуск). попитах дали ако не станат мога да ги сменя, отговориха ми че няма проблем. едната шапка не стана и съответно влязох да я върна(бавих се не повече от 2-3 мин). нямаше същият модел затова избрах друг. като и двете шапки бяха намалени на 5,99. на касата обаче се оказа, че трябва да доплатя 3лв. понеже шапката, която взимам преди намалението е била с 3 лв по скъпа! казано по друг начин ако си я купя ще ми струва 5.99лв.,  а понеже сменям друга (която съм купила за 5.99 2 мин по-рано)   сега ми струва 8.99! това била политиката на магазина!!! просто нямам думи! в крайна сметка доплатих 3-те лв, нямах време да търся артикул които хем да е намален на същата цена, хем преди намалението да е струвал колкото моя! не съм за 3 -те лева, но не мисля че е нормално  newsm78
съжалявам за дългия пост Embarassed , просто имах нужда да споделя !

# 1
  • Бургас
  • Мнения: 673
Мога само да кажа, че обслужването в магазина куца. Аз съм се зарекла да не влизам там заради "любезно" отношение.

# 2
  • Бургас
  • Мнения: 441
и аз  Mr. Green

# 3
  • София
  • Мнения: 653
Това и в софийския Фокс беше така - чух продавачките да коментират, че е заради софтуера, който ползват. Което не ги оправдава, де...

# 4
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 538
нали има намалене във Фокс, та и аз да напазарувам дрешки за госпожицата...

Защо не върна и двете шапки (цялата покупка) - взимаш си парите обратно, веднага грабваш вярната шапка + новата и отново ползваш обявеното намаление за новата комбинация?

# 5
  • Мнения: 4 785
Много тъпо от тяхна страна! Ей заради такива простотии мога  да се откажа да пазарувам от някой магазин.

# 6
  • Burgas
  • Мнения: 183
tigar-migar въобще не се сетих за това признавам си  Embarassed ! бях толкова възмутена! можех и да си взема малката шапка, и да я подаря на някое по-малко детенце , но не разсъждавах адекватно в момента!
bissera действително обслужването винаги е било лошо,  но това беше върха!
Dandelion и на мен ми казаха, че не могат да излъжат софтуера, ама е смешно все пак е голяма верига, а с такава "политика" според мен се излагат!
вече ми мина де, но занапред ще си помисля мнооого дали въобще да влизам в този магазин  Crossing Arms

# 7
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 538
Е, за пазар се изисква хладнокръвие и спокойствие... досега нервите не са ми помогнали никога! Grinning
То при тези настървени търговци друго не помага - всеки трябва да си търси правата, защото не са гарантирани по условие...

# 8
  • на морския бряг
  • Мнения: 1 672
Мога само да кажа, че обслужването в магазина куца. Аз съм се зарекла да не влизам там заради "любезно" отношение.
и аз не съм доволна , а имам наблюдение от дрешките които имам от там че много бързо избеляват незнам вие на какво мнение сте - за мен не са качествени ,а иначе цените им са  Shocked

# 9
  • софия
  • Мнения: 7 282
нали има намалене във Фокс, та и аз да напазарувам дрешки за госпожицата...

Защо не върна и двете шапки (цялата покупка) - взимаш си парите обратно, веднага грабваш вярната шапка + новата и отново ползваш обявеното намаление за новата комбинация?

това с връщането на стоки в БГ никога не ми се е получавало Confused

# 10
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 538
... това с връщането на стоки в БГ никога не ми се е получавало Confused

О-хо, става и още как!  Laughing
Само трябва да поставяш твърдо въпроса и разбира се да имаш основание, не само хей така!

# 11
  • Бургас
  • Мнения: 96
Има много красиви дрешки, но и аз мисля, чеса некачествени... Много сме май недоволните от този магазин!

# 12
  • София
  • Мнения: 907
Хм, доста странно звучи това, което са те накарали да направиш. Като се замисля на техните касови бележки винаги се изписва редовната цена на стоката и после намалението. Може би заради това се е получило така, но по-скоро би търябвало да ти откажат да заменят двата продукта, отколкото да искат да им доплатиш 3 лв.

Поне вече всички ще знаем, че ситуацията е такава, благодаря, че го сподели! Иначе аз съм доволна от дрехите им, но пазарувам от там предимно при намаления, иначе са ми скъпи.

# 13
  • Мнения: 34
дрехите в този магазин са хубави на вид,но качеството не им е на ниво,а замяна е почти невъзможно да се направи.

# 14
  • Бургас
  • Мнения: 307
Преди седмица купих на сина ми няколко неща от там,включително и боксерки,платих набързо и отидох на едно близко кафе,където ме чакаше мъжът ми с беба.Там отворих покупките и се оказа ,че в бързината съм взела вместо боксерки слипчета,и то доста по-голям номер Crazy,върнах се веднага(след около 5 минути) със слипчетата и касовата бележка и попитах възможно ли е да ми ги сменят и ако се наложи евентуално да доплатя.Веднага ми ги смениха без никакви проблеми,не съм доплащала нищо,само оставих касовата бележка.Може би зависи от продавачките не знам newsm78

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт