Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Дом
Дом
15 224 членове Включете се
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 23 отговора


Мнения: 82
Момичета, имаме сериозен проблем с хладилника ни марка Whirlpool (no frost). Напоследък не изстудява храната в хладилната част. Мирише ужасно като го отворя, а вътре няма никаква развалена храна, само пакетирани млека, кашкавали, царевица. Дори имахме проблем, че пиукаше постоянно, и извикахме майстор от фирмата. Уж обясни,че замръзвал някакъв реотан в камерата и от там студения въздух не можел да слиза долу в хладилната част. Смени някакво реле и си отиде. Каза два-три дни да стои отворен да се размрази. Така и направихме и сега отново, даже по-зле стана с тази ужасна миризма. Какво да правим. Пак ще им се обадя на сервиза, но мисля, че сбъркахме с марката..може би трябваше да вземем Либхер...
Цитирай


Мнения: 82
моделът на хладилника е Whirlpool ARC-4110IX.
Цитирай


Мнения: 4 134
Аз имах подобен проблем но със съвсем друга марка и модел - на Самсунг. Поради тотална некадърност на техниците от Пан Сервиз седяхме един месец без хладилник и в момента сме с нов, защото въобще не можаха да отстранят проблема! Но както казах хладилникът ми е съвсем друг, така че може и да не е същата повреда.
Цитирай


Мнения: 82
бих го сменила с нов, но мисля, че поне 3 пъти трябва да дойдат от сервиза...нямам идея как става, същия ли взимаш пак или друга марка си избираш. Ние сме го купували от Техномаркет.
Цитирай


Мнения: 79
това с трите дефекта за да смените уредът вече не важи
трябва да имате предявена рекламация в магазина откъдето е закупен хладилникът
търговецът е длъжен до 30 дена да реши проблема ако не да ви даде нов или да ви върне парите
това е според новия закон за защита на потребителите
така че още утре в магазина и гледайте да ви запишат в книгата за рекламации
Цитирай


Мнения: 82
как може да ни реши проблема техномаркет? нали уърлпоол имат оторизиран сервиз и те се занимават с ремонтите?
Цитирай


Мнения: 79
ако сте в гаранция Техномаркет ще ви реши проблема в рамките на тези 30 дни  защото ако не го реши можеш да отидеш в Комисията за защита на потребителите и като кажеш номерът на рекламацията и от коя дата е и ако е изтекъл 30 дневния срок и проблемът не е решен ще им съставят акт така че те имат интерес твоят хладилник да функционира нормално
Но пак повтарям ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да те впишат в книгата за РЕКЛАМАЦИИ-длъжни са
Цитирай


Мнения: 607
Вместо да пускаш тема звънни в сервиза. Ако там не реагират, потърси друг сервиз. Хладилниците не са толкова сложни устройства и ще се разбере какво му е.
Цитирай


Мнения: 4 134
бих го сменила с нов, но мисля, че поне 3 пъти трябва да дойдат от сервиза...нямам идея как става, същия ли взимаш пак или друга марка си избираш. Ние сме го купували от Техномаркет.
Не, може би си ме разбрала погрешно  Smile Хладилникът ни е на три години, следователно не е ев гаранция и пихме една студена вода, като си купихме нов за наша сметка! Това с подмяната от магазина и на мен ми е интересно, ще следя темата, зер сега имам новв гаранция!
Цитирай


Мнения: 82
Вместо да пускаш тема звънни в сервиза. Ако там не реагират, потърси друг сервиз. Хладилниците не са толкова сложни устройства и ще се разбере какво му е.

зефс ако прочетеш внимателно поста ми, ще забележиш, че вече сме викали сервиза. Днес ще идват за втори път.....
Цитирай

Варна

Мнения: 162
Ние също имахме проблем с хладилник  Whirlpool /в гаранция/.Не същият проблем,но такъв,че се наложи да го сменят с нов.В рамките на един месец дойдоха техниците от сервиза,видяха ,че не могат да го оправят и ни казаха ,да си изберем нов.Нашият беше купуван от Техномаркет,но от сервиза уточниха ,че новият хладилник може да го вземем или от там,или от Технополис- където си харесаме.Ако е по-скъп,доплащаме разликата в цената на старият и новият хладилник.Ако е по-евтин обаче не ти връщат пари.
Харесахме си,доплатихме разликата и след седмица от сервиза ни докараха новият хладилник и си взеха старият.Това стана за месец.
Не сме се обръщали въобще към Техномаркет.
Цитирай


Мнения: 82
това не се издържа вече. дано да го оправят, че съм им вдигнала мерника...
Цитирай


Мнения: 2 771
                       Плашите ме. Имам чисто нов Whirlpool (no frost), на три години вече, употребяван само един месец след купуването му и оттогава ползваме друг. Мисля, че имаше проблеми тогава, но нали си имахме друг и забравихме да викнем техник... Сега ако го включим не ми се мисли  ooooh!. Не замразяваше камерата май  Tired.
Цитирай


Мнения: 82
така, техникът си тръгна. размрази го със сешоара Thinking уж да заработи и да започне да охлажда в хладилника, но отново не ми се струва студено долу. казах му, че ако отново се повтори ще направя рекламация в магазина, а той ми настоя да ги повикам тях отново, за трети път, защото от магазина щели да ни кажат да се обърнем към сервиза и да ни искат протокол за брак. нервирах се и му казах, че нямам намерение да се разправям с него и ако трябва ще ни дадат такъв протокол. въобще какъв е реда при такива случаи. според мен е фабричен дефект на хладилника... #Cussing out #2gunfire
Цитирай

с/у ОколоМръсТното

Мнения: 18 619
lanvinka - тества ли го за пропуск?
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 23 отговора