Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама

зачервен език

  • 1 авг. 2008, 14:59 ч.
  • Преглеждания  805  Мнения  2  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 5
Здравейте!
Имам питане относно състоянието на езика ми.
От два дена върхът му е зачервен, а отстрани е леко удебелен и вълнообразен и към гърлото има нещо като големи пъпчици по три в два реда.
Случвало ли ви си е? Crazy

Реклама
# 1
  • В тъмната гора.
  • Мнения: 1 744
най-вероятно става дума за афти Има специални разтвори в аптеките за третиране на афтите

# 2
  • София
  • Мнения: 2 283
Намажи си езика с Дактарин,така,както го описваш прилича много на афти

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт