Обслужването в хипермаркетите - една тема с анкета

  • 2 523
  • 36
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 1 731
Предпочитам ако имам нужда ,тогава да дойдат .
В МЕТРО със свещ да ги търсиш ,не можеш ги откри. newsm78

# 16
  • Мнения: 6 992

В МЕТРО със свещ да ги търсиш ,не можеш ги откри. newsm78
За сметка на това има едни пилоти от Формула Метро , дето главната им цел е да ти минат през краката и свалят/качват кашони точно на реда, в който ти търсиш нещо  Mr. Green

# 17
  • Мнения: 3 313
втора опция

# 18
  • Мнения: 3 715
2 - Колебаех се между 2 и 3, ама разбирането за дискретност за различните хора е различно, та предпочитам да не разчитам на това. А дори и да няма наблизо сътрудник, то управителят веднага ще се отзове, така че определено предпочитам 2.

# 19
  • Мнения: 185
 незнам с коя да гласувам, определено в БГ не е като тук в Австрия

тук влизаш, на входа няма охрана, има камери, вземаш си количка, пазариш си, опипваш стоката, избираш си каквото си искаш, ДАЖЕ мога да си  изям един сандвич, вафла, да пия кола, а на касата си подавам опаковката и си плащам. Това е забранено доколкото разбрах в БГ.  Това лято бях в Метро и реших да отворя една вафла, дето не съм я яла от година и половина /в чужбина няма такива/, майка ми побърза да ми се скара, че ако ме видят, ще ме нахока персонала, ...е попригладих леко откъснатото, така че да не си личи, и си я изядох едва след като платих на касата.

   И на касата като ми дойде редът да си плащам, изкарвам си всички стоки на лентата, а когато касиерката започва да ме обслужва, най-учтиво и усмихнато ме поздравява, може да ме попита нещо или да закачи детето в количката, след като ме обслужи най-културно и сърдечно ми пожелава лек ден, лека вечер, приятен уикенд с една усмивка, сякаш ми е първата приятелка и мога да разчитам винаги на нея, подканвайки ме отново да отида в същия този маркет и да пазаря.     Понякога съм се питала - "а не им ли омръзва, не ги ли заболява устата, да повтарят след поредния клиент "добър ден, лек ден..."" но това тук е във всеки магазин, независимо голям МОЛ или квартален.  И друго, сякъш касиерките и персонала сазадгърбили личните си плоблеми и доволно се усмихват на всеки клиент.
     Когато търся нещо, а не го намирам, мога да попитам обслужващия персонал, грижещ се за стилажите - те каквото и да правят в момента, спират, изслушват ме, оставят работата си и се заемат да ми показват или да вадят от склада това което търся, след като са ме обслужили отново се заемат със своята работа.

   А тук има магазини, например за мебели, разхождаш се, детето се заглежда в една изложена играчка, вземам я, той си играе, аз продължавам да се разхождам, на излизане от магазина я оставям пред касата /специални места за това/ защото няма да я купувам. такива магазини са Икеа, Мьобеликс, Лайнер,ХХХЛ, Людвиг...и много други
Сори за дългия пост, но определено съм разочарована от бг Мол-ове

# 20
  • Мнения: 3 405
Ето една случка: купувам си сандали от голям магазин. Там има касиерки, консултанти, управител. Момичето, което ме обслужваше беше усмихнато, мило, заговори детето. Премерих едната обувка и казах, че ми харесват и ще ги купя. Тя влезе в склада, изнесе кутия с чифт сандали вътре и ги занесе на касата. Там касиерката си свърши работата. Доволна плащам и си тръгвам. Мотах се още час-два (или повече) по другите магазини и като се качих в колата реших да си разгледам новите сандали. И какво да видя - девойчето ми е дало две различни  Joy
Както и да е, отидох да ги сменя и право към нея се насочих, а тя като ме видя помаха на друга консултантка и влезе в склада  Thinking
Смениха ми ги, даже ме питаха кой модел си избирам  Grinning Но защо първото момиче се скри, това се питам? Аз изобщо не съм срашна  Laughing

# 21
  • Мнения: 1 897
Това нищо не е-все пак са те обслужили.
Вчера бяхме със съпруга ми в голям строителен хипермаркет.(Нарочно не споменавам името, въпреки, че го заслужават). Отиваме в сектора за тониране на бои, за да си изберем и  цветове за дневната.На щанда имаше едно момче, което веднага щом му показах парче от кухненското и го попитах 'Ей, такова оранжево търся.Какво може да ми предложите?' се усмихна свенливо и изчезна.След като близо половин час сами избирахме цветовете, без няко да ни консултира и решихме какво все пак ще купим, момчето все още не се бе върнало.Обърнахме се за помощ към колежката му от съседния щанд и след още 15-на минути чакане , тя излезе да го търси в градинската част. Така и не дочакахме нито единия от двамата.
А като си помисля, че преди време в една друга тема се оплаквах от досадните продавачи, които те притискат и брутално навлизат в личното ти пространство в стремежа си на всяка цена да ти продадат нещо.
Няма угодия за мен май. Вече започвам да се замислям дали пък аз не съм прекалено претенциозен клиент. newsm78

# 22
  • Мнения: 3 405
Не, не си Simple Smile
А консултантите е добре да си вършат работата, като ги попита нещо клиент - да консултират. Но да не му дишат във врата, сякаш ще открадне нещо.

# 23
  • Мнения: 8 999
Гласувах с първата опция. Очаквам в хипермаркетите да има винаги наблизо консултант, който да е абсолютно наясно с характеристиките на стоките, които се предлагат и да се намеси компетентно, за да улесни избора ми, ако срещам затруднения.
Обикновено се налага да тичам след някой конслутант, да го увещавам дълго да ми помогне, а в крайна сметка да установя, че аз съм по-информирана.
Отговори от рода на: "Хм, ами сигурно пише на етикета." не ме задоволяват изобщо, а това е най-често срещаната реплика.

# 24
  • Мнения: 1 263
Със неприятно впечатление оставам от консултанти, които не познават стоката, която се продава във магазина и на всичкото отгоре с най нахален и убедителен тон лъжат, когато не са информирани.  Tired

# 25
  • Мнения: 9 865
Очаквам да има човек наблизо, ако ми се наложи да попитам нещо. Проблемът е, че в повечето големи вериги у нас такъв човек няма. Трябва сам да си го търсиш. Един от маркототевските ми моменти в това отношение беше в Практикер, които си бяха назначили новопристигнала рускиня на щанда за туристически стоки. Може и да не беше нова, но български със сигурност не разбираше и при зададен въпрос неистово пърхаше и притеснено се блъскаше в стоките наоколо, в опит да избегне неудобната ситуация. В крайна сметка извикаха някакъв друг 'консултант', който ни продаде един дюшек (всъщност имахме нужда да ни го свали от стелажа, за да му видим размерите и да каже има ли помпа или няма).
Общо взето не обичам да ми досаждат и да ми приказват глупости, мога да го върша и сама това Wink.

# 26
  • Мнения: 3 720
2-ра опция Peace
Не във всеки хипермаркет мога да се справя сама с пазаруването. Grinning

# 27
  • Мнения: 656
Да се включа малко извън темата - за малкте магазинчета. Минах през Бургас на път за заветната лятна морска почивка, там в неделя някои магазини "отварят" в 10ч. Появи се 10.10 продавачката, отключи и каза да изчакаме. Домъкна кофа, изми пода и излезе пред магазина да си говори с колежка. Към 10.30 съпругът ми се сети да попита това ли е продавачката и какво всъщност чакаме, а жената обясни "ми не мога да ви пусна сега, аз току-що измих пода"  Shocked  Естествено жената загуби клиенти, едва ли сме били единствените.

Интересувам се дали магазините "отварят" по същия начин в целия град, или просто съм попаднала на странна птица.

# 28
  • Мнения: 3 861
Да Ви дадат дискретен знак, че сте забелязани и ще Ви помогнат, ако се наложи

най сигурният начин да ме изгонят от един магазин е да ми увиснат на главата и да започнат да ме разпитват какво точно търся и да ми навират някакви неща, които според тях са супер. директно си излизам без да обяснявам. Обичам стоката да е достъпно изложена, да разгледам спокойно, да прочета ако има за четене и чак тогава ако реша да се обърна към консултант, който да ми доразясни ако има нещо за разясняване.

# 29
  • Мнения: 9 685
Благодаря на всички, които се включиха досега в анкетата. Напоследък доста коментираме тази тема във фирмата, в която работя и се оказва, че има всякакви анкети и изследвания с доста противоречиви резултати относно очакванията на потребителите. Вашите мнения са много интересни и мисля добре представят родната картинка в Бг Хипермаркетите.

Общи условия

Активация на акаунт