Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Дом
Дом
15 221 членове Включете се
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

София

Мнения: 122
здравейте преди две седмици сключих договор за мебели на изплащане, към голяма мебелна верига.Та първо още гиняма въпросните мебели а продавачката ме сюпрезира, че трябва да ходя да доплащам още не пристигналите мебели.Мебелите са  договорирани по цени в сайта на фирмата и въпросната продавачка обвини модераторката на сайта. Та питам длъжна ли съм аз да доплащам нечии грешки и ако съм си в правото да не доплащам може ли на някакъв закон да се опра. Благодаря ви момичета  bouquet
Цитирай

София

Мнения: 739
Това е тяхна грешка! В никакъв случай не доплащай. Говори със собствениците. Егати. А може ли да кажеш коя е веригата. Че покрай работата ги познавам повечето и то собствениците. Може да успея да помогна.
Цитирай

София

Мнения: 122
Това е тяхна грешка! В никакъв случай не доплащай. Говори със собствениците. Егати. А може ли да кажеш коя е веригата. Че покрай работата ги познавам повечето и то собствениците. Може да успея да помогна.
Да ще кажа "мебели Банко", имат няколко магазина из София. Мен ме отврати желанието на продавачката да ходя да внеса парите а мебелите още ги няма.А закона на моя страна ли е?Благодаря ти.
Цитирай

София

Мнения: 739
Ох, тези не ги познавам, съжалявам. Аз мислех че са я Арон, Айко, Лабиринт...А ти какво си платила досега? Мисля че закона е на твоя страна, но трябва да видиш какво ти пише в договора. Там какви цени за мебелите са записани? И въобще какви са клаузите?
Цитирай

Пловдив

Мнения: 267
Всичко зависи от това, което си подписала и начина на разплащане, уговорен там. Никой не може да те накара да платиш нещо извън това, за което сте се подписали и двете страни. Щом си сключила договор, придържаш се към него.
Цитирай


Мнения: 31
Според мен важно е какви цени са записани в договора. Нали и ти, и упълномощено лице от веригата магазини сте го подписали. Реално, ако не доплатиш, те може да откажат да ти доставят мебелите, ти обаче можеш и да ги съдиш. Само погледни дали всичко ти е наред с договора, че производителите и търговци на мебели много обичат да не дописват докрай нещата.
Цитирай

София

Мнения: 122
Диана, аз писах мебелите съм ги взела на изплащане проблемния им шкаф във сайта е на една цена, на тази цена е и подписания договор. Но, днес девойката   любезно се извинява за грешката на друга някаква  кака.Аман писна ми да си плащам за нечии други грешки моето мнение е / ами да не са спали/
Цитирай

В страната на ненаучените уроци ...

Мнения: 3 770
dmaria , така както описваш нещата , единствената валидна цена  е тази в договора ти - какво има в сайта им и каква цена са писали там  няма никакво значение.Те може и през час да си менят ценовата политика.Прочети си хубаво договора , не се разправяй с продавачката - няма смисъл , тя е само изпълнител , поискай да говориш с управителя или собственика и в краен случай , ако договорът ти е изряден и в него има фиксирани крайни цени , се обърни към КЗП !  Peace
Цитирай

Бургас

Мнения: 984
Ами, след като има грешка, тя трябва да бъде отстранена. За отстраняването се разпечатва нов договор и се унищожава предходния. Ти просто не подписвай новия договор, което го прави неактивен (несъществуващ)!
Цитирай

Хасково

Мнения: 816
dmaria , така както описваш нещата , единствената валидна цена  е тази в договора ти - какво има в сайта им и каква цена са писали там  няма никакво значение.Те може и през час да си менят ценовата политика.Прочети си хубаво договора , не се разправяй с продавачката - няма смисъл , тя е само изпълнител , поискай да говориш с управителя или собственика и в краен случай , ако договорът ти е изряден и в него има фиксирани крайни цени , се обърни към КЗП !  Peace
Говори с управителя, ако и той настоява за същото изложи си НЕПРЕМЕННо проблема в КЗП! От комисията ще си свършат работата уверявам те! Жалбата можеш да си я подадеш и в страницата на КЗП имат формуляр!
Успех! И сподели какво е станало!
Цитирай

София/ Плевен

Мнения: 352
Преди повече от година си купих диван от същата фирма. Още преди да отида да го купя се свързах със собственика (в сайта им има мобилен телефон) за да го питам налично ли е диванчето и такава ли е цената (магазинът им ми  е доста далеч, та да не се разкарвам). Той ми каза, че в магазина цената е друга, но сайтът не е актуализиран, та ако си разпечатам страницата на принтер и кажа в магазина че съм говорила с него ще купя диванчето по- евтино. Не съм имала проблем с тях. Нито съм платила повече пари. Говори със собственика- може би ще има ефект.

Ох сега им разгледах сайта- доста се е променил и вече няма телефон на собственика... И аз не знам какво да те посъветвам.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.