Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Спешен въпрос: фунголон може ли да предизвика кръвни съсиреци, 2 дни след еднократна употреба на 100 мг?

Лекувам гъби за нанайсти път, с фунголон, гиназол и утре ще си правя вагинален душ с тантум роза....ходих в петък на гинеколог, прегледа ме, каза че са много и са стигнали чак до шийката на матката (което много ме притесни), при все че лекувах гъби преди около 3 седмици само с гиназол...минаха уж, чувствах се идеално до преди 3 дни...
Предписа ми фунголон 2х100 мг еднократно преди гиназола, но изпих 100 само, щях да повърна и не можах да изпия другата капсула.. и реших да не се напъвам, щото и вече изпитото щях да върна...и сега от петък вечер съм с фунголон, т.е. тогава си го инжектирах и трябва да стои 3 дни, полепвал по стените на влагалището, бла-бла...
гинеколога ми е човек с богат опит, каза че няма как да не се излекувам, но пак се притеснявам да не би да се получи нещо доста по-сериозно с тези гъби...
откакто отидох при него, че и до сега изпитвам отдолу дискомфорт, парене и сърбене и боцкане дори от наболи косъмчета, много е неприятно. Първия път който се лекувах с гиназол (преди 3-те седмици) дискомфорта се усещаше само ноща в която го сложих, после всичко изчезна. Имах леко кървене като отидох при доки, той каза че е от гъбичките, но сега излизат кръвни съсиреци или поне на такова изглеждат... та се чудех дали положението с гъбите е станало по-зле или просто е страничен ефект от фунголона... четох в нета че е възможно да се прояви тромбо...нещо си което май се изразяваше точно в това което имам, но имаше и медицински термини които не схванах много добре и може да съм се объркала.
Ще са ми от полза адекватни мнения, и много моля някой ако има какво да каже (по въпроса) да го сподели.
Благодаря предварително.
П.с. то от въпрос ви разказах цялата история... ма така май по-добре.
Цитирай

София

Мнения: 558
Най-добре се консултирай и с друг гинеколог.
Цитирай


Мнения: 69
най- добре направи консултация с друг гинеколог,досега не съм чувала,че от гъбички може да се получи кървене
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.