Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 13 авг. 2008, 18:55 ч.

Аугментин и обриви

  • 3 926
  • 8
  •   1
Отговори
  • Пловдив
  • Мнения: 867
Синът ми се разболя с температурата, зачервено гърло и много уголемени лифни възли. Педито предписа CEC forte, но в  малка доза и на 7 ден след прима отново температури до 39.8.Заведох го на друг педатър който видя гнойна ангина и предписа Аугментин. Днес ни е четвърти ден и по обяд се появиха ситни пъпчици, без релеф, по цялото тяло. Заведох го на контрола и налепа е намалял почти 50 %, и каза да продължа с антибиотика, като давам аериус сироп. Ако обрива стане двоен, да спра Аугментин и да давам трети антибиотик Клацид. Тъй като все още прави температури макар и по ниски до 38.0С.
Моля споделете, ако на някой му се е случвало с обриви при прием на антибиотик, как сте процедирали? 

# 1
  • София
  • Мнения: 983
дъщеря ми направи алергия към Аугментина, но веднага ни го спряха и сега не пие антибиотици от тази група. Имаше пъпки, но не помня точно как изглеждаха, беше отдавна.

# 2
  • Vancouver
  • Мнения: 160
Аз правя от Аугментина обрив но след спиране на антибиотика. При мен си минава от самосебе си за няколко дни.

# 3
  • Варна
  • Мнения: 247
Малката ми дъщеря получи обриви след като си изпи цялата опаковка от Аугментин. Обривите бяха по цялото тяло, включително по лицето, дланите и ходилата- ситни малки червени пъпчици, някои от които с връхче. Заведох я на лекар и ни изписаха Зертек. Започна да го пие, но до другия ден пъпчиците бяха станали двойно повече. Пак я заведох на лекар, биха и Урбазон и ни дадоха направление за болница (буквално за часове се разви алергията).
Основното при уртикарията е диетата. Никаква риба, ядки, цитрусови плодове, шоколад, прясно мляко, какао, домати, яйца, мед, сирене, кашкавал, боб, леща.

Последна редакция: чт, 14 авг 2008, 08:56 от Dariani

# 4
  • Асеновград
  • Мнения: 1 042
Моята дъщеря също е алергична към този антибиотик.Беше по малка като за пръв път и го изписаха.Получи обрив и силно растройство.Спряхме го веднага и нещата се оправиха.
Защо вашата лекарка не ви смени антибиотика?

# 5
моята докторка ми е казвала даваме ли антибиотик никаква чужда храна да не опитва детето защото тогава е възможно да се получи обрив спазвала съм стрикно и нямам проблеми до ден днешен,но това не се отнася за деца сас алергии.

# 6
  • Пловдив
  • Мнения: 867
Благодаря момичета за отговорите. Ами на нас това ни е вече втори антибиотик с гнойн ангина сме.
Вчера го заведох пак на лекар, даде Aerius сироп за пъпките. Каза че може и да е реакция от температуро понижаващите.

# 7
  • Нова Загора
  • Мнения: 526
винаги наред с гнойната ангина се следи и за някакъв вид шарка, особенно скарлатина а вие каквото описвате на такова ми прилича

# 8
  • Мнения: 13 568
От този АБ, изписан пак за ангина, синът ми направи разстройство и не го доизпихме.  ooooh!

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт