Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 25 отговора

Magrathea

Мнения: 2 766
Прочетох доста теми за обрива след панадола. Обаче пак не ми се изясни дали нашият случай е същият Thinking
Нели преди 3 дни двигна температура. Водихме я на частен преглед и се установи, че е със силно зачервено гърло. Изписа ни нурофен, мултисаностол и хомеопатично. Вечерта вдигна над 39 градуса температура, която освен с леккарства свалихме и с мокър чаршаф с вода и оцет. На следващата сутрин по коремчето й забелязах много много ситни точици, даже не може да се нарекат и пъпки Thinking Първо си помислих, че е реакция от високата темпаратура.
От 24 часа Нели не е вдигала никаква температура. Днес обаче обривът е плъзнал навсякъде по тялото Twisted Evil Нови храни през този период не съм й давала. Нурофен пие за първи път.
Не мога да се свържа с педиатърката, затова първо питам тук Sad
Какво може да ми кажете за обрив след висока температура и дали не е свързано с някое от лекарствата.
Цитирай

София

Мнения: 29 944
знам, че повечето шарки избиват след висока темп.
Освен да те посъветвам да ходиш пак на лекар.
Ако имате шарка ша ти дода на гости Smile Дияна до сега не е карала никакви шарки
Цитирай

Magrathea

Мнения: 2 766
Мерси, точно за това си мислех- не знам как трябва да изглежда шарката. Все си мислех, че трябва да са ситни пъпки, а те са червени миниатюрни точки.
А за лекаря- при първа възможност сме там.
Цитирай

София

Мнения: 214
Винаги след температура/ дори ,когото не е висока/ и след прием на Панадол, или Нурофен, Вико получава точно такива обриви- започват от коремчето и се разпространяват по раменете и гърба. Преминават за около 4-5 дни, през които му давам фенистил капки, но минават и без тях, ако спра лекарствата.
Цитирай

у нас

Мнения: 3 562
Ние след 4 дневна висока Т се обринахме по описания от теб начин, но педиатърката ни предупреди, че е възможно. Два дни пихме вит С и калций и всичко се оправи.
Мисля, че обрива е от високата Т.
А при шарките - пъпките са  ясно изразени, не такива ситнички и първо излизат по слабините.
според мен вашето е много далече от шарката Laughing
Скоро да се оправите  Laughing
Цитирай

Magrathea

Мнения: 2 766
Мерси много Hug
Аз вече говорих и с Гергинова- купихме фенистил капки, а утре ще я заведа да я погледне все пак.
Поне се успокоих, че не е някаква късно изразена алегия Wink
Цитирай

София

Мнения: 10 830
Според мен много вероятно е да е някоя от шарките. Обривите при различните шарки са различни и започват от различни места на тялото... Идете на лекар да види какъв е обрива..
Цитирай


Мнения: 1 586
Описанието прилича на симптопмите на розеола-една от шарките, доста случаи има напоследък. Често педиатрите я бъркат с алергична реакция. Предлагам ти да питаш директно дали не е розеола, ако нищо не каже педиатъра. Обривът е точно такъв - ситни нерелефни петънца (макар понякога да се изявява и като по-едри релефни петна). Минава си без лекарства и мазила за 1-2 дни, не сърби.

Ако е розеола, вече е късно за заразяване при избил обрив - това за АнМари Smile
Цитирай

София

Мнения: 2 809
Мерси, точно за това си мислех- не знам как трябва да изглежда шарката. Все си мислех, че трябва да са ситни пъпки, а те са червени миниатюрни точки.


Значи ако пъпчиците, които описваш са само по тялото (като ризница), без да са разпространени по ръце и крака може и шарка да е, най-вероятно рубеола.
Може и по личицето да има.
При първа възможност обаче се посъветвай със специалист, аз само мога да предполагам...

А иначе доста майки се оплакват от нурофена, не знам защо, слава Богу рядко се разболяваме, а и сме били с температура само преди появата на една шарка.

Пиши какво е казал педиатъра после.
Цитирай

Magrathea

Мнения: 2 766
Връщане се от прегледа. Според лекарката определено е реакция  (примерно от нурофена). Почти изключи розеолата като вариант, защото " не били толкова концентрични петната при нея" . Биха й една бърза инжекция- буквално 5 мин след това огненочервените петна по лицето й бяха бледо розови. Спря ни фенистил капките и ни предписа някакви други, но може да я мажем с фенисти гел ако я дразни. Около 2 седмици ще е на диета, за да няма съмнение, че е от храната.  Утре пак ще я водим сутринта, защото на всичко отгоре се оказа, че има и афта , а аз не се наемам да я намажа (със сигурност ще ме захапе-днес си отхапа малко от пръчката, с която я намаза лекарката Shocked)
Забравих обаче да питам най-важното- ако е алегрия към някоя от съставките на нурофна-от тук нататък какво Thinking
 Обаче утре със сигурност няма да забравя.
Цитирай
И моята шушона имаше 3 дни 38 градуса. После й излязоха пъпчици по лицето, а сега и по ръчичиките до лактите. Никъде другаде няма. Но са с връхчета, има вода в тях, пукат се и зарастват бързо. Някой да има предположения?
Аха, забравих, явно не я сърби. newsm78
Цитирай

Magrathea

Мнения: 2 766
И моята шушона имаше 3 дни 38 градуса. После й излязоха пъпчици по лицето, а сега и по ръчичиките до лактите. Никъде другаде няма. Но са с връхчета, има вода в тях, пукат се и зарастват бързо. Някой да има предположения?
Аха, забравих, явно не я сърби. newsm78
Щом от 3 дни сте така- GP-то на детето какво казва?
Цитирай

София

Мнения: 2 331
Ей, точно щях да пускам подобна тема... Значи Йоана беше 5 дена с температура - херп-ангина, като преди 3 дена избиха херпеси и около устата и носа, а малко след това - ситни пъпки по корема (особено много), гърба, ръцете - дори и на дланите, и краката - вкл. пръстчетата. Сега загледах, че на ръцете - където са станали по-едри, пъпките са червени като по средата има балонче с течност. Въпроса ми: възможно ли е да е шарка? Не я сърби особено. ГеПито каза, че е реакция от температуропонижаващите.
Много ще е добре и някой лекар да се включи Smile).
Цитирай

София

Мнения: 2 809


Забравих обаче да питам най-важното- ако е алегрия към някоя от съставките на нурофна-от тук нататък какво Thinking

Ами вече няма да даваш нурофен Wink
И винаги, когато ви се налага да приемате антипиретици, предупреждавай лекарите, че сте имали обрив след нурофена.

Много се радвам, че сте разбрали от какво е!  Very Happy
Цитирай

София

Мнения: 2 180
Ей, точно щях да пускам подобна тема... Значи Йоана беше 5 дена с температура - херп-ангина, като преди 3 дена избиха херпеси и около устата и носа, а малко след това - ситни пъпки по корема (особено много), гърба, ръцете - дори и на дланите, и краката - вкл. пръстчетата. Сега загледах, че на ръцете - където са станали по-едри, пъпките са червени като по средата има балонче с течност. Въпроса ми: възможно ли е да е шарка? Не я сърби особено. ГеПито каза, че е реакция от температуропонижаващите.
Много ще е добре и някой лекар да се включи Smile).
Давала ли си антибиотик? Когато се дава амоксицилин за вирусна ангина (каквато е е херп ангината) (което е безсмислено, освен ако няма насложени стрептококи), се получава обрив - това от лекар.
Редактирам, за да поясня, че лекарят не съм аз Laughing.
« Последна редакция: пн, 27 юни 2005, 15:45 от Iva_D »
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 25 отговора