Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 17 авг. 2008, 20:14 ч.
  • Преглеждания  397  Мнения  3  Онлайн  1
Отговори
Здравейте. Мога ли да спра противозачатъчните (Линдинет 20), ако съм изпила само едно от новата опаковката? newsm78 Имате ли представа какви са евентуалните странични ефекти? Знам, че не е правилно, но спирането е наложително. Благодаря предварително!

Реклама
# 1
  • по пътеката
  • Мнения: 3 100
тоест днес ти е първият ден от цикъла ли? не мисля,4е освен малко да ти се засили  ще даде друго отражение! аз  съм спирала на 6 ден и ми дойде пак наново! но пък следващият ми беше то4но на  28 дни!

# 2
Вторият се пада, но ги пия късно вечер, така че съм изпила само първото. Налага се, защото изникнаха проблеми с бъбреците, а на листовката пише, че може да окаже лошо влияние. Освен това не били съвместими с хомеопатични препарати, а от утре започвам такъв. Освен това снощи сме се натровили с едни шишчета и днес повърнахме веднъж и сме на сухари. Страх ме е, че ако повърна отново след хапчето, няма да се усвои. Мерси за бързия отговор в неделя вечер Simple Smile

# 3
  • варна
  • Мнения: 3
Здравейте. Мога ли да спра противозачатъчните (Линдинет 20), ако съм изпила само едно от новата опаковката? newsm78 Имате ли представа какви са евентуалните странични ефекти? Знам, че не е правилно, но спирането е наложително. Благодаря предварително!
трябва да се пазиш този месец. и би трябвало да ти доиде менструацията след 3.4 дни отново

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт