Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.


Мнения: 13
Здравеите, Д-р Мазнейкова!
 Приемам бромокриптин от около година и половина, поради леко завишение на пролактина. Направих си ЯМР, при които не се отктри патологично отклонение.Правим опити за забременяване и поради тази причина не спирам препарата.Бих искала да спра бромокриптина, но се безпокоя че пролактина ще се покачи отново, поради продължителния прием. Това се случи миналата година след прием от около 6 месеца и рязко спиране на препарата.Пролактина се покачи два пъти над нормата, при положение че преди започване на лечението беше малко над горната граница на нормата.Бихте ли ме посъветвали как да спра бромокриптина, за да не се получи обратен ефект! Предполагам ,  просто не се е налагало да започвам лечение, а  да повторя изследването на хормоните при други условия. Благодаря Ви предварително!
Цитирай


Мнения: 324
Всички препарати, които имат рецепторен ефект се спират постепенно, защото в противен случай се получава т.нар. обратен ефект - внезапно рязко покачване на стойностите. Високите стойности на пролактина не са благоприятни за забременяване. Затова е добре да продължите лечението, а при спиране това да стане постепенно - напр. при обичайна доза 2х1т. преминавате на 2х1/2 за 1-2 седмици и т.нат., а най-добре да спазвате схемата на спиране предложена от лекуващия ви лекар.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.