Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 21 авг. 2008, 11:12 ч.
  • Преглеждания  645  Мнения  1  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 875
Здравейте д-р Мазнейкова, бременна съм в 27г.с ,имам бактериална инфекция на носа и ми изписаха Bactroban за мазане в носа, но в аптеката по грешка ми са дали Bactroban за мазане на кожата, мазала съм се два пъти без да знам, че лекарството е друго и при двато пъти бебето реагира с мн.силно ритане, втория път риташе мн. силно и се изплаших.Възможно ли е да е повлияло лекарството на бебето по някакъв начин и да се усвои бързо от лигавицата на носа, Bactroban съдържа мупроцин и помощни вещества полиетиленгликол 400 и полиетиленгликол 3350.

Реклама
# 1
  • Мнения: 324
Не мисля, че има връзка между ритането на бебето и мазането на крем в носа ви. Смисъла на локалното приложение е да не се резорбира в кръвообръщението.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт