Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 24 авг. 2008, 16:21 ч.
  • Преглеждания  29 662  Мнения  28  Онлайн  1
Отговори
  • plovdiv
  • Мнения: 121
Здравейте, мами! Моля ви  кажете колко време след започване на лечение с антибиотик започва да дава ефект? Ето с две думи нашата ситуация- от три дни малкия (1 годинка) е с лека температура и хрема. Не беше вдигал повече от 38. Давах нурофен и временно спадаше Т. Мислех, че е от зъбките, защото растат няколко кътника наведнъж, но уви, снощи започна да вдига и по-висока Т. Стана много кисел, дадох му да хапне и повърна... Изстреляхме се в дежурната клиника, прегледаха го и казаха, че има много зачервено гърло. Изписаха му Тантум Верде спрей  newsm78, казаха да редувам Нурофен с Панадол през 4 часа и ако не спадне Т, да мъ дадем еднократно Хексалгин. В краен случай ни изписаха Дурацеф антибиотик, ако се влоши бързо състоянието му. Купихме всичко, без антибиотика, с надежда да не стигаме до него, но като се прибрахме и прочетох за спрея какво пише се отказах да го давам. Не се препоръчва изобщо за деца до 6г. Т вече стигаше 39,7 и се наложи да вземем антибиотика. Снощи прие първата доза, тази сутрин още една, но все още продължава да има температура. Като си изпие Нурофена, спада за няколко часа, после пак се покачва. Моля ви, кажете ми нормално ли е да е така, или не действа антибиотика? Какво да правя? Между другото днес на два пъти повръща това което му дам да хапне, пие само вода... Уфф Cry

Реклама
# 1
  • София
  • Мнения: 2 227
Предполагам, че започва да действа когато се понатрупа малко. Положението ви не е розово. Съветвам те да го заведеш на друг лекар поне една кръвна картина да пусне да се види дали е адекватно лечението. Успех и пиши как е детето.

# 2
  • РЕЗЕРВАТ СЕВЕРОЗАПАД нема такова место
  • Мнения: 4 575
На мен преди години ми действаше много бързо, особено когато съм много зле и антибиотика е силен... При вас ме притеснява повръщането, на всичко, което яде... Диария има ли?? И моят съвет е да отидете при друг лекар... Това, че има зачервено гърло и вие може да го видите, лекарите да ви кажат на какво се дължи - вирусно ли е, бактериално ли е и ако трябва да пуснат микробиология, такива неща... Ако не ви поставят правилната диагноа, не могат да ви лекуват адекватно, а зачервено гърло не е диагноза... Успех ви желая и изисквайте от лекарите да си вършат работата...  Tired

# 3
  • Варна
  • Мнения: 953
Може и да не подейства. Ако е неправилно изписан или ако заболяването е чисто вирусно.

# 4
  • plovdiv
  • Мнения: 121
ами, докторката каза, че било вирусно. А имам чувството, че повръща, защото му идва в повече... Явно стомахчето му се е свило... Не повръща още от самото начало, а по-късно, когато е към средата на порцията например. Знам ли и аз... ако и утре няма промяна, ще го заведа при неговата лекарка. Благодаря ви, ще пиша как е...

# 5
  • Мнения: 617
Уф, как не им писна да изписват антибиотик за червено гърло?Иначе и с него и без него ще си има температура 3 дни.Ми пипнали сте летния вирус...а за повръщане Натриев цитрат или на ампула или на сироп.Ако няма разтройство има свещички , които се казват Вомитусхил.Действат страхотно при повръщане.Също започни да му даваш топло подсладено чайче, ама на глътки...по малко на често, за да не се обезводни.Храна по-добре не му давай, че ще я повърне.И как може да се изпише антибиотик при повръщане- той дразни още повече стомаха.И ако е повърнал след приема му все едно нищо не е приел.Иначе започва да действа най-рано след третия прием.
Ей така щяха да ми уморят детето като беше на 7 месеца.След четиридневно мъчение с антибиотик, който повръщаше и 40 градусова температура си извиках Бърза помощ и се стигна до инжекции.Ама пък се оправи след втората.Аман от доктори и докторици.

# 6
  • Мнения: 7 471
Повръщането  при дъщеря ми винаги е било знак, че температурата ще спадне веднага. Ако не повърне, температурата се поддържа висока. Но все пак зависи от причината за температурата може би. При нас това се случва точно при зачервено гърло.

# 7
  • plovdiv
  • Мнения: 121
в интерес на истината до вчера преди да отидем на доктор, не е повръщал. Ако го прави, то не е често, но все пак е притеснително.Няма и разтройство, сега пробвам да му давам по съвсем малко кисело мляко, по-начесто, дано да го приеме така. Ще видим тази вечер как ще е. Дано да спим по- спокойно! Whistling

# 8
  • Мнения: 2 011
Знам, че трябвам 48 часа

# 9
  • Мнения: 2 131
Мисля, че трябва да има поне 3-4 приема. А Хексалгин дава ли за високата Т? Това е течен аналгин, но при много висока Т, която трябва да бъде свалена, можеш да дадеш, според мен. И също мокри кърпи на челото можеш да слагаш.
Алекс в момента е с ангина и давам също антибиотик - Цефзил.

# 10
  • София
  • Мнения: 7 071
След 3 прием.
Не сте ли избързали с антибиотика?!

# 11
  • Mediterraneo
  • Мнения: 19 393
А повръщането може да е просто част от вируса. Дори е доста вероятно. Докато не се овладее повръщането, няма смисъл от АБ- така или иначе няма да подейства като не може да се задържи в стомахчето на детето.
Нормално АБ би трябвало да действа до 48 часа от първия прием. В болницата, с венозен АБ, изчакаха да се прояви действието на АБ при дъщеря ми цели 72 часа. Едва тогава го смениха.

# 12
  • Варна- на крачка от Морската градина
  • Мнения: 2 960

 Peace

# 13
  • Някъде там на юг...
  • Мнения: 1 125
Да не би да повръща то самия анитибиотик ?  Rolling Eyes
Аз не мисля, че сте избързали с АБ. Сама пишеш, че три дни детето е с температура. Явно има нещичко, което трябва да се лекува Rolling Eyes

# 14
  • Mediterraneo
  • Мнения: 19 393
Относно избързването- и аз смятам, че си постъпила добре със започването на АБ.
Последното разболяване на дъщеря ми започна с повръщане и висока Т, с което се натръшкахме за 2 дни всички вкъщи. Добре, обаче и на 4-я ден високата Т продължаваше и се оказа гнойна ангина вече, не просто ентеровирусът. И започнах АБ.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт