Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 25 авг. 2008, 13:39 ч.

пропуснато 1 хапче и ми се появи цикъл?

  • 1 935
  • 2
  •   1
Отговори
Пия противозачатъчните Линдинет 20 вече втора година и мислих от следващия месец да правя почивка , тъй ато стана година без да сам правила пауза. Пропуснах едно хапче, и пих чак на следващия ден  и един ден след това ми се появи нешо като цикъл, слаб и продалжава 3 ден. Реших да ги спра хапчетата, но се притеснявам на какво може да се дължи този цикъл, тъй като няколко пати преди  съм пропускала и не е имало проблем нито поява на цикъл. Имам и друг въпрос като пропуснах хапчето беше в рисков период, трябва ли да се притеснвам че може да съм бременна? Моята генеколожка беше ми казала като ги почвах че хапчетата са сигурни и дори да пропуснеш няма опастност, а и ги пия вече цяла година.

# 1
  • Провинция
  • Мнения: 465
Пия противозачатъчните Линдинет 20 вече втора година и мислих от следващия месец да правя почивка , тъй ато стана година без да сам правила пауза. Пропуснах едно хапче, и пих чак на следващия ден  и един ден след това ми се появи нешо като цикъл, слаб и продалжава 3 ден. Реших да ги спра хапчетата, но се притеснявам на какво може да се дължи този цикъл, тъй като няколко пати преди  съм пропускала и не е имало проблем нито поява на цикъл. Имам и друг въпрос като пропуснах хапчето беше в рисков период, трябва ли да се притеснвам че може да съм бременна? Моята генеколожка беше ми казала като ги почвах че хапчетата са сигурни и дори да пропуснеш няма опастност, а и ги пия вече цяла година.


Нормално е след пропуснато хапче да се появи подоено нещо.Лошото е,че в листовката си пише,че при пропуснато хапче веднага щом се сетиш го взимаш,дори това да означава две хапчета на един прием.Но както и да е...Щом си ги спряла си карай зивесно време почивката и пак започвай с противозачатъчните ако искаш.Но това,че е лекарката ти е казала,че при пропуснато хапче няма проблем е много грешно изказване.Тук във форума има доста жени който са забременяли докато са употребявали противозачатъчни.Сега след пропуснатото хапче с еобърква цялата система на прием-почват зацапвания,идвания на цикъл когато му скефне и е голяма обърквация.Направи пазузата която си си била планувала и това е мояст съвет,но и внимавай със секс.Няма нищо 100% сигурно!Успех!

# 2
СЕГА ПРОЧЕТОХ ЛИСТОВКАТА НА ХАПЧЕТАТА МИ(лИНДИНЕТ 2О) И ПИШЕ ЧЕ АКО НЕ СИ ПРИЕЛ ДО 12 ЧАСА ЗАБРАВЕНОТО ХАПЧЕ, ТО НАПРАВО ПИЕШ СЛЕДВАЩОТО В ОБИЧАИНОТО ВРЕМЕ

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт