Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 26 авг. 2008, 15:45 ч.

Забавяне на цикъла, как?

  • 1 372
  • 5
  •   1
Отговори
[i]МИЛИ МАЙКИ ИМАМ НУЖДА ОТ ПОМОЩ - ПО ТОЧНО ОТ СЪВЕТ,МНЕНИЕ ИЛИ ОТГОВОР  Embarassed
НА 19.09.2008 ЩЕ ПЪТУВАМ ЗА ТУРЦИЯ НА  ПОЧИВКА НО  Rolling EyesТОЧНО НА ТАЗИ ДАТА ВЕРОЯТНО ЩЕ МИ ДОЙДЕ ЦИКЪЛА .
ВЪПРОСЪТ МИ Е :КАКВО ХАПЧЕ ДА ВЗЕМА ЗА ДА ПРЕДИЗВИКАМ ПО-РАННО ИДВАНЕ  StopНИКОГА НЕ МИ СЕ Е НАЛАГАЛО И.... Embarassed
ПИТАХ МОЙ ПРИЯТЕЛКИ -ОТГОВОРЪТ БЕШЕ ПОСТИНОР NeWS78.
предварително ви благодаря! Wink
[/i]

Последна редакция: вт, 26 авг 2008, 16:12 от Reza

# 1
  • Мнения: 516
не пий постинор просто така има хапчета за забавяне на цикъла, питай в аптеките!

# 2
  • София
  • Мнения: 2 118
Постинор вече не се произвежда.

Иначе ето тази тема ще ти бъде полезна.

Успех  Peace

# 3
  • о`майна лунна нощ е
  • Мнения: 2 195
Кога ще престанете да си играете със здравето?

пп- Темата не  е за този форум.

# 4
  • Люлин
  • Мнения: 191
А какъв е проблемът да използваш тампон? Ако имаш силни болки има свещички, които се поставят ректално и болката изчезва за броени минутки. На мен също ми е странна тази мода с предизвикване или забавяне на цикъла??? Би ли ни уточнила причината за голямото си желяние да не си в цикъл в този преиод?  newsm78  newsm78  newsm78

# 5
  • Кори Селести
  • Мнения: 5 544
Въобще не смятам, че който и да било ви дължи обяснения за желанията си.
Разчитам, че по-горе даденият линк ще бъде полезен и заключвам.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт