Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Туризъм
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 29 отговора
Уважаеми мами, искам да сигнализирам за некоректно поведение от страна на фирма „Он Травел” във връзка с "почивка" в гр. Сиде, провинция Анталия, Турция, хотелът е Калипсо Бийч, запомнете го!!! Ние сме двама възрастни и дете на 9 години, имали нещастието да закупят туристически пакет от въпросната фирма.
В деня на пътуването, след повече от тричасов престой на летище София, терминал 1, без да ни бъде предоставена НИКАКВА ИНФОРМАЦИЯ за това закъснение – нито от летищните власти, нито от представител на „Он травел” и дали въобще ще излетим, без предоставени напитки или храна и неработещо обменно бюро, пристигнахме в хотела около 23 часа вечерта след 11 часа седене/летене и чакане. Не получихме вечеря, а стаята в която бяхме настанени бе в следното състояние:
- неработещ климатик – при температура на въздуха достигаща +42 - 46 ◦ С;
- неработещ хладилник (вероятно описан като минибар ???);
- неработещ телевизор;
- липсващи възглавници и завивки (впоследствие ни бяха дадени големи хавлиени кърпи за завиване);
- счупено единично (вероятно предназначено за детско) легло – скъсана пружина, вследствие на което цялата надлъжна част на леглото пропада);
- тежка миризма на канал от банята;
- непочистен под, стени и душ корито в банята;
- постелъчно бельо със съмнителна хигиена;
- мръсен под в стаята, гъмжаща от мухи и комари.
Незабавно съобщихме на рецепцията за проблемите в стаята, но персоналът даде вид, че не разбира езика, на който говорим. Специално подчертаваме, че и двамата със съпруга ми говорим свободно английски и руски език (завършени езикови гимназии), т.е. демонстрираното неразбиране бе очевидно тенденциозно, но наблюдавахме значително подобрение на езиковите им умения след 20 лири кеш. След настоятелни молби до късно през нощта ни бяха предоставени две възглавници, без да получим НИКАКВО по-нататъшно съдействие по отношение на стаята, в която трябваше да прекараме една седмица. След многократно настояване от наша страна, на четвъртия (!!!) ден бяхме преместени в друга стая , в която условията бяха по-прилични, но хигиената отново бе незадоволителна. Така четири дни прекарахме при дневна температура над 40 градуса, а нощна – между 25 и 32 градуса (в 10 часа сутринта температурата достигаше 39 градуса), с ежедневни обещания климатикът да бъде поправен. Стаята не беше почиствана всекидневно (както е описано в цитираната уеб страница), а чисто бельо ни бе предоставено еднократно срещу неголяма сума в брой. Детето ни се разболя, беше с висока температура, повръщане и разстойство.
Това далеч не бяха всичките ни мъки през този кошмар, наречен "почивка". Вината за всичко това е на туроператора, наречен "Он Травел", или по-добре "Оф Травел". Когато купувахме този пакет от тях, изрично попитахме дали условията отговярят на описанието в сайта им. "Да, разбира се!" бе единственото, което чувахме.
Писахме жалба до тях, разговори по телефона - НИКАКЪВ ефект. Държат се нагло и обясняват, че най-многото, на което можем да се надяваме е обезщетение от 100 евро на човек. След целия кошмар и болно дете ... това е просто гадост, дори не казаха едно "Извинете".

Подадохме и жалба до Комисия за защита на потребителите. Да видим ....

Лош късмет или просто измамници на пазара ??!!!!!
Цитирай

Amsterdam

Мнения: 799
Според мен - лош късмет.
Доколкото знам 90% от екскурзиите в Турция минават през тях или Караджа турс (което било на същия собственик). Те имат сключен договор с партньор в Турция (ТТА травел, ако не се лъжа) и на практика в Турция туроператорът ви е партньора.

В края на Юни бяхме в Кушадъсъ с друга тур. агенция, която на практика беше купила пакета от Он травъл и през цялото време ни обслужваха от Он травъл/ТТА. Организацията беше перфектна (при все, че имаше 30 минути закъснение на полета ни за София), автобуси, екскурзии, човек за връзка - всичко си беше ОК.
Условията в хотела не зависят от туроператора, но човекът ви за връзка (обикновено изселник, говорещ БГ и турски) би трябвало да се разправя с персонала при наличие на проблеми.

При всички положения имате право да пуснете жалба до Комисията за защита на потребителите, но наистина едва ли ще ви върнат някакви пари. Евентуално ще получите морално удовлетворение, ако съставят акт на Он травъл и съответно те платят някаква глоба. Казвам го от собствен опит с друга тур. агенция  Peace
Цитирай


Мнения: 6 095
освен за проблема на летището за другото не мисля, че има вина агенцията.
понеже ние планирахме почивка в турция това лято, гледах доста оферти, точно калипсо бийч никак не ми вдъхна доверие. доколкото помня цената не беше висока, което е доста показателно.
пък и в темата за турция има пуснати доста сайтове за отзиви на туристи, които също са надежден източник. все пак надали агент на он травъл е обходил всички хотели, които предлагат, че да имат инфо от първа ръка.
Цитирай


Мнения: 1 554
Те трябва да са обходили всички хотели, с които работят и да са запознати с условията в тях! Агенцията трябва да е запозната с хотелската база преди сключване на договора със съответния хотел! Що за безхаберие и некадърност от тяхна страна?! Поздравявам ви, че сте подали жалба в Комисията за защита на потребителя! Успех!
Цитирай


Мнения: 2 515
Миналата година ходихме с тях до Турция и ни арестуваха автобуса на границата, заради пренасяни от шофьорите акохол и цигари в по- големи количества. След осем часа на границата за храна на комарите- мъжът ми ги прекръсти на Нон Травел.
Но всичко друго беше чудесно. Най- доволна съм от отзивите за хотелите в руските сайтове. Много точно ни подготвиха за това, което ни очакваше.
Цитирай

Стара Загора

Мнения: 6 318
Съжелявам за кошмарната почивка Sad
Цитирай

София, България

Мнения: 1 709
освен за проблема на летището за другото не мисля, че има вина агенцията.
понеже ние планирахме почивка в турция това лято, гледах доста оферти, точно калипсо бийч никак не ми вдъхна доверие. доколкото помня цената не беше висока, което е доста показателно.
пък и в темата за турция има пуснати доста сайтове за отзиви на туристи, които също са надежден източник. все пак надали агент на он травъл е обходил всички хотели, които предлагат, че да имат инфо от първа ръка.
Първо една агенция предлага хотели които по презумпция счита за добри.
Второ - ако не е трудно за нас да четем по форумите, какво остава за хората, на които това им е работа!!! И никой не може да ме убеди, че е един агент не знае как да повери рейтинга на хотела или да види снимките му.
Цитирай

София

Мнения: 2 790
звучи ужасно, дано намерите възмездие.
пътували сме с тях, но не сме имали проблеми досега, явно чист късмет.

направо като филм на ужасите звучи тоя хотел Sick
Цитирай


Мнения: 9 734
Хотела звучи толкова ужасно, че чак не вярвам да съществува такъв хотел  Thinking Ще потърся в нета за него.
Проблемите на летището - закъснение 3 часа си е в реда на нещата - обичайно, и за него отговорност носи авиокомпанията или метеорологичната обстановка, не и тур агенцията. Напитки и храна поради 3 часово закъснение няма шанс да получите!
Цитирай


Мнения: 9 734
Ето го хотела, доста слаб рейтинг.
http://www.holidaycheck.com/hotel-travel+information_Hotel+Calyp … ch-hid_83229.html

Ето офертата на Онтравел - хотела изглежда много семпъл, но приличен, цената определено е ниска.
http://ontravel.bg/?page=hotel&instanceID=891&tourID=13

Цитирай


Мнения: 1 751
Това не означава, че хората, които не могат да си позволят по-скъпа почивка, трябва да бъдат подлагани на подобни унижения. Туроператорът е длъжен да познава базата и да съдейства при възникнали проблеми.
Цитирай


Мнения: 9 734
Да, разбира се!  
Цената е подозрително ниска за Ол Инклузив в Анталия в 3* хотел  Thinking И все пак това не е причина условията да не отговарят на предварително описаните!  Много странно ми е да дадът хавлиени кърпи за завивки, вместо одеала, ако правилно разбрах. Климатика се случва да не работи, но трябва да им сменят стаята в такъв случай.
Проблема на подобни теми и отзиви е, че са писани винаги много емоционално, а фактите са представени бегло, ако изобщо са представени. Много по-полезно би било да се опише реалната ситуация, без много вълнения, пък те вълнения ще се появят у четящите в последствие.


П.П. Поправям се. Цената всъщност не е 253евро, която е написана отгоре на офертата, а сега четох, че е 344 евро за края на септември, което вече не е евтино за такава категория и в този сезон.
Цитирай

София

Мнения: 2 790
направ нямам думи...спомням си една почивка с мъжа ми, тогава бяхме още гаджета и нямахме много пари, резервирахме почивка в Кушадасъ, някакъв съвсем обикновен и семпъл хотел, за смешната сума от 460 лв. и на двамата общо, с ол инклузив беше.
страхотно си изкарахме, много хубав хотел, вярно с ужасна обстановка около хотела, но вътре чисто, хубави стаи и много вкусни ястия.
така че евтиното не трябва задължително да означава гадост и мизерия като в този въпросният Калипсо.
Цитирай

София/Младост

Мнения: 100
И аз съм страшно възмутена от случката с Мери.Просто нямам думи, звучи като кошмар.
Аз доколкото си спомням това не е първия такъв случай с Он Травел, даже някакъв репортаж по телевизията имаше доколкото си спомням.
Цитирай

Варна

Мнения: 1 242
Съжелявам, че сте прежевели това  Hug
Поздравявам ви ,че си търсите правата и сте подали жалба Peace
Разгледах предложението на Он тарвел-на снимките. Хотелът си е приличен и ако в действителност стаите са отговаряли на това , което е показано-  обявената цена си е ОК! Но от описанието ти, ми се струва , че и долар не трябва да ви струва тази кошмарна "почивка"!
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 29 отговора