Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Проблемно забременяване
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 25 отговора

София

Мнения: 5 710
Здравейте!
От този цикъл започнах да пия противозачатъчни Диане 35 с лечебна цел. До тук добре, обаче след като ми свърши М продължих да имам зацапващо кафеникаво течение, което вече 7 дни продължава. Знам, че по принцип има такъв момент докато се регулират хормоните, но не продължава ли много дълго? Rolling Eyes
Цитирай

София

Мнения: 920
cheta не му се тревожи толкова. При всички положения трябва да направиш поне два цикъла с хапчетата и ако след това все още има съмнителни течения ще се мисли за смяната им. Това което аз знам за кафеникавото течение е че щом го има - значи хапчетата са по-слаби хормонално от колкото ти трябват. При всички случаи не разчитай на противозачатъчният им ефект този месец. А за дългото зацапване - не е дълго....вероятно просто се напасваш към хормоналната терапия.
Цитирай


Мнения: 1 096
cheta,нали знаеш,че аз заедно с теб започнах с Диането.И мен това много ме разтревожи.Вече 10 дни ги пия и М не ми е свършил,само че стана кафеникаво.Мисля,че е нормално.
Аз лично реших,че няма повече да ги пия.Сега си ги довършвам и край. Embarassed
Не знам дали някоя от вас момичета може да ми каже нещо за резултат от цитонамазка РАР3.Прочетох в нета,че това е "СЪМНИТЕЛЕН РЕЗУЛТАТ"-т.е. съмнение за наличие на ракови клетки.Евентуалното лечение е ....ГОРЕНЕ. Shocked Само това ми липсваше
Цитирай

София

Мнения: 5 710
Цитат на: Силвия Василева
cheta,нали знаеш,че аз заедно с теб започнах с Диането.И мен това много ме разтревожи.Вече 10 дни ги пия и М не ми е свършил,само че стана кафеникаво.Мисля,че е нормално.
Аз лично реших,че няма повече да ги пия.Сега си ги довършвам и край. Embarassed
Не знам дали някоя от вас момичета може да ми каже нещо за резултат от цитонамазка РАР3.Прочетох в нета,че това е "СЪМНИТЕЛЕН РЕЗУЛТАТ"-т.е. съмнение за наличие на ракови клетки.Евентуалното лечение е ....ГОРЕНЕ. Shocked Само това ми липсваше



Аз преди няколко години пиех Марвелон и имах същото зацапване през първия цикъл, но не си спомням колко дълго беше - май не чак толкова и за това питам.
Ти защо спираш да ги пиеш? Заради зацапването ли? Има ли някакви други странични ефекти при теб? На мен ми се струва, че от тях ме боли главата в следобедните часове, но може и да си внушавам, а и пуша  Embarassed  Embarassed  Embarassed  та може да е и от комбинацията.  Embarassed
Цитирай


Мнения: 1 096
..Ако искаш вярвай,ама главоболието е първата причина да ги спра Shocked От както ги пия ВСЕКИ ден съм с ужасно главоболие.Е,може и да не е от тях....Освен това на моменти усещам болки в яйчниците все едно ще ми идва,а и този М вече 10 дни не ми харесва.
А и не знам дали знаеш,но при нов преглед ,при друга лекарка  #2gunfire се оказа че нямам нито една кистичка.Вече ми писна,не вярвам на никой лекар и за това реших да спра и да чакам каквото стане.Писна ми  #2gunfire
Все още се чудя дали въобще да потърся и трето мнение,но съм решила твърдо че ги махам тия гадни хапчета.
А и мисълта,че цели 3 месеца нямам шанс за бебе ме побъркваше bawlingПожелавам ти много търпение
Цитирай

сред цветята

Мнения: 3 033
Цитат на: Силвия Василева
..Ако искаш вярвай,ама главоболието е първата причина да ги спра Shocked От както ги пия ВСЕКИ ден съм с ужасно главоболие.Е,може и да не е от тях....Освен това на моменти усещам болки в яйчниците все едно ще ми идва,а и този М вече 10 дни не ми харесва.
А и не знам дали знаеш,но при нов преглед ,при друга лекарка  #2gunfire се оказа че нямам нито една кистичка.Вече ми писна,не вярвам на никой лекар и за това реших да спра и да чакам каквото стане.Писна ми  #2gunfire
Все още се чудя дали въобще да потърся и трето мнение,но съм решила твърдо че ги махам тия гадни хапчета.
А и мисълта,че цели 3 месеца нямам шанс за бебе ме побъркваше bawlingПожелавам ти много търпение

За Диане 35  съм чувала вече от няколко приятелки, които са ги пили, че въобще не са им понасяли - също така с главоболие и т.н. ....
Искам да те попитам zа таzи цитонамазка РАР3 - тя нормалното иzследване ли е, както при всеки гинекологичен преглед, или някаква специална?
Цитирай

Враца

Мнения: 4 382
Цитат на: Силвия Василева
cheta,нали знаеш,че аз заедно с теб започнах с Диането.И мен това много ме разтревожи.Вече 10 дни ги пия и М не ми е свършил,само че стана кафеникаво.Мисля,че е нормално.
Аз лично реших,че няма повече да ги пия.Сега си ги довършвам и край. Embarassed
Не знам дали някоя от вас момичета може да ми каже нещо за резултат от цитонамазка РАР3.Прочетох в нета,че това е "СЪМНИТЕЛЕН РЕЗУЛТАТ"-т.е. съмнение за наличие на ракови клетки.Евентуалното лечение е ....ГОРЕНЕ. Shocked Само това ми липсваше


Аз пих Диане точно 3 седмици, получих много гадни болки и постоянно кървене, консултирах се с лекаря, който ми ги изписа, според него си въобразявах и ги спрях сама.
Сега за цитонамазката-какво ти каза гинеколога? По принцип мисля, че може да означава, че има някакво възпаление, но трябва да се види.
Цитирай

Враца

Мнения: 4 382
Това е цитонамaзка обикновена, а резултатът е PAP 3
Цитирай

сред цветята

Мнения: 3 033
Цитат на: wa_wa
Това е цитонамaзка обикновена, а резултатът е PAP 3

Благодаря zа иЗяснението.
Цитирай


Мнения: 1 096
Цитат на: wa_wa
Това е цитонамaзка обикновена, а резултатът е PAP 3
Very Happy Права е Wa_wa-това си е обикновенна цитонамазка и резултата е РАР3.Пише" ЛЕЧЕНИЕ!!Контрола след 1 месец" Shocked
А какво ми каза гинеколожката.....нали пък и гъби ми откри,та ми каза да се излекувам от тях и след като се изчистя от Клотримазола да отида да ми вземе пак цитонамазка.Мислите ли,че е възможно гадните гъби да окажат влияние върху резултатите.А иначе този резултат доста ме притесни.А май и нея Neutral
Цитирай

Враца

Мнения: 4 382
А я ми кажи кой ден ти взеха цитонамазката?
Цитирай


Мнения: 1 096
Ако имаш предвид на кой ден от цикъла-на 31ви.Защо?Това има ли значение Rolling Eyes
Цитирай

София

Мнения: 5 710
Цитат на: Силвия Василева
..Ако искаш вярвай,ама главоболието е първата причина да ги спра Shocked От както ги пия ВСЕКИ ден съм с ужасно главоболие.Е,може и да не е от тях....Освен това на моменти усещам болки в яйчниците все едно ще ми идва,а и този М вече 10 дни не ми харесва.
А и не знам дали знаеш,но при нов преглед ,при друга лекарка  #2gunfire се оказа че нямам нито една кистичка.Вече ми писна,не вярвам на никой лекар и за това реших да спра и да чакам каквото стане.Писна ми  #2gunfire
Все още се чудя дали въобще да потърся и трето мнение,но съм решила твърдо че ги махам тия гадни хапчета.
А и мисълта,че цели 3 месеца нямам шанс за бебе ме побъркваше bawlingПожелавам ти много търпение


Значи хапчалъците са виновни  Mad  
Довечера ще и се обадя на моята дофторка да си запиша час и да поговоря за т'ва Диане
Цитирай

Враца

Мнения: 4 382
Цитат на: Силвия Василева
Ако имаш предвид на кой ден от цикъла-на 31ви.Защо?Това има ли значение Rolling Eyes

Защото моят гинелог ми каза, че взима за цитоназмазка след приключване на М, така била най-достоверно, нека и другите момичета да кажат кога са им взимали
Цитирай


Мнения: 1 096
Цитат на: wa_wa


Аз пих Диане точно 3 седмици, получих много гадни болки и постоянно кървене, консултирах се с лекаря, който ми ги изписа, според него си въобразявах и ги спрях сама.
.

И ти ли си ги започнала по същия повод-за лечение на кисти?Ако да-как тогава се справяш с тях без хачетата?
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 25 отговора